حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینفوگرافیک ۶ ویژگی برتر هواوی P40 پرو

نوشته

3 سال قبل | 18 دیدگاه | اختصاصی ترنجی، هواوی

 

هواوی P40 پرو بدون شک دستگاه بسیار وسوسه کننده ای از هواوی است که اگر شرایط عادلانه بود می توانست برای مدعیان بازار حسابی بدبدنی کند. امشب می خواهیم اینفوگرافیک ۶ ویژگی برتر هواوی P40 پرو را با هم داشته باشیم. دستگاهی که البته در هر بخشی عنوان شده، واقعا یا بهترین است یا بهترین ها را به چالش می کشد.

۶ ویژگی برتر هواوی P40 پرو

۱- طراحی

معمولا وقتی پرچمدار هواوی را در دست می گیرد، دوربین آن بسیار وسوسه کننده است و می خواهید اولین مرتبه آن را تست کنید. درباره هواوی پی ۴۰ پرو هم همین بود اما وقتی دستگاه را در دست می گیرد و نمایشگر روشن می شود ابتدا آن توجه شما را به خود جلب می کند و سپس وقتی می خواهید به قاب دوربین روی پشت دستگاه نگاه کنید، قاب شیشه ای مات با رنگ گرادیانت درخشانش واقعا چند ثانیه ای شما را مجذوب خود می کند.

نمایشگر OverFlow Display و شیشه ای مات در پشت در کنار مدیریت برجستگی دوربین سبب شده که بخش طراحی را برای پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ هواوی بسیار قابل توجه بدانم.

۲- دوربین

وقتی هواوی پی ۴۰ پرو را در دست می گیرد ناخودآگاه پس از طراحی بسیار زیبا، به دوربین آن توجه خواهید کرد. ما نقد و بررسی دوربین هواوی P40 پرو را برای شما در ترنجی منتشر کردیم و آن جا دیدید که این دستگاه چه در سخت افزار و چه در نرم افزار می تواند یکی از پیشروترین های بازار باشد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این دستگاه در صنعت واقعا بی همتاست و توصیه می کنم حتما بررسی ما از دوربین این دستگاه را مطالعه کنید:

نقد و بررسی دوربین هواوی پی ۴۰ پرو

۳- نمایشگر

بین ترتیب اهمیت طراحی، دوربین و نمایشگر واقعا انتخاب سختی پیش روی من بود. نمایشگر هواوی P40 پرو با اینکه رزلوشن متوسط FHD+ را ارایه می کند اما به دلیل اورشارپینگ رابط کاربری واقعا محتوا بسیار شارپ و زنده دیده می شود.

طراحی Overflow Display به شما یک شیشه چهارلبه خمیده روی نمایشگر می دهد. لبه های سمت راست و چپ نمایشگر خمیده هستند ولی تا آنجا که ما با دقت به لبه پایین و بالا نگاه کردیم فقط شیشه خمیده را دیدیم و نمایشگر خمیده نیست.

روشنایی مناسب در حداقل و حداکثر قابل توجه است. دقت رنگ ها، کنتراست و زاویه دید مواردی است که در کلاس پرچمدار قرار دارد. همچنین ویژگی نمایشگر همیشه روشن یا AOD در رابط کاربری جدید هواوی بهبود یافته و حالا بهتر می توان از آن استفاده کرد.

اگر در این بخش بخواهم نقدی وارد کنم باید درباره ضعف تشخیص لمس ناخواسته در لبه های خمیده صحبت کنم، واقعا گاهی آزاردهنده می شود!

۴- شارژر سریع

هواوی شارژ سریع ۴۰ واتی سیمی خود را مدتی است که ارایه کرده و ما آن را دوست داریم.

۵- امنیت

هواوی P40 پرو مانند هواوی Mate 20 پرو از تشخیص چهره با دوربین سه بعدی ToF و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر بهره می برد. این دستگاه کامل ترین پکیج را در این زمینه ارایه می کند. طراحی زاویه دار حسگراثرانگشت کار را برای کاربر راحت تر می کند و موقعیت در جایی نزدیک تر به مرکز نمایشگر برای من ارگونومیک تر بود. البته این طراحی زاویه دار برای کاربران دست راست بهتر است و کاربران دست چپ شاید کمی(و فقط کمی) تفاوت احساس کنند.

۶- پشتیبانی از 5G

همراه با کایرین ۹۹۰ 5G ویژگی پشتیبانی از 5G هم در پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ این شرکت چینی نهادینه شده است. شما می توانید به لطف این بستر تا سرعت ۲.۳ گیگابیت بر ثانیه دانلود داشته باشید البته قبلش نیاز است که شبکه 5G داشته باشید که در ایران نداریم، به همین دلیل رتبه آن را به ششم تغییر دادم اما اگر با رقبا بخواهید مقایسه کنید، داشتن 5G در یک گوشی پرچمدار در این رده قیمتی از الزامات است.

نظر شما درباره هواوی P40 پرو چیست؟ آن را می پسندید؟ کدام ویژگی از این بین این ها یا حتی خارج از این ها شما را به خرید دستگاه تشویق می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

واقعا گوشی خشملیه💕😚

david2arc

کافی بود گوگل سرویسش جور باشه تا قهرمان گوشی های سال بشه. تا اینجا

m.b

🤔
سلیقه شما هم محترمه… 🤔

Finch

قهرمان نهایی یا میت۴۰ پرو هست یا نوت ۲۰ اولترا
هیرو های دنیای اندروید این دوتا هستن
شیاف و اوپو و … نمیتونن در مد این دوتا کارکنن

persepolis

چه عجب یه حرف منطقی زدی!.
به نظرم چند نفر اک را هدایت میکنند…
چون نظرات مختلفی میزنی؟!.

Amir galaxy

نه عزیزم نظرات مختلفش به خاطر این نیست که چند نفر اکانتش رو اداره میکنن!
شاید مشکل درونی داشته باشه

Finch

تو جزو افرادی هستید که نمیشه مودب باهاشون صحبت کرد
پس بزار یه جور دیگه بگم
فقط یه پیام از من بهم نشون بده که توش از سری میت هواوی و نوت سامسونگ بد گفته باشم
انگار زیادی عرق دادنت پررو شدی چهار آدم به چرت و پرتات جواب دادن

persepolis

فینچ عز.یز
ب.ه م.ن بود.ین یا به ا.میر؟

Mahdi

عالیه

Taha

حیف که با این وضعیت قیمتا کمتر کسی می‌تونه این گوشی رو بخره ولی هرکی گرفت مبارکش باشه و برای خودش عشق کنه با این گوشی

ممد بمولا

خیلی گوشی خوبیه
فقط اون پانچ هول گنده و نبود گوگلش اذیت میکنه
البته نسبت به رقبای نیمه اول 2020 یکم کمبود قدرت هم داره که مشکلی نیست و حداقل پایداری رو داره که فریم ریتش به 16 نرسه😏😁

ArmanBgold

مگه فقط مدل پرو پلاسش شارژ معکوس 27 وات نداشت؟؟!🤔

Mb.Pcr

آقا سینا
قصد جسارت ندارم ولی چه ربطی داشت به سوال ایشون ؟

Milad7

نقطه ضعف اصلی و بزرگ اسپیکر مونو هست 🙂

Milad7

پی 40 پرو رجیستر شده داخل بازار 28 تومن موجود هست!

Taktaz

نخواستیم!

Mb.Pcr

نخواه به ما چه تو برو فقط و فقط شیار در بخواه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)