حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کابل USB C به لایتنینگ آیفون ۱۲ را در واقعیت ببینید

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

شاید به جای اینکه بنویسم “کابل USB C به لایتنینگ آیفون ۱۲ را در واقعیت ببینید” بهتر بود بنویسم “تنها لوازم جانبی درون جعبه آیفون ۱۲ را ببینید” اما آن زمان کمی جبهه گیرانه نسبت به اپل می شد. به هر صورت! می دانیم که فقط همین کابل به جز آیفون ۱۲ درون جعبه خواهد بود و حالا می توانیم پیش از معرفی رسمی آن را ببینیم. این کابل USB C به لایتنینگ آیفون ۱۲ بافته شده و در دو رنگ سفید و سیاه دیده شده است.

کابل USB C به لایتنینگ آیفون ۱۲

شایعه شده بود که اپل به جای قرار دادن هندزفری همراه با کابل و شارژر، فقط یک کابل USB-C به Lightning را با هر مدل آیفون ۱۲ فروخته شده، ارائه می دهد. اکنون یک منبع قابل اعتماد تصاویری از لوازم جانبی را که شایعه می شود با گوشی های جدید اپل همراه باشد نشان داده است. علاوه بر این، وی همچنین کابل بافته سیاه را به نمایش گذاشته شده است.

اگرچه این منبع در توئیت اولیه خود که در آن کل گالری تصاویر از کابل های بافته سفید و سیاه را نشان داد نکته ویژه ای را نگفت اما بعدا توییت دوم را منتشر کرد و توضیح داد که لوازم جانبی به رنگ سیاه برای خانواده آیفون ۱۲ در نظر گرفته نمی شود. هر چند که این کابل برای iMac Pro است.

پیش از این، رندرهای جعبه آیفون ۱۲ به صورت آنلاین به بیرون درز کرده بودند و بسته بندی به شدت باریک را نشان می دادند.

آنچه که ما فعلا می توانیم بگوییم، هیچ جایی برای قرار دادن یک شارژر یا هندزفری سیمی وجود ندارد، اما منطقه ای وجود دارد که به نظر می رسد اپل بتواند کابل شارژ را در آن قرار دهد. از زمان عرضه اولین نسل آیفون و آیپد، اپل هیچگاه کابل شارژ بافته شده را با محصولات خود همراه نکرد. در حقیقت، شکایات وجود دارد مبنی بر اینکه کابل شارژ اپل شامل دوام بسیار کمی در مقایسه با آنچه که توسط تولید کنندگان شخص ثالث تأیید شده ارائه می شود و آن هم با قیمت ارزان تر است.

کابل با سیم USB-C به Lightning می تواند این روند را یک بار و برای همیشه تغییر دهد، اگرچه اگر شما هنوز هم EarPods سیمی یا شارژر را می خواهید، باید آنها را جداگانه خریداری کنید. با این حال، احتمالاً مجبور نیستید پول اضافی را خرج کنید، زیرا با فرض اینکه شما آماده به روزرسانی آن هستید، از شارژر موجود خود برای باتری آیفون ۱۲ استفاده می کنید.

در مورد هندزفری های سیمی، هدفون بلوتوث آنچنان گران نیستند و جفت شدن خیلی سریع و ساده با آیفون را هم ارایه می کنند، اگرچه AirPod ها گزینه بسیار بهتری هستند اما گران تر از رقبا هستند.

نظر شما درباره کابل با دوام تر درون جعبه آیفون ۱۲ چیست؟ شارژر و هندزفری که نیست و درباره آن ها سوالی نمی پرسم!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

نمی‌دونم چی بگم ولی استقبال میشه🤣

Farcry

به نظرم حداقل این کابل احتمال فیک بودنش زیاده چون هیچ وقت اپل این مدلی کابل نمیزنه ولی در هر صورت اشتباه بزرگیه هم هندزفری و هم شارژر داخل جعبه گوشی رو یکدفعه حذف کنه.

Milad7

کابل سفیدش شیک تر هست 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)