حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید پوکو احتمالا ردمی 9C ری‌برند شده است

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی

پوکو پس از معرفی Pocophone F1 به عنوان ارزانترین تلفن هوشمند ارایه دهنده اسنپدراگون ۸۴۵ واقعا افسانه ای شد. با این حال، پس از آن ارایه شکوهمند کم کار شد. امسال، شیائومی تصمیم گرفت برند POCO را احیا کند و ما هم اکنون تلفن های هوشمند جدید زیادی با نام POCO داریم. متأسفانه ، به نظر می رسد این مارک تجاری بیشتر یک ری‌برندینگ محصولات ردمی و شیائومی در هند است. به همین دلیل همانطور که انتظار دارید گوشی جدید پوکو احتمالا ردمی 9C ری‌برند شده است. دستگاهی که احتمالا ارزانترین موبایل پوکو تا کنون باشد.

گوشی جدید پوکو

همانطور که احتمالا به یاد دارید پوکو X2 چیزی نبود جز Redmi K30 4G از چین یا POCO F2 Pro همچنین یک Redmi K30 Pro 5G است. سپس ما POCO M2 Pro را داریم و به نظر می رسد یک محصول اصلی باشد اما بسیار نزدیک به Redmi Note 9 Pro است.

اکنون، به نظر می رسد که POCO از این استراتژی خسته نیست زیرا نسخه جدید Redmi 9C که اخیراً منتشر شده است ممکن است در هند با نام POCO منتشر شود.

ردمی 9C

ردمی 9C

شماره مدل Redmi 9C یا (M2006C3MI) به تازگی گواهی TUV Rheiland و گواهینامه BIS هند را دریافت کرده است. جالب اینجاست که این دستگاه تحت برند POCO قرار دارد. Redmi 9C موجود در مالزی هم با همان شماره مدل بسیار بالاست. این گوشی همچنین دارای کد “Angelica” است، در حالی که یک راهنما از XDA-Developers می گوید که این دستگاه در هند لقب “angelicain” خواهد داشت. این اولین بار نیست که شاهد چنین حرکتی از شیائومی هستیم. Redmi Note 8 Pro دارای نام رمزگذاری شده “Begonia” است ، اما واحدهای هندی لقب “Begoniain” دارند.

گوشی Redmi 9C در حال حاضر در مالزی موجود است و چند روز پیش در سطح جهانی ارایه شد. به همین دلیل، تقریباً همه چیزهایی را که می توانیم از این گوشی انتظار داشته باشیم می دانیم. علاوه بر این، محصولات این برند POCO را در بازار تلفن های هوشمند اقتصادی نشان می دهد. به گفته مدیر کل POCO آقای C. Manmohan  یک مرکز تحقیق و توسعه را با شیائومی به اشتراک استفاده می کند. با این حال، استراتژی بازار و فروش مستقل و متفاوت از شیائومی است. زمان مشخص خواهد کرد که آیا جامعه طرفداران POCO با تلفن های هوشمند تکراری ری برند شده درگیر خواهند شد یا خیر.

اجازه بدهید ردمی ۹ سی را مرور کنیم:

ردمی 9C با مدیاتک Helio G35 به قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شد

پنل ۶.۵۳ اینچی از نوع IPS اینجا قرار دارد. مطمئنا رزلوشنی بالاتر از HD+ برای دستگاهی در این رده قیمتی انتظار ندارید و همینطور هم هست. نسبت تصویر این نمایشگر ۲۰:۹ است و رزلوشن دقیق ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را ارایه می کند.

در بخش دوربین حتما تعجب زیادی کردید از دوربین سه گانه مربعی حاضر در اینجا!بله Redmi 9C از یک ماژول دوربین مربع شکل تشکیل شده است که شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED است.

دوربین سلفی تکی قرار گرفته درون ناچ قطره طور نمایشگر، رزلوشن ۵ مگاپیکسلی را دارد که به نظر منطقی می رسد.

در بخش سخت افزار ابتدا به حافظه ها می پردازیم. جایی که ۲ گیگابایت حافظه رم LPPDR4x  و حداقل ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی eMMC 5.1 در دسترس کاربران خواهد بود. متاسفانه فقط همین یک مشخصات حافظه ای برای ردمی ۹ سی عرضه می شود.

در بخش تراشه باید بگوییم تراشه جدید مدیاتک Helio G35 را عرضه می کند. این تراشه به همراه برادر کوچکترش که در دستگاه دیگر ردمی همین امروز معرفی شدند را در مطالب آتی بیشتر خواهیم شناخت. فعلا بد نیست بدانید که یک تراشه ۱۲ نانومتری است.

همچنین ردمی 9C دارای سنسور اثر انگشت روی قاب پشت است. این دستگاه با دیگر ویژگی های رایج مانند شکاف سیم کارت دوگانه، 4G VoLTE ، Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث 5.0، GPS ،USB-C، فرستنده IR و جک صوتی 3.5 میلیمتری همراه هستند.

گوشی اقتصادی Redmi 9C تا پایان ماه آتی میلادی وارد بازارهای مالزی خواهد شد. قیمت آن ۱۰۰ دلار است و به رنگ های نارنجی، سیاه و آبی موجود خواهد بود. برای مقایسه بد نیست بدانید که Redmi 9 با قیمت 116 دلار در این کشور معرفی شد.

ما کنجکاو هستیم که چگونه طرفداران POCO نسبت به اولین تلفن هوشمند فوق اقتصادی از برند واکنش نشان خواهند داد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

شرکت تولیدی نیمه هادی تایوان (TSMC) تأیید کرد که از 15 ماه مه دریافت سفارشات جدید از هواوی را برای رعایت سفارش آمریکایی متوقف کرده است ، اما این هیچ تاثیری در سفارشات موجود نخواهد گذاشت و باید قبل از 14 سپتامبر ارسال شود ، هواوی قبل از اعمال محدودیت های جدید 8 میلیون دستگاه درخواست کرده است و اکنون در آن است. مشکل ، زیرا انتظار می رود فروش Mate 40 Duo از 10 میلیون دستگاه فراتر رود ، این بدان معنی است که این شرکت به پردازنده های بیشتری احتیاج دارد
.
تنها گزینه های هواوی پردازنده های Exynos و MediaTek سامسونگ هستند.
.
پیش از این شنیده بودیم که کوالکام برای تهیه تراشه های هواوی از وزارت صنعت و امنیت امنیت وزارت تجارت درخواست مجوز خواهد کرد. در این گزارش ادعا شده است که این سفارش پذیرفته شده است و به این شرکت اجازه می دهد تا تراشه های اسنپدراگون را برای استفاده در سال آینده در Mate 50 و P50 بفروشد.

Milad7

چه رنگ شاد و متفاوتی داره 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)