حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی 9A و ردمی 9C فردا معرفی می شوند

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی

شایعه شده است که سری Redmi 9 از شیائومی شامل دستگاه هایی مانند Redmi 9 و Redmi 9C ، نسخه Redmi 9C NFC و Redmi 9A است. از این میان، این شرکت چینی قبلاً از Redmi 9 در بازارهای مختلفی همچون اسپانیا، مالزی و چین رونمایی کرده است. امروز رسما خبر می رسد ردمی 9A و ردمی 9C فردا معرفی می شوند. شعار این دستگاه ها نمایشگر بزرگتر و باتری بزرگتر است.

ردمی 9A

به تازگی Redmi 9A در سیستم عامل های صدور گواهینامه مانند 3C چین و کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در ایالات متحده مشاهده شد همچنین مشخصات کلیدی این دستگاه در وب سایت شیائومی فیلیپین نیز ظاهر شد. این ظواهر نشان می دهد که راه اندازی Redmi 9A می تواند نزدیک باشد. امروز شیائومی مالزی در صفحه فیس بوک خود قرار گرفت تا تأیید کند که نه تنها Redmi 9A ، بلکه Redmi 9C نیز در تاریخ ۱۰ تیر ۹۹ رسمی خواهد شد.

این تیزر مقام رسمی که توسط شرکت چینی منتشر شده است، باتری بزرگ را فاش می کند و یک صفحه نمایش بزرگ برجسته ترین مشخصات Redmi 9A و Redmi 9C است. همچنین، این تصویر نشان می دهد که این تلفن ها با نمایشگرهای با ناچ قطره ای همراه خواهند بود. در همان تاریخ، گوشی رقیب Realme C11 در بازارهایی مانند مالزی و اندونزی معرفی می شود.

ردمی 9A

ردمی 9A

در پایان ماه مه، یک منبع مشهور مشخصات کلیدی سری Redmi 9 را به اشتراک گذاشت. این گزارش را نشان داد که Redmi 9A و Redmi 9C با وضوح HD+ پشتیبانی از پنل های LCD IPS 6.53 اینچی و باتری 5000 میلی آمپری ساعتی پشتیبانی می کنند. انتظار می رود این تلفن ها با ویژگی های متداول مانند دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، یک اسکنراثر انگشت در قسمت عقب، شیار کارت میکرو SD، جک صوتی 3.5 میلی متری، یک فرستنده IR، درگاه USB-C و پشتیبانی سریع شارژ همراه باشند.

شایعه شده که Redmi 9A به تراشه Helio G25 مجهز شده است و این را می توان با 3 گیگابایت رم همراه کرد. این گوشی ممکن است حافظه داخلی 32 گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار دهد. ممکن است با یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پشت خود قرار بگیرد.

شایعه شده است که Redmi 9C در دو نسخه وجود دارد. گفته می شود یکی از تراشه NFC بهره می برد و دیگری فاقد پشتیبانی از آن است. نسخه Redmi 9C با NFC ممکن است با یک دوربین دوتایی 13 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی همراه باشد در حالی که نوع غیر NFC ممکن است دارای یک سیستم دوربین سه گانه 13 مگاپیکسلی + 5-مگاپیکسلی + 2-مگاپیکسلی باشد، غریب نیست؟!

هر دو نسخه Redmi 9C احتمالاً توسط تراشه Helio G35 و 3 گیگابایت رم تولید می شوند. ممکن است این گوشی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه شود. مشخص نیست که آیا مالزی هر دو نوع Redmi 9C را دریافت خواهد کرد یا خیر.

نظر شما چیست؟ منتظر این دو دستگاه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بد نیستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)