حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه 4G گلکسی نوت ۲۰ اولترا در راه است

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ با معرفی خانواده گلکسی اس ۲۰ و اعلام قیمت نسخه های 5G یک شوک به کاربران و البته به بازار خود داد. می دانیم که گلکسی نوت ۲۰ تاریخ ۱۵ مرداد رسما معرفی خواهد شد. سامسونگ باید برای این ارایه از اشتباهات گلکسی اس ۲۰ درس بگیرد، البته اگر می خواهد فروش این دستگاه به مانند گلکسی اس ۲۰ با بحران رو به رو نشود. همانطور که خانواده گلکسی اس ۲۰ هم نسخه 4G داشتند (اما در مراسم رسمی حرفی از آن ها زده نشد) می بینیم که نسخه 4G گلکسی نوت ۲۰ اولترا در راه است. این یعنی قیمت پایین تر برای بازاری که هنوز به 5G امیدی ندارد.

نسخه 4G گلکسی نوت ۲۰ اولترا

سامسونگ قرار است گوشی های پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۲۰ خود را در خانواده Galaxy Note 20 به بازار عرضه کند. این خانواده دو دستگاه یعنی گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا را ارائه می دهد. پیش از این، ما انتظار داشتیم این ترکیب را در یک نسخه 5G ارایه کند. با این حال ولی به نظر می رسد که نسخه 4G گلکسی نوت ۲۰ اولترا هم در راه است.

پیش از معرفی رسمی، نسخه اولترا گلکسی نوت ۲۰ اکنون در لیست FCC ظاهر شده است. خوب، به نظر می رسد این دستگاه اکنون در مدل های فقط LTE نیز عرضه خواهد شد.

در لیست کمیسیون ارتباطات فدرال، چندین مدل از Galaxy Note 20 Ultra ذکر شده است. این لیست همچنین این واقعیت را تأیید کرده است که ما شاهد شکاف LTE یا 5G در کل ترکیب خواهیم بود. با این گفته، این دستگاه با جدیدترین چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس در ایالات متحده با مودم 5G به نام Snapdragon X55M ارایه می شود. مدل فقط LTE این قابلیت را غیرفعال می کند و این دستگاه ها وارد بازارهایی می شوند که 5G در دسترس نباشد.

جدا از تأیید این موضوع، این لیست پشتیبانی WiFi 6 را نیز تأیید کرده است. همچنین تأیید می کند که گلکسی نوت ۲۰ با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به جای Exynos در کره جنوبی ارایه می شود. این شرکت همین کار را با ترکیب Galaxy S20 برای بازار داخلی خود انجام داد.

چند روز پیش گزارشی را دیدیم که سامسونگ چیپست اگزینوس ۹۹۰ (و نه اگزینوس ۹۹۲) را برای نسخه جهانی دستگاه ارایه خواهد کرد. خوب، انتخاب اگزینوس ۹۹۰ به جای اسنپدراگون ۸۶۵ قبلاً انتقادات بدی را از طرفداران گلکسی دریافت کرده است. طرفداران حتی تصمیم به ایجاد دادخواستی خواستند كه از این برند بخواهند از چیپست اسنپدراگون در تمام دستگاه های پرچمدار خود استفاده كند.

مراسم Galaxy Unpacked 2020 تاریخ ۱۵ مرداد ۹۹ برگزار می شود: گلکسی نوت ۲۰ و دوستان

یادآوری می شود مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۰ در تاریخ ۱۵ مرداد برگزار می شود و در آنجا این برند تعداد زیادی دستگاه را به بازار عرضه می کند. جدا از ترکیب Note 20 ، شاهد گلکسی Z Flip 5G ، سری Galaxy Tab S7 ، Galaxy Watch به همراه Galaxy Buds Live خواهیم بود. طبق گزارش اخیر، ما حتی ممکن است شاهد باشیم که این شرکت گلکسی زد فولد ۲ را هم ارایه کند.

نظر شما چیست؟ شما گوشی 5G می خرید یا نسخه 4G آن را؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عمر باتری mi 10 lite 5g
103 ساعت ، واسه باتری ۴۱۶۰ خوبه

AŁɪ

آره جون تو خیلی خوبه ،بار دیگر ثابت شد اسنپ بهینه نیست🤦
انگار نه انگار ۷ نانو هست 🤔 البته رابط کاربری پر مصرف شیاکپی هم دخیله.
اون از اسکرین باتری می نوت ۱۰ اینم از این 🤦.
هر چند من بررسی های جی اس ام آرنا رو قبول ندارم ولی تو تجربه کاربری یوتیوبرا هم همین مقدار اسکرین داشتن این دوتا .

Mahdi

واقعا؟ پوکو اف۲ پرو چی؟ ردمی نوت ۹اس چی؟ عزیزم مشکل از پردازنده نیست ، راستی موتورولا وان فیوژن پلاس با پردازنده ۸ نانومتری و عمر ۱۳۶ ساعت سلام می رسونه ، خوبه آدم یه ته دلش یه کم منطقی باشع

AŁɪ

آره تو خوبی عزیزم⁦☺️⁩ برو به بازیت برس 😬

AŁɪ

منظورم از بازی خوب جلوه دادن شیاکپی و اسب دراگون هست😝 یه وقت ناراحت نشی .

Mahdi

دیدی جوابی نداشتی؟

Mahdi

در ضمن من کی شیائومی رو خوب جلوه دادم

Milad7

فاجعه ی اگزینوس 🙁

MSK

سلام دوستان خسته نباشین ببخشید اینجا میگم دوستانی که میت 10 دارن بروزرسانی به صورت رسمی براشون اومده من الان زدم برا اندروید 10

MSK

من یکم گیج شدم این چیپست ها خودشون 5 جی هستن چرا ال تی ای؟

نیما عرفانی

«مدل فقط LTE این قابلیت را غیرفعال می کند و این دستگاه ها وارد بازارهایی می شوند که 5G در دسترس نباشد.»

MSK

آخه اینکه رو هزینه تاثیری برای شرکت نداره نوشته مدل ال تی ای ارزون تره برا همین میگم عجیبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)