حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم Galaxy Unpacked 2020 تاریخ ۱۵ مرداد ۹۹ برگزار می شود: گلکسی نوت ۲۰ و دوستان

نوشته

3 سال قبل | 31 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

ما این را تقریبا از یک ماه پیش می دانستیم. پیش از این گفته شده بود که تاریخ معرفی گلکسی نوت ۲۰ احتمالا ۱۵ مرداد خواهد بود. امروز این خبر با یک تیزر رسمی تایید شده است. حالا می دانیم که مراسم Galaxy Unpacked 2020 تاریخ ۱۵ مرداد ۹۹ برگزار می شود. در این مراسم انتظار رونمایی از گلکسی نوت ۲۰ و دوستان را داریم.

مراسم Galaxy Unpacked 2020

تیزرهای اعلام تاریخ برگزاری مراسم معمولا معماهای خاص خود را دارند یا یک سرنخ درباره آن چیزی که قرار است در آن مراسم رخ بدهد را به ما می گویند. این جا هم همینطور است. بخش مهم این تیزر را به صورت تصویر متحرک برای شما آماده کردم اما پایین تر ویدیو آن را نیز قرار می دهم.

 

 

آن چه که مشخص است من فکر می کنم به ۳ مورد اشاره دارد. اول و مشخص ترین آن که S Pen است. قلم محبوب سامسونگ که شخصیت خانواده گلکسی Note را تشکیل می دهد.

موضوع دوم که اگر شایعات را دنبال کرده باشید آن هم برای شما واضح خواهد بود، رنگ مسی است. ما پیش از این رنگ های گلکسی نوت ۲۰ اولترا را در رندرهای لو رفته دیده بودیم که یکی از آن ها مسی بود. پیش از این سامسونگ در گلکسی نوت ۹ هم به این رنگ توجه ویژه ای داشت.

موضوع سوم که من فکر می کنم اینجا مطرح باشد، فیلم برداری حرکت آهسته قوی تر و ادامه دارتر است. این را از مکس قابل توجه در هنگام پخش قطره رنگ می توان متوجه شد.

البته این ها حدس و گمان است که برخی از آن ها به احتمال خیلی زیاد صحیح است و برخی شاید به وقوع نپیوندند. به هر صورت کمتر از یک ماه دیگر تا این رویداد فاصله داریم و همینجا با هم آن را دنبال خواهیم کرد.

نظر شما چیست؟ چه انتظاری از این مراسم دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
31 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

دیگه اون شور و حال گذشته رو نداره😞

V800B

اگه کسی زیاد دنبال رو دنیای موبایل نباشه و این تبلیغ ببینه شاید فکر کنه تبلیغ شیر کاکائو هست

_V_

مادر نزاییده یه قرقی اینجارو با خونشون اشتباه بگیره

Mahdi

عاشق نوت با چیپست اسنپدراگونم ولی حیف نمیاد ایران

تورو خدا قیمتو نگا کن
اس ۲۰ الترای 4g گارانتی دار ۳۶۵۰۰
اگر فرض بگیریم ورود گوشیا بسته نشه و دلارن ثابت باشه امکان نداره زیر ۴۰ تومن بیاد تا مدت زمان زیادی
خدایا به کی بگیم چار تکه شیشه و فلزم شده مثل ماشین و طلا شده سرمایه تو یه کشور
متاسفانه تست کرونامم مثبت اومده و خدا میدونه تا کی روی پاهام میتونم وایستم
نمیدونم چی بگم دوستان عزیز
شاید دیگه وقت این هم که من هم سایت و سایتای تکنولوژی رو ترک کنم همونطور که بعد از ممنوع شدن واردات خودرو سایت پدال رو ترک کردم
جز این، فضای سایت که از چند سال پیش که میدیدم تا الان خیلی افت داشته ترول بازیا وارد سطح جدیدی شده هم خیلیا هم تو این جو من جمله بنده متاسفانه قرار میگیریم
گاهی اوقات میگم صد رحمت به چالتون و معزز و فراست و میلاد مکس و… حداقل یه چیز بارشون بود!
محدودیت واردات و گرونی گوشی ها چون نمیتونیم بخریم یعنی پولشم داشته باشیم بازم نمیتونیم، واقعا خیلیا رو تو شوک قرار داده مخصوصا مصاحبه سایت همسایه میدیدم با موبایل فروش ها و کاربرا بغض خاصی منو گرفت خصوصا اون آقا نارنجیه که حرف دل خیلیا رو زد
همیشه دوست داشتم به بقیه کمک کنم که مطمئنم نتونستم!
به نقل قول از مصطفی: “منم اگر عمری باقی بود و وضع کشور بهتر شد و گوشی ها قابل خرید و بحث ها مفیدتر و پرفایده‌تر شد که مزاحم شما هستم.”

دارم گریه میکنم اینو مینویسم 😢
من شغلم صافکاری اتومیبلا هست و کارگاه صافکاری دارم امروز رسما تا اطلاع ثانوی ( تا وقتی که این مملکت درست شه ) تعطیلش کردم و برنامه دارم با سود پولایی که برام باقی مونده در حد بخور و نمیر و هزینه نگه داری خونه و ماشین زندگیمو بچرخونم
به خدا هیچ انگیزه ای ندارم برای کار کردن ندارم همه چی‌گرون میشه پولشم داشته باشی نمیتونی بخری یعنی کار کنی و عرق خون بریزی که آقازاده بیان بخورن پس‌ مشکلو از ریشه حل میکنم

امیدوارم همگی موفق باشید… خاطرات زیادی با همتون دارم دکتر ناظر واعظ جان و هرکسی
حرف آخری نصیحتی چیزی دارین بهم بگین
نمیدونم چه قدر بدی کردم در حقتون ولی لطفا خوبی بدی دیدین ازم حلالم کنین 🙏 من رفتم یاحق
مراقب خودتون باشین میرین بیرون کرونا رو جدی بگیرین خواهشا
و آرزوی موفقیت برای تک تکتون دارم امیدوارم به هرچیزی که خواستین برسین 👍❤

سلام بر شما
امیدوارم که از بیماری به زودی زود و هر چه سریع تر رهایی پیدا کنید و در سلامت و صحت کامل باشید، ان شاءالله
در مورد وضعیت بد اقتصادی و جو حاکم بر کشور کاملا حرف های شمارو درک می کنم و متوجه ام که امیدتون رو از دست دادید و این کاملا طبیعیه که تو چنین شرایط سختی، آدم کم بیاره و از زندگی بِبُره؛ اما، زندگی مجموعه ای از همین بالا و پایین هاست و تمام مردم جهان در تمامی طول تاریخ مشکلات خاص خودشونو دارند و داشتند.
زندگی تمام ما، مثل دویدن تو هوای باد خیز میمونه، که گاهی باد موافق جهت حرکت ما از پشت مون درمیاد و بهمون کمک میکنه و یا گاهی برخلاف جهت حرکت ماست و جلوی پیش رَویمون رو میگیره.
ما تو زندگیمون هم بادهای مخالف داریم و هم موافق؛
جالبیش اینه که بادهای موافق که بهمون کمک کردند رو خیلی زود فراموش می کنیم ولی بادهای مخالف که اصطکاک ایجاد می کنند رو نه.
و جالب ترش اینه که بادهای مخالف زندگی خودمون کاملا پر رنگ میبینیم و بادهای مخالف زندگی دیگران رو نمی‌بینیم و برعکس بادهای موافق زندگی خودمون رو زود فراموش می کنیم و بادهای موافق زندگی دیگران رو خیلی به چشم می کشیم.
زندگی با تمام این وزش بادها برای همست و بهتره روزهایی که باد موافق داریم رو به خاطر روزهایی که باد مخالف داریم فراموش نکنیم.
و به یاد بیاریم مشکلاتی که در گذشته داشتیم و فکر می کردیم دیگه قابل حل نیستند ؛ اما حالا که به گذشته نگاه می کنیم میبینیم که تمام اون سختی ها گذشتند و حل شدند و جز خاطرات اند.
شما هم از تعریف خودتون، کار مناسب و شرافتمندانه دارید و حتی اونقدر دارا بودید که قصد خرید S20 Ultra داشتید (هرچند که به خاطر شرایط نشده) که این یعنی شما از بسیاری ثروتمند ترید و خدا به شما کم از روزی خودش نداده؛ پس، جای شکر گذاری برای شماست که تا همین قدر هم توانا بودید و میتونید به چیزهای بزرگ فکر کنید که خیلی در خواب هم نمی بینند؛ پس اگر نا امید نشید و قوی باقی بمونید باز هم میتونید به هر چیزی که میخوایید برسید.
اینکه تصمیم به کنار گذاشتن کارتون گرفتید، بهتره باز هم در رابطه باهاش فکر کنید و ببینید آیا بهترین کار همینه؟ شاید این تصمیم کاملا منطقی نباشه و از روی احساسات باشه چون کار شالوده مرده و بی کاری موجب فسادش ، ولی در نهایت تصمیم شماست و محترم.
در نهایت ناراحت نباشید و به خدا توکل کنید و بدونید ذره ای از اعمال ما در پیشگاه خداوند پنهان نمیمونه ، اون کسی که ظالمه خداوند به ظلم شدید گرفتارش خواهد کرد و اون کسی که مظلومه ، پاداش های مادی و معنوی بسیاری خواهد گرفت، اگر صبر کنه و به خدا خوشبین باشه.

persepolis

عکسه کپی پوستر میت سی برای اسلوموشنش است

AŁɪ

آره خیلی برند کپی کاریه 🤦 پیروزی جان

hamid4_1

ببین نزار دهنمو باز کنما…

Milad7

رضا قربانی مسئول تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل در مورد ممنوعیت واردات گوشی همراه که بالای ۳۰۰ یورو قیمت دارد اظهار داشت: این مصوبه وجود دارد و هیچ پرونده درخواستی برای واردات این مدل گوشی‌ها ثبت سفارش نمی‌شود.
به گفته قربانی آنچه ربیعی سخنگوی دولت روز گذشته در حاشیه نشست هیأت دولت اعلام کرد که چنین مصوبه‌ای وجود ندارد کذب محض است و واردات گوشی بالای ۳۰۰ یورو ممنوع است.
وی در خصوص اتهام زنی به شرکت‌های واردکننده موبایل که این گوشی‌ها را احتکار کرده اند، گفت: این گوشی‌ها احتکار نشده بلکه در گمرک است و چون ارزی به شرکت‌های واردکننده برای ترخیص گوشی‌ها از گمرک داده نمی‌شود در انبار گمرک باقی مانده است. بنابراین اینکه افزایش سه برابری واردات موبایل به قصد احتکار داشته ایم، کذب است. در حال حاضر حتی برای واردات گوشی‌های کمتر از ۳۰۰ یورو هم ارز داده نمی‌شود.

hamid4_1

آقای عطایی ،میتونم بپرسم مشکلتون بامن چیه هی کامنمتو پاک میکنی؟

hamid4_1

آها ok

نیما عرفانی

دوستان سؤالی داشتم در خصوص مرورگر کروم اندروید…
جدیدترین ورژنی که آپدیت کردین شماره بیلدش چیه؟و اینکه آیا تو قسمت دانلود ها از منوی سه نقطه گوشه بالا سمت راست تصویر ، دانلود هارو به روز نشون نمیده؟ چه راه حلی پیشنهاد میدین؟ با پاک کردن حافظه ی کش هم درست نشده
ممنون میشم دوستانی که اطلاع دارن پاسخ بدن

Mahdi

منم همین مشکل دانلوده هست با کلیر کش هم درست نشد

نیما عرفانی

آخرین آپدیتت همینه؟
۸۳.۰.۴۱۰۳.۱۰۶

Mahdi

آره مال منم همین نسخست

hamid4_1

83.0.4103.106 نه دانلود هارو به روز نشون نمیده

نیما عرفانی

ممنون بابت پاسخ و اطلاع رسانی

Finch

سلام نیما جان ظهرت بخیر
http://uupload.ir/files/ln5_screenshot_2020-07-08-13-50-49-767_com.miui.securitycenter.jpg
این از نسخه
اینم‌از صفحه دانلود ها
http://uupload.ir/files/4ut4_screenshot_2020-07-08-13-51-23-351_com.android.chrome.jpg
.
.
.
البته من در اصل با ADM دانلود میکنم و تاحالا با کروم نکردم
این رو الان یهویی دان‌کردم که هیستوریش رو چک کنم

نیما عرفانی

سلام عزیزم وقت بخیر
نه اونو می‌دونم ، وقتی محتوایی دانلود می‌کنی تا پایان همون روز(ساعت ۱۲ شب) تو قسمت دانلودها نشونش میده اما بعدش دیگه پاک میشه از دانلودها …

Finch

عع
حتما چک‌میکنم
ساعت ۱ شب اگه بودی بهت میگم
راستی نظری‌ نداری مبنی بر قیمت احتمالی Nova 7i تو بازار با ریج؟

نیما عرفانی

باشه ممنون
والا ترجیح میدم در این رابطه نظری ندم چون اتفاقاتی که عیان هستش دیگه نیازی به بیانش نیست… . در حال حاظر‌ به همین جمله بسنده میکنم ؛ تو این شرایط خرید هیچ گوشی تو هیچ رنج قیمتی عقلانی نیست که آدم بخواد هر روز دنبال قیمت های احتمالی چه با رجیستر چه بدون رجیسترش باشه ، فقط باید از تصاویر و جعبه گشایی هاشون لذت زودگذر برد .

persepolis

سلام جناب عرفانی
من از فایرفاکس نسخه جدید
و نسخه 53.0.2 هم استفاده میکنم
این دومی عالیه برای مصرف باتری و…
چون از نس.خه به بعد این فایرفاکس هسته و… را کلی عوض کرد…

نیما عرفانی

سلام برادر
بابت پاسخ گویی سپاسگزارم

Mohammadr

برای من که اصلا آپدیت نمیشه، تو پلی استور اومده 3.7 مگابایت اما اجازه آپدیت رو نمیده.
نسخه دو رقم اخرش 96(بقیه ش یکیه) و البته مشکلی نداره…

نیما عرفانی

حافظه ی کش گوگل پلی استور و گوگل play services رو پاک کن و تمام برنامه های فعال در پس زمینه رو ببند و مجدد اقدام به آپدیت کروم کن .‌

نیما عرفانی

از کی دیگه آپدیت نکردی؟ چون ورژن قدیمی تر بوده مشکلی نداره.

Milad7

همیشه سری نوت جذابیت بیشتری از سری اس سامی داشتن… منتظریم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)