حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ لنوو لژیون با ۲ سیستم خنک کننده و ۱۴ سنسور دما ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | لنوو

وقتی صحبت از بازی است، صحبت از فشار بالا در مدت زمان بالاست. این شبیه به بنچمارک نیست که دستگاه چند دقیقه کار سنگین داشته باشد، این یعنی چندده دقیقه بازی و فشار مدوام. در چنین شرایط یکی از مهم‌ترین فاکتورها، حفظ دما در مقدار مشخص است. به همین دلیل می شنویم که گوشی گیمینگ لنوو لژیون با ۲ سیستم خنک کننده و ۱۴ سنسور دما ارایه می شود.

گوشی گیمینگ لنوو لژیون

لنوو از ۱ مرداد ۹۹ رسما اقدام به معرفی گوشی گیمینگ لژیون خواهد کرد. پیش از آن، این کمپانی شروع به منتشر کردن ویژگی های این گوشی در حساب Legion Weibo کرده است. اوایل امروز، این گوشی مجهز به سیستم خنک کننده مایع دوگانه اعلام کرد.

بازی در تلفن های هوشمند در مقایسه با رایانه های شخصی گرمای زیادی ایجاد نمی کند. به هر حال همیشه خوب است که مدیریت حرارتی بهتری داشته باشیم. تلفن های گیمینگ و پرچم دار از چند سال گذشته به نوعی سیستم خنک کننده مایع را ارائه می دهند. به طور خاص نوبیا نیز از جمله استفاده کنندگان فن خنک کننده بوده است.

در مورد گوشی گیمینگ لنوو لژیون، این سیستم دارای یک سیستم خنک کننده مایع دوگانه است. این گوشی همچنین از ۱۴ سنسور دما در داخل شاسی آن برای نظارت بر تولید گرمای در آن واحد برخوردار است. برای مقایسه، پرچمدار اقتصادی، Redmi K30 Pro با نام POCO F2 Pro دارای ۹ سنسور دما است.

در حقیقت، Lenovo هنگام عرضه Redmi K30 Pro در ماه مارس ، سیستم خنک کننده موجود در لژیون گیمینگ تلفن را با یکدیگر مقایسه کرد. این به هیچ وجه مقایسه عادلانه ای نیست زیرا دومی تلفن بازی نیست، با این وجود دارای عملکرد خوبی در این صنعت است.

گفته می شود با توجه به تیزرهای قبلی، اولین گوشی گیمنیگ لنوو با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و نمایشگر ۱۴۴ هرتز ارایه می شود. نظر شما چیست؟ کنترل دما در گوشی گیمینگ چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

روی کاغذ که گوشی غولی هستش 🙂

AŁɪ

بنظر میاد چی جذابی باشه💓 داره خودشو با راگ فون ۳ سرشاخ می‌کنه⁦☺️⁩💓

Taha

گوشی خیلی عالی هست اگه قیمتش هم از راگ فون ۳پایین تر باشه که عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)