حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران شبکه 5G کره جنوبی به نزدیک ۷ میلیون نفر رسید

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شبکه 5G

با گسترش پوشش شبکه 5G و افزایش تلفن های هوشمند 5G، تعداد کاربران 5G نیز در حال افزایش است. اولین کشور بود که کره جنوبی خدمات تجاری 5G را راه اندازی کرد. بنابراین کاملاً منطقی است که کاربران این 5G به طور پیوسته در حال افزایش هستند. جدیدترین گزارش ها به ما می گوید که کاربران شبکه 5G کره جنوبی به نزدیک ۷ میلیون نفر رسیده است. این عدد بسیار قابل توجهی است.

کاربران شبکه 5G کره جنوبی

اطلاعات منتشر شده توسط وزارت علوم و اطلاعات و فناوری ارتباطات کره جنوبی نشان می دهد که در پایان ماه مه امسال، مشترکان 5G کره جنوبی از 6.9 میلیون نفر فراتر رفته اند. به عبارت دیگر ، این افزایش ششصد هزار نفری از 6.3 میلیون در پایان آوریل است، چیزی نزدیک به ۱۰ درصد.

کاربران 5G به نزدیک ۷ میلیون نفر رسیده اند و این بدان معنی است که نسبت کاربران 5G در میان کاربران ارتباطات سیار کره جنوبی به 10٪ رسیده است. همانطور که می توانید خود را محاسبه کنید، در حال حاضر 69 میلیون کاربر ارتباطات سیار در کره جنوبی وجود دارد.

کره جنوبی اولین کشور در جهان است که خدمات تجاری 5G را راه اندازی کرده است. خدمات تجاری 5G آنها برای مصرف کنندگان در 3 آوریل سال گذشته راه اندازی شد. اما در تاریخ 1 دسامبر 2018 ، آنها شروع به ارائه خدمات 5G به کاربران سازمانی کرده اند.

شبکه 5G

شبکه 5G

پس از معرفی خدمات تجاری 5G برای مصرف کنندگان، تعداد کاربران 5G در کره جنوبی به طور پیوسته در حال افزایش است. در 69مین روز بعد از راه اندازی، یعنی در 10 ژوئن ، کاربران 5G از 1 میلیون نفر فراتر رفتند. در آگوست سال گذشته (4 اوت – 10 اوت) ، کاربران 5G آن از 2 میلیون نفر فراتر رفتند. در اوایل ماه سپتامبر، بیش از 3 میلیون نفر بود. در ماه اکتبر ، تعداد کاربران 5G به 3.98 میلیون نفر نزدیک به 4 میلیون نفر رسید. در فوریه امسال ، از 5 میلیون نفر فراتر رفت.

با گسترش شبکه های 5G و معرفی تلفن های هوشمند بیشتر 5G ، به ویژه توسط سری آینده سامسونگ Galaxy Note 20، تحلیلگران انتظار دارند که کاربران 5G کره جنوبی تا پایان سال به 10 میلیون نفر برسند.

5G دارای مشخصات سرعت بالا، تأخیر کم و اتصالات زیاد است اما 5G ممکن است تغییرات بیشتری در احساسات، ارتباطات و کار تولید ایجاد کند. تاخیر کم می تواند نقش بسیار مهمی در ریموت کنترل داشته باشد. ارزش اتصالات بزرگ در اتصال همه چیز و اتصال هوشمند همه چیز نهفته است.

در حقیقت، در جهان 60 تا 70 شبکه تجاری 5G وجود دارد. باید تا سال 2020 به 170 شبکه برسد. هواپیماهای پروازی تجاری 5G در راه هستند. انتظار می رود 5G فقط در سه سال به 500 میلیون کاربر برسد.

نظر شما چیست؟ شما منتظر شبکه 5G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقتم سرعت

Milad7

ولی ما اندرخم یک کوچه ایم…

Milad7

حتی هنوز سرعت اینترنت خانگی هم درست نشده، سرعت دانلود من یک پنجم شده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)