حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه اندروید ۱۱ احتمالا ۱۸ شهریور ۹۹ خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اندروید ۱۱

اندروید ۱۱ در حال حاضر معرفی شده است و توسعه دهندگان مشغول شخم زدن (!) آن هستند. معمولا انتظار داریم که اواخر تابستان شاهد عرضه جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید باشیم. درباره Android 11 هم همینطور است. امروز گزارشی به ما می گوید که تاریخ عرضه اندروید ۱۱ احتمالا ۱۸ شهریور ۹۹ خواهد بود.

تاریخ عرضه اندروید ۱۱

به روزرسانی اندروید ۱۱ بتا اول ماه گذشته توسط گوگل منتشر شد و همین دیروز نسخه بروزرسانی بتا دوم نسخه سیستم عامل آینده خود را منتشر کرد. در حالی که تاریخ عرضه نسخه پایدار معرفی نشده است، ویدئوی جدید منتشر شده توسط گوگل تاریخ رسمی انتشار اندروید ۱۱ پایدار را فاش کرده است.

ویدیوی تمرکز نشده توسعه دهنده ارسال شده توسط گوگل با عنوان “کار با “سلام Google” در “Summit Home Summit – APAC” نشان می دهد که تاریخ رسمی انتشار اندروید ۱۱ باید ۱۸ شهریور ۹۹ باشد. یکی از اسلایدها در این ویدئو با عنوان “چک لیست برای انتشار ۱۸ شهریور اندروید ۱۱” را نشان می دهد

با این حال گوگل می گوید تاریخ انتشار ۱۸ شهریور ۹۹ برای اندروید ۱۱ اشتباه بود و هنوز تاریخ معرفی آن تأیید نشده است. اما این امر تاریخ معرفی را به طور کامل رد نمی کند. به هر صورت در حال حاضر، این شرکت می گوید تاریخ انتشار هنوز نهایی نشده است.

شما کاربر اندروید هستید؟ دستگاه شما برای داشتن اندروید ۱۱ شانسی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

به آخرین اندروید سلام کنید!.

lovenokia

آخرین اندروید ؟!!!! بیشتر توضیح بدین .

……
این همه شماره به اندروید اضافه شد ، ظاهرشو مخصوصا نوار وضعیت رو تغییر ندادندچندین سال هست همینطوریه .

ahmad

؟؟؟

Milad7

ببینم چقدر بهبود پیدا کرده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)