حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل آیفون ۱۲ نسخه ۵.۴ اینچی را در کنار آیفون SE 2020 و آیفون ۷ ببینید

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | اپل، شایعات، مقایسه

معرفی آیفون ۱۲ هنوز چند ماه دیگر است، اما ماکت ساختگی مبتنی بر طرحواره های درز شده منتشر شده اند. در این مطلب ماکت ساختگی آیفون ۱۲ نسخه ۵.۴ اینچی از نظر اندازه در مقایسه با آیفون SE اصلی و آیفون 7 مقایسه می شود. این مقایسه توسط عضو انجمن MacRumors انجام شده است، ‘iZac’ که واحد ساختگی آیفون ۱۲ نسخه ۵.۴ اینچی را خریداری کرده است.

آیفون ۱۲ نسخه ۵.۴ اینچی

اپل احتمالاً آیفون ۱۲ نسخه ۵.۴ اینچی را به عنوان جایگزینی برای آیفون SE و آیفون 7 قرار خواهد داد. کاربرانی که به دنبال طراحی مدرن هستند اما یک طراحی کوچکتر را ترجیح می دهند، قطعاً هیجان زده خواهند شد.

‘iZac’ خاطرنشان می کند که طراحی باکسی طور آیفون ۵.۴ اینچی خانواده آیفون ۱۲ امکان نگه داشتن آن را آسان تر می کند و همچنین امکان استفاده آسان از یک دست را فراهم می کند. بدون شک و به نظر من این ساده‌انگارانه‌ترین اظهار نظر ممکن است. من شخصا چنین عقیده این ندارم.

از نظر اندازه، آیفون ۵.۴ اینچی ۱۲ اینچی 6 میلی متر عریض تر و 3 میلی متر بلندتر از iPhone SE اصلی است اما در مقایسه با آیفون 7 دارای مشخصات نسبتاً جمع و جور است.

می توانم بگویم که از نحوه برخورد با آن، کشش بیشتری نسبت به SE احساس می شود و که بسیار راحت در دست من است. همچنان من (سینا عطایی) شخصا اعتقادی به این اظهار نظرم ندارم.

توجه داشته باشید که ماکت ساختگی آیفون ۱۲ مبتنی بر برنامه ریزی های ارائه شده و تفاسیر است. این امکان وجود دارد که ابعاد با چند میلی متر خطا باشد. با این حال، اگر به دنبال یک ایده نخراشیده در مورد اندازه 5.4 اینچی آیفون 12 هستید، تصاویر را بررسی کنید.

انتظار می رود اپل چهار نسخه آیفون ۱۲ را در اواخر سال جاری میلادی عرضه کند. به غیر از آیفون 5.4 اینچی، اپل یک آیفون 12 نسخه 6 اینچی را به همراه مدل های آیفون 12 پرو با انواع 6.1 اینچی و 6.7 اینچی عرضه می کند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا مدل های جدید آیفون 12 پرو نمایشگر 120 هرتزی دارند یا خیر. با این حال ، همچنین انتظار می رود که هر چهار نسخه از پنل های OLED به همراه قابلیت های 5G برخوردار باشند.

یکی دیگر از جنبه های مهم دیگر که مربوط به نسخه آیفون 12 است این است که اپل ممکن است در نظر داشته باشد که آداپتور شارژر را در جعبه خرده فروشی نگنجاند. این شرکت حتی در حال بررسی کاربران آیفون در رابطه با این موضوع است. علاوه بر این ، این شرکت آداپتور برق 20 وات USB-C را به طور جداگانه به فروش می رساند. سایر موارد اضافی شامل یک اسکنر LiDAR برای افزایش قابلیت های AR است.

احتمال حذف شارژر از بسته بندی آیفون ۱۲

شما فکر می کنید این طراحی برای آیفون ۱۲ جذاب و کاراست؟ به نظر من برای تنوع خوب است اما کارا بودن و ارگونومیک تر بودن؟ خیر!

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اسپم:
اگر بخوام گوشی بخرم تا نوت ۲۰ وایستم به فنا رفتم نه؟ یعنی‌منظورم اینه پاش اصلا به ایران میرسه ؟
چون به دلیل گلوگاه اگزینوس ۹۹۰ یه جورایی میونه خوبی با اس ۲۰ الترا ندارم از اونورم میترسم نخرم باید حالا حالا ها با گوشی فعلیم سر کنم
دوستان خودتون بگین چیکار کنم؟

اگه تا الانم نخربدی، به فنا رفتی، ههههه

ردمی نوت ۸ نسخه۱۲۸ بهمن ماه خریدم ۲۷۰۰، الان زیر ۴۵۰۰ گیر نمیاد

هرچی دیرتر ، ضرر بیشتر

بله شدیدا به فنا رفتی
وقتی ی گوشی ۲۷۰۰ شده ۴۹۰۰ تا ۵۳۰۰. آیفون ۱۱ پرو مکس شده ۳۴ تومن .
و با توجه به قانون مضخرف ممنوعیت ورود گوشی بالای ۳۰۰دلار . احتمالش کمه . مگه اینکه این قانون برا گوشی هایی ک دارای نمایندگی رسمی هستن نباشه.
و از ی طرف دیگه اگه بیاد برو بالا ۲۵تومن

mega08

چون از طریق نمایندگی وارد میشه از گوشی هایی مثه آیفون ارزونتر درمیاد.

بنظرم الان بخر نهایتا موقع عرضه نوت 20 اگر موجود بود می‌فروشی اونو می‌خری اگرم نیومد حداقل ی گوشی خوب داری

صبر کنی؟ هر روز که بگذره تو این مملکت اجناس گرون میشه… می نوت 10 هفت و سیصد گرفتم 2 ماه پیش، الان بزور با 11 و نیم و گارانتی 18 ماهه بهت میدن…
البته از کلیپ هجوم مردم برای خرید ارز تو پاساژ فردوسی، میشه فهمید که لیاقتمون بدتر از ایناس…

گوشی پایین رده بخری بهتر از اس۲۰الترا با گزینوس ۹۹۰ هست ، اگه نوت پردازندش عوض شه واقعا عالیه

حالا شمام اینقدر اغراق نکن هرچی باشه ذاتش یه گوشی پرچمدار تمام عیاره
پردازندش مشکل داره شکی درش نیست ولی بخوام دنبال نسخه اسنپش باشم یا یه گوشی دیگه رو بخرم کلا همین یه ذره امیدم نخواهم داشت

ممنون بابت راهنمایی دوستان راستش منم امیدی به اومدن پرچمدارای نیمه دوم به بازار ایران حتی با قیمت خیلی بالا هم ندارم

نه خب من اگزینوس ۹۹۰ منظورمه ، شاید نوت۱۰پلاس بهتر باشه هرچند مگاپیکسلش پایین بود ولی دوربینش الانم عالیه

Milad7

هیچی ایفون 5 نمیشه خیلی خوشگل بود 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)