حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی 9A با مدیاتک Helio G25 به قیمت ۸۳ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ردمی

خبر سوم برند ردمی برای سه شنبه این هفته، معرفی ردمی 9A با مدیاتک Helio G25 به قیمت ۸۳ دلار است. همچنین امروز در ترنجی خواندیم که ردمی 9C با مدیاتک Helio G35 به قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شد. ردمی 9A به نوعی نسخه اقتصادی تر از آن به شمار می رود و قیمتش هم حدود ۲۰٪ ارزان تر است.

ردمی 9A

ردمی 9A در مالزی با قیمتی معرفی شده که حدودا معادل ۸۳ دلار شده است. همانطور که پیش از این خواندیم رنگ های ردمی 9A عبارت اند از Midnight Grey ،Peacock Green و Twilight Blue یا همان آبی، خاکستری و ترنجی طور 😎 معرفی شده است و در هفته آینده به بازار عرضه می شود.

ردمی 9A

ردمی 9A

با نمایشگ Redmi 9A شروع می کنیم. این دستگاه دارای پنل 6.53 اینچی با رزلوشن HD+ و از نوع  IPS LCD است. نسبت تصویر اینجا 20:9 است و این به دلیل ناچ قطره طور هم می تواند باشد. این ناچ فضای لازم برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را به وجود می آورد. در پشت Redmi 9A با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و فلاش LED ارایه می شود. برخلاف ردمی 9C اینجا حسگر اثرانگشت وجود ندارد.

مدیاتک Helio G35 و Helio G25

اینجا هم شاهد ارایه یک تراشه جدید از مدیاتک هستیم. Redmi 9A مجهز به تراشه هشت هسته ای ۱۲ نانومتری مدیاتک Helio G25 با فرکانس ۲ گیگاهرتزی است که با ۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۳۲ گیگابایت حافظه eMMC 5.1 جفت می شود. اگر ۳۲ گیگابایت به اندازه کافی برای نیاز شما کافی نباشد، با کمک یک مموری کارت SD خارجی می توانید تا 512 گیگابایت آن را افزایش دهید. متاسفانه اینجا هم فقط همین یک انتخاب حافظه ای وجود دارد.

در بخش نرم افزاری نیز این دستگاه با اندروید ۱۰ مبتنی بر MIUI 11 ارایه می شود. به هر حال، این دستگاه با MIUI 12 قابل بروزرسانی است.

در بخش باتری Redmi 9A یک باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی حضور دارد که از طریق پورت شارژ USB Type-C شارژ می شود. از ویژگی های اتصال Redmi 9A می توان به Dual SIM ، Dual 4G VoLTE ، Wi-Fi 802.11 802.11 b/g/n ، بلوتوث 5 ، GPS و GLONASS اشاره کرد.

نظر شما درباره ردمی 9A چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چه خوشگله با این قیمتش

HasanHoseinPoor

فک کنم با این وضع دلار باید گوشی 20 دلاری بسازه برا ایران

UnderTaker

خیلی خوش‌قیمته 👌

bh974

عالی

alone wolf

قیمتش فوق العاده است

ممد بمولا

قیمتش بابامه و مشخصات هم همینطور

Milad7

خیلی خوش قیمته 🙂

baran

همیشه برام سواله چرا ترنجی اسم سایته ولی رنگ سایت نه😅

AŁɪ

بنظرت ادمین هاش ترنج دوس دارن ؟؟🤔🤣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)