حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیلم برداری ۱۲۰ فریم 4K در آیفون ۱۲ حضور خواهد داشت

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل

در سال ۲۰۱۷ آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X اولین تلفن های هوشمند بودند که پشتیبانی از فیلم برداری ۶۰ فریم 4K را ارائه می دادند. یک بار دیگر، اپل به دنبال اولین شدن در همان بخش است، اما با این فریم ورک بسیار افزایش یافته است. طبق گفته یکی از منابع، که ظاهرا اطلاعاتی را در سیستم فایلهای iOS 14 Beta 1 پیدا کرده است، فیلم برداری ۱۲۰ فریم 4K در آیفون ۱۲ حضور خواهد داشت. همچنین گفته می شود که فیلم برداری آهسته ۲۴۰ فریم بر ثانیه در رزلوشن 4K نیز احتمالا حضور داشته باشد که البته از نظر زمانی محدود شود. این می تواند یک پیشرفت در فیلم برداری موبایلی باشد و جالب اینکه مثلا دیگر تولیدکننده مثل سامسونگ به سوی فیلم برداری 8K با نرخ ۲۴ فریم برثانیه رفته و از ۶۰ فریم برثانیه برای رزلوشن 4K فراتر نرفته اند.

فیلم برداری ۱۲۰ فریم 4K در آیفون ۱۲

 

از آنجا که رقبای اپل در ضبط فیلم برداری پرچمدار خود رزلوشن 8K تا ۳۰ و ۲۴ فریم را ارائه می دهند، ارایه آیفون ۱۲ ممکن است این بخش را در جهت دیگری ادامه دهد. طبق گفته یکی از منابع قابل اعتماد سری آیفون ۱۲ ممکن است از فیلم برداری پیش فرض ۱۲۰ فریم 4K پشتیبانی کند.

مقایسه عمر باتری گلکسی اس ۲۰ اولترا با آیفون ۱۱ پرو مکس

این احتمال وجود دارد که اپل بخواهد از فیلم برداری ۳۰ فریم برثانیه 8K اجتناب کند زیرا یک سنسور کوچک ممکن است هنگام کیفیت تصویر، بازده کمتری را به کاربر منتقل کند. علاوه بر این، در کل البته گوشی هوشمند محدودیت هایی دارند و همانطور که پیش از این دیدیم گزینه ضبط ویدیوی 8K در Galaxy S20 به ۵ دقیقه محمدود است. این که آیا اپل راهی برای ارائه ضبط ویدیوی 8K به کاربران نیز پیدا کرده است یا خیر را به زود و با ارایه آیفون ۱۲ خواهیم فهمید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که فیلم برداری ۱۲۰ فریم 4K در آیفون ۱۲ برای شما جذاب تر است یا فیلم برداری ۲۴ فریم 8K در گلکسی اس ۲۰ اولترا؟ البته باید کراپ تصویر را هم در نظر بگیرید و باید دید اپل برای فیلم برداری چقدر کراپ خواهد داشت.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

عالیه💕

Mahdi

خب این مهمه 8k بیست و چهار اصلا اندازه 4k صدوبیست فریم جذاب نیست

.Daniel

سونی اکسپریا وان مارک دو شیش ماه قبل حالت 2k۱۲۰ فریم دارد حالا همراه آیفون امکان دارد از این حالت استفاده کند. حتی صحفه نمایش این گوشی شیش ماه قبل 4k HDR 90 هرتز هست . منبع خواستید بهتون میدم

alone wolf

از گوشیه که بیشتر از 25 میلیون خواهد بود بعید نیست

Milad7

به به 😀

MohammadFarhaadi

همیشه تو این انتخابا اپل تو مسیر درست قدم برداشته.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)