حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت آیفون ۱۲ نسخه 4G احتمالا ۵۵۰ دلار و نسخه 5G تقریبا ۱۰۰ دلار گرانتر خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 30 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، شایعات

بدون شک می توان گفت اپل از کاهش تعداد فروش آیفون‌هایش هنوز ناراحت است و می خواهد با هدف‌گذاری قیمتی بهتر در سال ۲۰۲۰ قلب اکوسیستم اندروید را هدف بگیرد. یکی از دلایل اقبال اکوسیستم اندروید در بازار را می توان دستگاه های رقابتی و خوش قیمت دانست. امروز خبر می رسد که قیمت آیفون ۱۲ نسخه 4G احتمالا ۵۵۰ دلار و نسخه 5G تقریبا ۱۰۰ دلار گرانتر خواهد بود. این یعنی اپل کلید ورود به اکوسیستمش را که در اکثر موارد یک آیفون بوده است را ارزان تر می کند، می دانید که آن ها حالا سرمایه گذاری بیشتری روی تولید محتوا هم کرده اند و حالا مصرف کننده می خواهند!

پیش از اینکه خیلی خوشحال شوید باید بگویم سال ۲۰۲۰ چهار آیفون دارد که شامل دو مدل با نام آیفون ۱۲ و دو مدل با نام آیفون ۱۲ پرو می شود. مدل های آیفون ۱۲ مثل آیفون ۱۱ نسخه ارزان تر یا اقتصادی تر هستند و مدل های آیفون ۱۲ پرو برای افرادی که یک آیفون تمام عیار می خواهند. ما اینجا درباره قیمت آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس در دو نسخه 4G و 5G صحبت خواهیم کرد.

قیمت آیفون ۱۲ نسخه 4G

با شروع آیفون ۱۱ با ۶۹۹ دلار و آیفون SE 2020 با قیمتی ۳۹۹ دلار استراتژی قیمت گذاری اپل تغییر جالبی را در پیش گرفته است. همین مسئله را می توان در مورد سری آیفون ۱۲ آیفون نیز گفت، با این شایعه جدید که اپل قصد دارد نسخه 4G مدل ۵.۴ اینچی را فقط با 549 دلار بفروشد. این آیفون احتمالا آیفون ۱۲ خواهد بود.

انتظار می رود قیمت اولیه ۵۴۹ دلار برای نسخه 4G آیفون ۱۲ با نمایشگر 5.4 اینچی، موج های شوک را از طریق بازارهای مختلف ارسال کند و جالب تر اینکه احتمالا نسخه 5G آماده ۱۰۰ دلار قیمت بالاتری داشته باشد و در کل به قیمت 649 دلار به فروش برسد. در گزارش قبلی ادعا شده بود که اپل برای خانواده آیفون ۱۲ از مودم Snapdragon X55 5G کوالکام بهره خواهد برد و به نظر می رسد که اپل با نگاهی به قیمت سایر دستگاه های مجهز به همان مودم، در وضعیت جالبی قرار گرفته است.

فروش موبایل های پرچمدار

در مقایسه با گلکسی S20 که با قیمت 999 دلار شروع به کار کرده است، به نظر می رسد که اپل قادر خواهد بود در بازارهایی که این غول فناوری قبلاً با آن دست و پنجه نرم می کرد، سهم قابل توجهی کسب کند.

قیمت آیفون ۱۲ مکس نسخه 4G

کسانی که نسخه 4G آیفون ۱۲ مکس می خواهند، باید 649 دلار بپردازند در حالی که نسخه 5G برای مشتریانی که در مناطق توسعه یافته زندگی می کنند، باید همان ۱۰۰ دلار گرانتر یا 749 دلار بپردازند که هنوز هم بسیار رقابتی است. پیش از این، جان پرورس اظهار داشت که آیفون ۱۲ از ۶۴۹ دلار شروع می شود ، بنابراین حداقل دو شایعه در مورد همان قیمت وجود دارد که صحبت می کند، که این یک نشانه مثبت است.

وی همچنین اظهار داشت که آیفون ۱۲ پرو مکس با پشتیبانی 5G از 1.099 دلار شروع می شود که این نسخه 6.7 اینچی هنوز ارزان تر از قیمت 1.399 دلار Galaxy S20 Ultra است. با نگاهی به این مقایسه، این برای بسیاری از سازندگان اندرویدی نبرد جدی خواهد بود و با توجه به اینکه اپل در اواخر سال جاری میلادی چهار مدل را راه اندازی می کند، مشتریان انتخاب های کافی برای انتخاب دارند و این در بودجه مورد نظر آنها خواهد بود.

نظر شما چیست؟ اگر این شایعه صحت داشته باشد من همینجا به شما می گویم، برندهای اندرویدی مانند سامسونگ، هواوی، شیائومی (به عنوان سه نام برتر این اکوسیستم از نظر فروش) با شرایط بسیار سختی رو‌به‌رو خواهند بود. خبر خوب برای ما کاربران اما این است که قیمت ها بسیار رقابتی می شود و به نفع ماست.

فکر می کنید این قیمت ها تحقق پیدا کند؟ برای من کمی عجیب است ولی فروش بسیار پایین آیفون X با قیمت ۱۰۰۰ دلار درس خوبی به اپل داد که شاید سامسونگ آن درس را با خانواده گلکسی اس ۲۰ گرفته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
30 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

#باشه
#تیم_کوک_دلسوز_واقعی
#آیفون_پرچمدار_فوق_اقتصادی
#آیفونبد

aliasad

چند تا صفحه نمایش با بدنه از ایفون ۶مونده رو‌ دستش برای دوستان با قیمت ۱۵میلیون تومان ارزش داره چون حس نوستالژی بهشون میده میده

Farcry

بچه جان چند سالته؟ نه اشتباه گفتی چون فریمش شبیه آیفون ۴s شده قطعا میخواد بدنه ۴s روی آیفون ۱۲ پیاده کنه که ۵۵۰ دلار بکنه توی پاچه ملت.با کیا شدیم ۸۰ میلیون .ترول فن های قدیم این سایت خیلی با شعور تر و با سواد تر بودن لااقل اراجیف نمیگفتن

aliasad

مثال زدم 😐

AŁɪ

🙁🙁 برو همون سری اس ۲۰ لجن سامسونگ رو بگیر که از سر تا پا مشکل داره 🤓

ترول اون قیافه شماس…معلوم نیست کی هستی اصلا ازون پروفت معلومه آدم نیستی 😊

alone wolf

اخه برای یه 5Gحدود 100دلار میره روش 🔫😐

Farcry

{{ اگر این شایعه صحت داشته باشد من همینجا به شما می گویم، برندهای اندرویدی مانند سامسونگ، هواوی، شیائومی (به عنوان سه نام برتر این اکوسیستم از نظر فروش) با شرایط بسیار سختی رو‌به‌رو خواهند بود. خبر خوب برای ما کاربران اما این است که قیمت ها بسیار رقابتی می شود و به نفع ماست}} با این قیمت سهم اپل از بازار چین و خیلی از بازار ها با درآمد پایین مردم به شدت زیاد تر میشه.همین آیفون ۱۱ به خاطر قیمت پایین تر از آیفون xr در اکثر بازار ها و در نهایت در مجموع تا امروز پرفروش ترین گوشی هر ۳ فصل شده.همیشه میگم اگر اپل به مقدار انعطاف بیش تری توی سیاست هایش نشون بده خیلی راحت میتونه رتبه دوم و شاید هم اول از نظر فروش رو دوباره بدست بیاره.جدیدا هم اعلام شده از این به بعد پشتیبانی نرم افزاری اپل از ۵ سال به ۶ سال رسیده که با توجه به قدرت بالای سری A اپل ارزش خرید آیفون ها بیش تر هم میشه.فقط میمونه آیفون se که نسبت به آیفون های جدید ارزش خرید پایین تری داره که به نظرم بعد از یه مدت مثل آیفون se سال ۲۰۱۶ اپل قیمتش رو کاهش میده تا فروشش بیش تر بشه

Mahdi

خیلی خوش قیمت هستن اما تو ایران از ۱۵ تومن کمتر نیست

Dr.Nazer

احسنت!

AŁɪ

قیمتش اگه اینجوری که میگن باشه بنظرم بازم پرچمداراش پر فروش ترین ها میشن 💕
منتظرم ببینم a14 چقدر قدرت داره 💕🤓

alone wolf

از همین الان بگم دلتون را برای قیمت ارزون صابون نزنید میاد تو ایران چند برابر می شه
#دلالان

The Destroyer

برخلاف چیزی که احتمالا فک میکنید این شروع سقوط اپل هست متاسفانه
برندی که اصلا برای تولید اقتصادی پایه‌گذاری نشده حالا نه تنها قیمتش رو کاهش داده تو نسخه پایه تقریبا به نصف رسیده و علاوه بر اون یه گوشی اقتصادی هم داره حالا تعداد گوشیاش هم از ۲ الی نهایتا ۳ عدد میرسه به بالای ۵ عدد اونم تو رده‌های قیمتی‌ای که برای یه پرچمدار اقتصادی محسوب میشن و حتی به نوعی میانرده هم داره
این یعنی احتمالا باید به زودی شاهد سقوط ارزش برندش باشیم چون دلیل بالا بودن ارزش برندش این بود که به نوعی محصول خاص بود
حالا با این اتفاقات در آینده نزدیک خاص هم تلقی نمیشه
این شایعه اگر هم درست باشه صرفا به این دلیله که چیزی برای ارائه یا نوآوری وجود نداره که مثل آیفون اول یا آیفون ۴ متحول کنه بازار رو یا مثل آیپد معنای دیگه‌ای به کامپیوتر قابل حمل یا کامپیوتر کامپکت بده و مجبور شده برای این که فروشش کاهش پیدا نکنه در رده‌های قیمتی مختلف گوشی بده بیرون
ای کاش هرچه زودتر تیم کوک بره و یکی بیاد که حداقل بتونه اپل رو دوباره برگردونه به جایی که واقعا باید باشه

hassann98

دوست عزیز درامدی که از نرم افزار دارن قابل مقایسه با سخت افزار نیست!
تیم کوک؟!؟ درامد اپل جابز کجا درامد اپل تیم کوک کجا! زمین تا اسمون اپل پولدار تر شده حتما امار درامدشو چک کن
اپل تیم کوک بسیار بسیار جذاب تر از اپل جابز هست و منی که عاشق دنیای اندروید بودم رو تونست جذب خودش بکنه با ایفون 11

Mahdi

واقعا ارزشمنده باید دید شارژرش چند واته اگه ۱۰ وات باشه عالیه ، من خودم مخالف شارژر سریع بیشتر از ۳۰ وات هستم چون به باتری صدمه میزنن دوربین و پردازنده هم که حرفی واسه گفتن باقی نمیزارن طراحیشم که از آیفون ۵اس به بعد بهترینه فریمش خیلی خوشگله ، ولی درنهایت ممکنه امسال پرفروش ترین مدل گوشی مال اپل نباشه چون مدل های زیادی معرفی میکنه

Dr.Nazer

احتمالاً ۱۸ باشه…

Dr.Nazer

۱۲ و ۱۲ مکس ۱۸ و ۱۲ پرو و پرو مکس ۲۰، شایدم کمتر باشه اما ۱۰ فک نمیکنم باشه…

Mahdi

اپله دیگه عددا رو یهویی بالا نمیبره

Mahdi

چه بهتر ، پر شدن باتریش ۱.۳۰ ساعت باشه خیلی خوبه

smartiz

اینجا حدود 30 الی 50 میلیون برای فول تربت نسخه فروخته میشه . برای ما تاثیر نداره ، سیب گاز زده دلال هارو تطمیع می‌کنه…!

smartiz

تربت ««ترین

Mahdi

ونزوئلا

MohammadFarhaadi

دو احتمال میدم یکی اینکه دیگه این پلتفرم حال حاضر برای اپل پلتفرم سابق حساب میشه و در حال گذر ازش هست و یه دیوایس با طراحیه جدید و انقلابی به زودی معرفی میکنه که اون میشه پرچمدار اصلیش و این طراحیهای سنتی حال حاضر براش حکم نسل قدیمیتر موبایل رو داره و به همین خاطر فیمتا رو پایین آورده.
احتمال دوم هم اینه که بخاطر اینکه اکثر سخت افزار طراحیش با خودشه تونسته برای رقابت قیمتا رو پایین بیاره و دنبال بازار سامسونگ و هواپی هست.بعید میدونم به شیا و اوپو بتونه ضربه بزنه.در این صورت بازنده هواوی و سامسونگن.

نیما عرفانی

همین انعطاف پذیری در سیاست و راهبردش باعث شده که برای چندمین بار در رنکینگ تمام کمپانی ها رتبه ی اول رو داشته باشه و برای اولین بار در تاریخ به عنوان یه شرکت مطرح فعال در حوزه ی فناوری ارزش سهامش از ۱.۵ تریلیون دلار عبور کنه و تمام این موفقیت ها ثمره ی مدیریت و رهبری دقیق و حساب شده هست.
مطمئناً اپل با ارزیابی و بررسی شرایط حاکم بر بازار و قدرت خرید مردم مناطق مختلف در آینده هم سنجیده عمل می‌کنه و با معرفی و عرضه ی آیفون های متنوع در بازه ی قیمتی متفاوت مجدداً می‌تونه سهم زیاد بازار فعلی و فروش بالای آیفون XR و آیفون های سری ۱۱ رو تکرار کنه و حتی سهم خودشو از بازارهایی که کمتر خواهان داره افزایش بده .

Milad7

قیمتش عالیه 🙂

MSK

آیفون داره رقابتی تر میشه امسال شاهد رشد فروشش هستیم فقط صفحه گوشی کوچک تر از 5.5 باهاش حال نمیکنم فبلت بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)