حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زوم دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا روی 50X بهینه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما می دانیم که زوم ۱۰۰ برابر گلکسی اس ۲۰ اولترا آنطور که باید نبود اما همچنان قابل احترام است و جسارت سامسونگ در اجرای آن را می توان ستود. مشخصا سامسونگ آن اشتباه را در گلکسی نوت ۲۰ اولترا تکرار نخواهد کرد. امشب می شنویم که زوم دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا روی 50X بهینه خواهد شد. این می تواند به خروجی با کیفیت تر و قابل اتکاتر کمک کند.

زوم دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا

گزارش جدید حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی نوت 20 Ultra دارای لنز زوم در بزرگنمایی ۵۰ برابر خواهد بود. این ممکن است عجیب به نظر برسد با توجه به اینکه قبلاً Galaxy S20 Ultra را ارایه کرده بود که دارای بزرگنمایی فضایی ۱۰۰ برابر است، اما طبق گفته ها این بار این شرکت بر کیفیت تصویر و تجربه کاربر تاکید دارد.

این خبر برای اولین بار توسط Ice Universe، یک منبع قابل اعتماد مشهور، در توییتر به اشتراک گذاشته شد. طبق توئیت وی، غول فناوری کره جنوبی از بزرگنمایی فضایی ۱۰۰ برابر که در سری پرچمداران پیش از این راه اندازی شده بود، استفاده نخواهد نکرد. درعوض، تمرکز دیگری روی بهبود کیفیت تصویر و تجربه کاربر هنگام بزرگنمایی به بزرگنمایی ۵۰ برابر شده است.

زوم دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا

زوم دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا

با داشتن یکی از بهترین ماژول های دوربین از نظر فنی Galaxy S20 Ultra در مقایسه با رقبای خود از نظر زوم واقعی چندان چشمگیر نبود. بنابراین، به نظر می رسد که سامسونگ برای دستیابی به موفقیت بیشتر، اولویت بندی کند و پیشرفت فناوری موجود را در اولویت قرار دهد و در کل تجربه عکاسی بهتری را ارائه دهد.

متأسفانه Ice Universe هیچ جزئیات دقیق تری را در این مورد به اشتراک نگذاشته است. همچنین در حال حاضر مشخص نیست که آیا گلکسی نوت ۲۰ اولترا لنزهای پریسکوپی را نیز خواهد داشت یا خیر. مشخصا برای چنین بزرگنمایی بهتر است که داشته باشد.

نظر شما چیست؟ به نظر من این تصمیم برای سامسونگ بهتر است.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

سری نوت های سامسونگ اخرین غول دنیای موبایل به زودی شاهد یه گوشی فوق‌العاده از سامسونگ خواهیم بود که لقب بهترین رو از اس 20 اولترا خواهد گرفت.

persepolis

اس بیست بهترین بود؟
ارزو های شیرینی داری
فقط به منافع سامی نمی خوره…

AL1K1NG

اس بیست بهترین بود
اس بیست پلاس فرا ابر بهترین بود
اس بیست اولترا از دوران ما جلوتره و متاسفانه توسط کاربران سطح پایین و بی ش.عور این سایت و دیگر سایت ها علی الخصوص نویسندگان و بررسی کنندگان دگزومارک(لعن الله علیهما) درک نشد

pooria

اره خدش فهمیده چه اشغالی گذاشته که ترجیح دادخ برش داره

AL1K1NG

فرا ابر برترین سری موبایل تبلت کنسول لپ تاپ تلویزیون نوت سامسونگه
تو دروغ میگی فن واقعی سامسونگی
اگه واقعی بودی شان نوت رو پایین نمیوردی
تا دو ماه دیگه موبایل و لپ تاپ و کنسول و تبلت و اپل و یخچال و انسانیت و فیزیک کوانتوم با معرفی این گوشی از نو معرفی میشه
#مر گ بر شیاع.نی

MSK

چه پشتکاری خوب به خودت مثبت دادی😁

AŁɪ

(غول فناوری کره جنوبی از بزرگنمایی فضایی ۱۰۰ برابر که در سری پرچمداران پیش از این راه اندازی شده بود، استفاده نخواهد نکرد)🤭🤣
🤣🤣

AL1K1NG

ای جانم
تبریک
علی برترین سردار بلوچ (طبق نظر سنجی اغلب سایت های بین المللی) ب استخدام ناسا دراومد
به امید اینکه تو فضا هم سر فضایی ها و فضانورد هارو لب مرز ببریم❤❤

AŁɪ

جان؟

Milad7

خب با حذف زوم 100 برابر شکست را قبول کرده می بایست روی بهبود همون زوم 100 برابر کار میکرد!

Taha

ببخشید جناب ناظر الان من گوشی ردمی کی۳۰رییسینگ رو تو سایت موبوتل دیدم زده بود پنج و سیصد به نظر شما الکیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)