حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش دانلود و نصب iOS 14 به روش Clean install

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آموزش و راهنمایی، اپل، حتما بخوانید

امشب در ترنجی خواندیم که سیستم عامل اپل iOS 14 رسما معرفی شد. همچنین بررسی کردیم که آپدیت iOS 14 برای چه آیفون هایی ارایه می شود. حالا و در بامداد سه شنبه ۳ تیر ۹۹ ما برای شما آموزش دانلود و نصب iOS 14 به روش Clean install را آماده کرده ایم. اگر دوست دارید نسخه پیش نمایش iOS 14 را نصب کنید، این آموزش برای شماست.

آموزش دانلود و نصب iOS 14 به روش Clean install

به روز رسانی iOS 14 بتا به صورت OTA معمولا مسیری است که همه به دلیل سادگی خاص خود می توانند طی کنند. اما در صورت نصب بسیاری از برنامه ها و سرویس های زیادی که در پس زمینه کار می کنند، می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. همه برنامه ها و خدمات شما به یک روش دیگر شکسته می شوند و باعث ایجاد مشکلات عدیده ای می شوند.

بنابراین، برای اجتناب از همه اینها، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که iOS 14 بتا را به صورت Clean install انجام دهید. مطمئنا، می تواند یکم پیچیده تر باشد، اما اگر بخواهید بتا تازه منتشر شده را به بهترین وجه تجربه کنید، ارزش آن را دارد.

اول از همه، شما باید اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما برای اجرای iOS 14 یا iPadOS 14 بتا سازگار است. اگر بتواند iOS 13 یا iPadOS 13 را اجرا کند، آخرین نسخه بتا را هم اجرا می کند. اما چک کردن به هر حال ضرری ندارد، بنابراین برای جزئیات بیشتر به این لینک مراجعه کنید:

آپدیت iOS 14 برای چه آیفون هایی ارایه می شود؟

در مرحله دوم، اطمینان حاصل کنید که همه چیز به درستی پشتیبان تهیه شده است زیرا یک Clean install آیفون یا آیپد شما را به خوبی پاک خواهد کرد! داشتن نسخه پشتیبان در iTunes ، Finder یا iCloud باید بالاترین اولویت شما قبل از پیشبرد باشد. اگر چیزی برای تهیه نسخه پشتیبان ندارید، فقط این مرحله را پرش کنید.

شما باید عضو برنامه برنامه نویس اپل (Apple Developer Program) باشید (اینجا ثبت نام کنید). این مبلغ سالانه ۹۹ دلار را می خواهد و اگر می خواهید آخرین نرم افزار اپل را قبل از هر کس دیگری آزمایش کنید، کاملا ارزش آن را دارد. UDID دستگاه شما باید در Apple ثبت شود. برای اطلاعات بیشتر به بخش “ثبت نام دستگاه UDID” در اینجا مراجعه کنید. آخرین، اما قابل توجه‌ترین نکته، قبل از انجام بازیابی Xcode beta را از پرتال Apple Developer بارگیری و نصب کنید.

iOS 14

iOS 14

آموزش

مرحله 1. وارد وب سایت برنامه توسعه دهنده اپل شوید.

مرحله 2. به بخش دانلودها بروید.

مرحله 3. زیر منو دانلودها، فایل ISPW را که می خواهید در iPhone یا iPad خود نصب کنید پیدا کنید و آن را در دسک تاپ خود ذخیره کنید.

مرحله 4. دستگاه خود را با استفاده از کابل لایتنینگ یا کابل USB-C به مک خود متصل کنید.

مرحله 5. راه اندازی یاب یا iTunes.

مرحله 6. به محض نمایش دستگاه خود ، بر روی آن کلیک کنید تا گزینه های بیشتری را فاش کنید.

مرحله 7. اکنون کلید Option را روی صفحه کلید فشار داده و نگه دارید و بر روی دکمه Restore iPhone کلیک کنید.

مرحله 8. فایل IPSW را که از وب سایت اپل بارگیری کرده اید انتخاب کنید و اجازه دهید بازیابی شود.

بله، این روند کمی پیچیده است و موارد زیادی وجود دارد که باید طی کنید. بنابراین، توصیه می شود که با روش هوا بیش از حد بچسبید. این ساده است ، با برخی ظرفیت برای شما کار می کند و هیچ رایانه یا کابل را درگیر نمی کند. انتخاب مال شماست که شما چه مسیری دشوار را می خواهید طی کنید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

آقای عط‌‌ایی فعال شدینا ساعت ۲ هم پست میذارین…😁

Milad7

ماشالا چقدر پست پشت سرهم گیج شدم اصلا 😀 اجرت با امام

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)