حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری ردمی نوت ۹ مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 23 دیدگاه | ردمی

آخرین عضو خانواده همان دستگاهی بود که نام خانواده از آن گرفته می شد. حدودا یک ماه پیش بود که شیائومی ردمی نوت ۹ با مدیاتک هلیو G85 رسما معرفی شد. این دستگاه نسبت به دیگر برادران خود دیرتر معرفی شد. امروز اما عمر باتری ردمی نوت ۹ مشخص شده است. عملکردی که می توان گفت قابل توجه است.

عمر باتری ردمی نوت ۹

به صورت خیلی خلاصه می توان گفت که Redmi Note 9 از باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می برد. این ها مشخصاتی که مستقیما برای تست باتری مهم هستند. موارد دیگر را می توان نمایشگر 6.53 اینچی IPS با وضوح FHD+ و تراشه مدیاتک هلیو جی ۸۵ از دیگر عوامل موثر هستند.

اما عملکرد چطور است:

عمر باتری ردمی نوت ۹

عمر باتری ردمی نوت ۹

همانطور که انتظار می رفت، Redmi Note 9 با توجه به باتری بزرگ 5،020 میلی آمپر ساعت و تراشه کارآمد، از باتری فوق العاده ای برخوردار است. ما دریافتیم که نمره کلی باتری کاملا مشابه Redmi Note 9S است. بدون نیاز به شارژ می توانید به پخش طولانی فیلم و مرور وب اعتماد کنید. مدت زمان بالای ۱۸ ساعت یک عملکرد خیلی دوست داشتنی است و امتیاز کلی ۱۲۵ در خیلی از موبایل ها دیده نمی شود.

با این حال، وقتی نوبت به شارژ سریع می رسد، نوت ۹ یک بازیکن عالی نیست. حد شارژ سریع ۱۸ وات تنها می تواند در حدود 2:33 ساعت شما را از باتری خالی به شارژ کامل برساند در حالی که در ۳۰ دقیقه به ۳۱٪ شارژ خواهید شد. بله، این اصلا بد نیست اما درخشان هم نیست.

نظر شما درباره عمر باتری ردمی نوت ۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

گوشی من یک و نیم ساعت فول شارژ میشه با فست ۲۲.۵ واتی .چجوری این دو ساعت و نیم طول می‌کشه ؟ خب عملکردش عالی بوده و باید آفرین گفت به مدیاتک که آنقدر بهبود پیدا کرده

Mohammadr

با وجود مدیاتک، امتیاز خیلی خوبی گرفته.
امیدوارم ی آپدیت هم واس گوشی من بیاد، با اندروید ده دو ساعتی تو وب گردی شارژدهیش بالاتر رفته ولی وقتی این نتایجو میبینم، انتظارم ازش بیشتر میشه…

Mahdi

اوه ۱۲ نانومتر

bh974

مدیاتک تو مصرف پردازنده خوب کار کرده ولی سرعت شارژش جالب نیست

sina1111

جالبه که ایفون۱۱پرو مکس باتری ۴۰۰۰رو تقریبا تو همین مدت شارژ میکنه =)))

MohammadFarhaadi

پس ۹اس باید نتیجه بهتری بگیره احتمالا.گوشی من که عالیه هم تو شارژ شدن هم تو مصرف باطری واقعا کم نظیره.

Mahdi

۹اس هم همین بود ۱۲۵ یا من اشتباه میکنم🤔

MohammadFarhaadi

فکر نکنم ۹ اس رو هنوز بررسی کرده باشن ولی تو سایتای بررسی گوشی که این گوشی رو بررسی کردن خیلی از باطریش تعریف کردن و فکر کنم تو گیگ بنچ بالاترین امتیاز باطری رو تا حالا ثبت کرده.

ممد بمولا

127 ساعت بود

Mahdi

آره درسته ، واسه پردازنده ۸ نانومتری کمه ۱۲۷

Mahdi

البته نسبت به g85

eftekharifar

والا همکار من نوت 9s داره، باطریش اونقدرا هم که میگن خوب نیست. خودشم شاکیه از باطری

Mahdi

من تو فامیلای نزدیکم ۵ تا نوت۹اس دارن همه از باتری راضی بودن شاید مال همکارت باتریش از اول خراب بوده تازه مهدی شجاری هم بررسی کرده میگفت تو میانرده ها بهترین باتری رو داره و ۱۵ ساعت اسکرین گرفته

Alireza3000

من چند جا دیدم و خوندم خیلیا از باطری راضی بودن و میگفتن عملکرد عالی داره واسه بعضیا هم باتری سریع خالی می‌کنه به این موضوع هم تو یه سایت خارجی اشاره شده
دقیقا نوت هشت پرو هم همین بود اوضاعش

UnderTaker

یکی از بهترین باتری‌ها رو بین میانرده ها داره.
یکی از رفیقای منم داره این گوشی.
تو گروه شیائومی اسکرین که میفرستن، پشم‌ریزونه.

MohammadFarhaadi

یا همکارت انتظار داره که باطری گوشی یه هفته بهش کار سنگین بده یا اینکه اصلا همچین همکاری وجود نداره!مومن من خودم دهن گوشی رو سرویس میکنم راحت یه روز کار سنگین رو جواب میده فکرش رو بکن بازیهایی مثل فورتنایت و شادوگان و … اونم با وی پی ان و فیلم و سریال و وبگردی.تازه من کلی بازی و برنامه نصب کردم اکثرا بازیها هم آنلاینن.اگر میگفتی از هر چیز دیگه ای ناراضیه همکارم باز قابل قبول تر بود برام.هر چند بازم غیر منطقیه ولی منطقی تر از باطریه!!!بازیه فورتنایت وقتی میری تو پیج سایت نوشته اگر پرچمدار ندارید نصب نکنید و برید دنبال پابجی اونوقت خیلی روون داره اجراش میکنه واقعا یه گوشیه زیر دویست دلار باید شاهکار باشه که همچین کارایی بتونه بکنه.

Dr.Nazer

به همکارت بگو پارکشو عوض کنه

Amir galaxy

فایده ندارد
من عوض کردم بازم باتریش خوب نیس

MohammadFarhaadi

🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍
دهن خودت و ناظر سرویس آب پرید تو گلوم نزدیک بود خفه بشم.

UnderTaker

عالیه این نتیجه 👌

alone wolf

مدیاتکه 😆😆

Milad7

در یک کلام فوق العاده عالی 🙂

Milad7

و اینکه در کل در بازه ی قیمتی 5 میلیون گوشی خیلی خوبی هستش 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)