حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۲ با نمایشگر ۵.۴ اینچی از آیفون SE 2020 کوچکتر است

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، شایعات

بله، همان بحث حاشیه نمایشگر است. به نظر می رسد که آیفون SE 2020 مدت زمان زیادی را عنوان موبایل محبوب ارزان این برند زندگی نکند. این را می گوییم چرا که آیفون ۱۲ با نمایشگر ۵.۴ اینچی از آیفون SE 2020 کوچکتر است. به این ترتیب طرفداران موبایل های کوچک حتی نمایشگر بزرگتر دریافت می کنند، حال هرچند کمی گرانتر.

آیفون ۱۲ با نمایشگر ۵.۴ اینچی

آیفون ۱۲ با نمایشگر ۵.۴ اینچی

آیفون ۱۲ با نمایشگر ۵.۴ اینچی

پیش بینی می شود اپل امسال چهار مدل آیفون ۱۲ را معرفی کند. طبق گفته ها، نسخه اقتصادی دارای صفحه نمایش ۵.۴ اینچی است. به نظر می رسد این مدل خاص جمع و جورتر از آیفون SE است که اخیراً منتشر شده است.

آیفون 2020 SE دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی است و ۴۰۰ دلار قیمت دارد. اگرچه این مدل اقتصادی دارای تراشه مشابه آیفون ۱۱ در سال گذشته است که دارای برچسب قیمت ۷۰۰ دلار است، اما دارای یک دوربین عقب منفرد، یک دکمه Home فیزیکی به جای Face ID و مقاومت در برابر آب نسبت به مدل های پرچمدار پایین تر است. همچنین نمایشگر بسیار پر حاشیه متعلق به سالها پیش را ارایه می کند که رزلوشن آن حتی HD است. برای کسانی که اندازه iPhone SE را دوست دارند اما نمی خواهند مشخصات را کاهش دهند، ممکن است با محصول جدید اپل شگفت زده شود.

یوتیوبر معروف اپلی EveryApplePro ویدئوبب با آیفون SE و یک رندر CAD مبتنی بر آیفون ۵.۴ اینچی در کنار هم قرار داده است و طبق آن آیفون ۱۲ در واقع جمع و جورتر از آیفون 2020 SE خواهد بود. شاید نه خیلی جمع و جورتر اما نکته این است که آیفون ۱۲ نسخه ۵.۴ اینچی دیگر حاشیه های بزرگ ندارد.

بنابراین، اگر آیفون ۱۲ از صفحه نمایش 5.4 اینچی بهره گرفته شود، در حالی که آیفون SE دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی است، چطور ممکن است؟ خوب، همانطور که قبلاً نیز گفته شد آیفون SE دارای دکمه هوم است که فضای قابل توجهی را اشغال می کند و حاشیه لبه بالایی زیادی دارد. از طرف دیگر آیفون ۱۲ احتمالاً حاشیه های نازک تری دارد و از آیفون ۱۱ ناچ کمتری دارد.

ظاهراً تمامی مدل های آیفون ۱۲ از نمایشگرهای OLED و تراشه جدید A14 Bionic برخوردار هستند و اتصال 5G نیز استاندارد است. قیمت اولیه احتمالاً بین 649 تا 749 دلار خواهد بود.

ظاهراً آیفون SE قبلاً عملکرد خوبی داشته است و با توجه به اینکه کمبود تلفن های پرچمدار کامپکت در بازار وجود دارد، آیفون 5.4 اینچی می تواند یک ضربه سرسخت باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر نسخه ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

از این نظر واقعا جای تحسین داره اپل
تو سال ۲۰۲۰ داشتن یه گوشی کامپکت واقعا خوبه
هیچ کدوم از اندرویدیا گوشی کامپکت ندارن

Monarch

من فکر میکنم این گوشی کامپکت با فاصله چند ماهه از سری اصلی معرفی بشه
معمولا اپل تا از یک سری گوشی سود کامل نبره سری بعدی رو معرفی نمیکنه
هر چند سری SE2020 هم از همون اول سود خالص بود برای اپل

سپیده دم

عالیهه خیلی خوبه با یک دست می شه باهاش کارکرد و سبک و جمع و جور

Mahdi

عاشقتم اپل

m.b

به نظر من قطعاً زیباترین ایفون های تاریخ اپل میشه… با پشت مات و رنگ های جذاب و طراحی خاص دوربین و به خصوص حاشیه های تیز و منحنی نشده… یاد سلطان ایفون Iphone 4s زنده شد… جدا اپل چی بود چی شد! 🤦‍♂️
هزار بار خدارو شکر میکنم از یه جایی به بعد دیگه سراغ اپل نرفتم… نوآوری هاش روز به روز کمتر شده…

bh974

اپل تو قیمت گذاری بهتر از سام عمل کرده

Milad7

به شخصه اصلا نمیتونم با صفحه نمایش زیر 6 اینچ کنار بیام!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)