حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر گوشی 5G نوکیا با اسنپدراگون ۶۹۰ به صورت رسمی منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | شبکه 5G، نوکیا

دیروز دیدیم که اسنپدراگون ۶۹۰ با پشتیبانی از 5G و دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی رسما توسط کوالکام معرفی شد. همچنین گفته شد که اولین کمپانی هایی که تأیید می کنند تلفن های هوشمند مجهز به چیپست جدید Snapdragon 690 را به بازار عرضه می کنند، موتورولا، ال جی، HMD، شارپ و TCL هستند. امروز اما تیزر گوشی 5G نوکیا با اسنپدراگون ۶۹۰ به صورت رسمی منتشر شده است. این می تواند به عرضه زودهنگام یک دستگاه 5G اقتصادی از HMD با جدیدترین تراشه کوالکام بیانجامد.

تیزر گوشی 5G نوکیا با اسنپدراگون ۶۹۰

 

مدیر ارشد محصولات در HMD Global آقای Juho Sarvikas تلفن هوشمندی بی نام نوکیا را نوید می دهد که می تواند تراشه کوالکام اسنپدراگون ۶۹۰ را به تازگی راه اندازی کند. او می گوید که این گوشی “واقعا جهانی 5G” خواهد بود و با توجه به چیپست SD690، انتظار داریم این دستگاه ارزان تر از نوکیا ۸.۳ 5G باشد.

این احتمال وجود دارد که نوکیا ۶.۳ یا نوکیا ۷.۳ آینده بتواند از این چیپست جدید بهره ببرد و همان چیزی است که این شرکت در حال برنامه ریزی برای رسیدن به آن است. توجه داشته باشید که این شرکت هنوز نام دستگاه را تأیید نکرده است.

کوالکام Snapdragon 690 یک چیپست ۸ نانومتری است که ادعا می کند 20٪ افزایش در عملکرد CPU و حدود 60٪ افزایش عملکرد پردازنده در مقایسه با اسنپدراگون ۶۷۵ ایجاد می کند.

تیزر گوشی 5G نوکیا با اسنپدراگون ۶۹۰

تیزر گوشی 5G نوکیا با اسنپدراگون ۶۹۰

این مجهز به مودم Snapdragon X51 است که پشتیبانی از شبکه های زیر 6 گیگاهرتز را به همراه دارد. Wi-Fi 6 را هم به لطف FastConnect 6200 کوالکام پشتیبانی می کند. این شامل یک موتور AI جدید به نام ARCSOFT با شتاب دهنده Hexagon تگزاس است.

این چیپست با پشتیبانی از نمایشگرهای FHD+ با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از ضبط فیلم 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه و عکاسی تا 192 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند. کوالکام می گوید پیشرفت جدیدی نیز برای رمزگذاری ویدیو وجود دارد. سیستم عامل تلفن همراه همچنین از فناوری شارژ سریع کوییک شارژر ۴ پلاس پشتیبانی می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی 5G نوکیا با اسنپدراگون ۶۹۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

آرررررررر

Mahdi

حالا ببینم طراحیش چطوره شاید گرفتمش

bh974

باید خساستو بذاره کنار ی دوربین خوبم براش کار بذاره و قیمتشم منطقی تعیین کنه نه مثل 8.3

ممد بمولا

به احتمال زیاد 7.3 خواهد بود

kiaregra

من که میگم این ۶.۳ هست

Milad7

باز هم ی محصول نه چندان خوب از نوکیا 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)