حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی Desire 21 Pro 5G با Snapdragon 690 رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

هفته گذشته برای شما نوشتیم که اچ تی سی Desire 21 Pro 5G لو رفت، دومین گوشی 5G این برند باز هم یک میان رده است. امروز  بالاخره اچ تی سی Desire 21 Pro 5G با Snapdragon 690 رسما معرفی شد.

اچ تی سی Desire 21 Pro 5G

در یک اتفاق شگفت آور HTC در سکوت خبری از گوشی هوشمند جدید خود با نام HTC Desire 21 Pro رونمایی کرده است. این گوشی یک گوشی هوشمند میان رده بوده که دارای پشتیبانی از 5G است.

قابل ذکر است که اچ تی سی گوشی Desire 21 Pro 5G را در کشور خود یعنی تایوان به بازار عرضه کرده است. و ما فرض می کنیم که دستگاه به کشورهای دیگر راه پیدا نمی کند.

شرکت اچ تی سی وب سایت رسمی تایوانی خود را به روز کرده است، که تمام جزئیات مربوط به مشخصات دستگاه و قیمت آن را به ما ارائه می دهد.

اچ تی سی Desire 21 Pro 5G

اچ تی سی Desire 21 Pro 5G

صحبت از طراحی شد و HTC Desire 21 Pro 5G با طراحی آشنا و مورد انتظار اچ تی سی ارائه می شود. نمایشگر روی دستگاه یک صفحه 6.7 اینچی با رزولوشن FHD + و پنل LCD است. این پنل سوراخ نمایشگر را برای دوربین سلفی ارایه می کند.

وضوح صفحه نمایش دارای رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل بوده و همچنین دارای رفرش ریت 90 هرتز است. سوراخ مرکزی جایگاه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

در قسمت عقب، اچ تی سی Desire 21 Pro 5G از یک دوربین چهارگانه با یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی ، یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی برای عکس های پرتره بهره می برد.

در قلب اچ تی سی Desire 21 Pro از تراشه کوالکام Snapdragon 690  بهره می برد. این تراشه با 8 گیگابایت رم همراه است و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد که از طریق کارت microSD قابل ارتقا است.

ظرفیت این باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در این گوشی هوشمند است که از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می کند. متاسفانه ، آن را با Android 10 پیش فرض و نه سیستم عامل اندروید ۱۱ ارایه می کند. بله، پوست سفارشی HTC نیز وجود دارد.

اچ تی سی دیزایر ۲۱ پرو 5G با ویژگی های اتصال ، 5G ، 4G LTE ، Wi-Fi دو بانده ، بلوتوث 5.0 و GPS را ارائه می دهد. اسکنر اثر انگشت در داخل دکمه پاور روکش طلایی قرار گرفته است. همانطور که قبلاً ذکر شد ، این تلفن در حال حاضر فقط برای سفارش در تایوان در دسترس است.

علاوه بر این ، هیچ صحبتی در مورد انتشار جهانی آن وجود ندارد. طبق وب سایت رسمی ، این گوشی در رنگ های آبی و بنفش در دسترس خواهد بود اما تا 21 ژانویه 2021 ارایه نمی شود. قیمت دستگاه 11990 TWD تعیین شده است که تقریبا 430 دلار است.

قیمت تبدیل شده مشخصات دستگاه را توجیه نمی کند. بنابراین، ما امیدوارم قیمت سایر مناطق جهان بسیار پایین تر باشد.

اگرچه خوب است که HTC تلاش می کند تا دوباره به بازار تلفن های هوشمند بازگردد، اما در وضعیت فعلی بازار تلفن های هوشمند باید تهاجمی تر باشد.

در جایی که سایر تولیدکننده ها گوشی های هوشمند جدید زیادی معرفی می کنند، HTC نیز باید سیاست مشابهی را در پیش بگیرد. از آنجا که این شرکت فضای پرچمدار تلفن های هوشمند را ترک کرده است، باید در بخش اقتصادی متمرکز شود.

نظر شما چیست؟ گوشی جدید اچ تی سی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

چاغ است و گران

Mahdi

۴۳۰ دلار برای این ۳۰دلار بزاری روش قاتل پرچمدار میدن البته با این پولم قاتل پرچمدار میدن خیلی گرونه خیلی 😡😡

ali_s

ماشالا ۴۳۰دلار😐😐

Mahdi

چیپست خوبی داره ولی گزونه

TheFreeCritic

نون حلال شده خلاف
لپ کلام
عوض شده جای گل و طلا

TheFreeCritic

مثل اینکه از شت صحنه میگن اینه

نونِ حلال شده خلاف

طعمه نباش

لُپِ کلام

عوض شده جای گِل و طلا

Taha

داداش تازه این شعر رو گوش کردی؟
به قول های نمودی مارو 😂

TheFreeCritic

نه 🙂

Milad7

ماذا فازا 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)