حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر گلکسی Tab S7 و گلکسی Tab S7 پلاس ۱۲۰ هرتز خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیروز ما در ترنجی رندرهای قابل اعتماد گلکسی اس ۷ را برای شما منتشر کردیم. امروز جدیدترین شایعات به ما می گویند که نمایشگر گلکسی Tab S7 و گلکسی Tab S7 پلاس ۱۲۰ هرتز خواهد بود. این یعنی اولین تبلت های سامسونگ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز که از این نظر نسبت به اپل خیلی عقب‌تر است.

نمایشگر گلکسی Tab S7

گلکسی Tab S7 یک تبلت پرچمدار برای سامسونگ است. برخی شایعات به می گفت که مانند حذف نامگذاری گلکسی نوت ۶ و تغییر به گلکسی نوت ۷ برای همسان سازی نام‌گذرای خانواده گلکسی نوت و گلکسی اس، شاید سامسونگ تبلت آتی خود را گلکسی تب اس ۲۰ بنامد تا با خانواده های موبایل های گلکسی خودش یکسان شود اما گویا اینطور نیست.

به تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷ سلام کنید

پس از گزارش گسترده درباره گلکسی تب اس ۷ ما جزئیات بیشتری را در مورد صفحه های پرچمدار آینده به دست آوردیم. با توجه به توییت منبع قابل اعتماد Ice Universe دو تبلت آینده خانواده گلکسی تب اس ۷ از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز بهره می برند.

با توجه به رکورد قبلی سامسونگ ما کاملاً مطمئن هستیم که صفحه نمایش Tab Tab S دارای پنل های AMOLED خواهد بود. این اصلا دور از انتظار نیست. اگر سامسونگ نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در گلکسی تب اس ۷ استفاده کند، در نوع خود اولین است.

گلکسی تب اس ۷

گلکسی تب اس ۷

طبق شایعه قبلی انتظار داریم که گلکسی تب S7 دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی است، در حالی که گلکسی تب S7 پلاس دارای صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچ بزرگتر خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت های جدید پرچمدار سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این نرخ فریم رو نمایشگر بزرگ تبلت تجربه ی بی حد و حصری رو به ارمغان میاره به خصوص برای وب گردی و گیمینگ و صدالبته همراه با قلم حرفه ای s-pen اوج لذته👌

#Huawei#Honor
این چند وقته آنر خیلی پر کار بوده …
زمانی که آنر x10 معرفی شد در کمال تعجب از اینکه برخلاف پارسال مدل پرو هم معرفی نشد انتقاداتی صورت گرفت چرا که انتظار می‌رفت آنر برای رقابت با ردمی سری 10x , 10x pro دست پر بیاد. اما مثل اینکه قرار نیست سری آنر x10 به یک عضو محدود باشه و به زودی آنر x10 pro , x10 max هم معرفی میشن … و از اونجایی که خوده آنر x10 به عنوان مدل پایه از این سری گوشیه جذاب و مورد پسندی بود لذا اگه واقعاً مدل های پرو و مکسی در کار باشه می‌تونه برگ برنده ی آنر مقابل ردمی قلمداد بشه البته باید دید در چه رنج قیمتی و با چه مشخصاتی ارائه میشن البته از طرفی هم ردمی طبق خبرهای پیرامونش برای یه گوشی سطح بالا با چیپست مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس برنامه داره که باید صبر کرد و دید دقیقاً چی پیش میاد…
گفته شده سایز نمایشگر آنر x10 max
۷.۰۹ اینچ هستش…!
#Huawei #Honor – Looks like Honor X10 series is not going to stop soon. There are two more models.

Honor X10 Max a 7.09-inch large-screen mobile phone will come soon and Honor X10 Pro normal size photo will come later.​​​​

#HonorX10
#HonorX10Max
#HonorX10Pro
✓http://uupload.ir/files/0li5_20200613_160219.jpg

Milad7

به نظر وسوسه انگیز هست…

alone wolf

به نظر خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)