حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی تب اس ۷ با پنل LCD و گلکسی تب اس ۷ پلاس با پنل AMOLED ارایه می شوند

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | تبلت، سامسونگ

دو تبلت جدید سامسونگ یعنی گلکسی تب اس ۷ و گلکسی تب اس ۷ پلاس دستگاه هایی خواهند بود که امید این شرکت کره ای برای رقابت با آیپدهای اپل است. جدیدترین گزارش به ما می گوید که گلکسی تب اس ۷ با پنل LCD و گلکسی تب اس ۷ پلاس با پنل AMOLED ارایه می شوند. به نظر می رسد سامسونگ در تلاش است که قیمت را پایین تر نگاه دارد و رقابت مستقیم تری با رقیب امریکایی خود داشته باشد.

گلکسی تب اس ۷

وقت زیادی تا مراسم ۱۵ مرداد سامسونگ یعنی Galaxy Unpacked 2020 باقی نمانده است. نه تنها وقت زیادی باقی نمانده بلکه با این حجم شایعات، اطلاعات زیادی هم برای مراسم باقی نمی ماند. یک منبع قابل اعتماد تصاویر و مشخصات آن در رابطه با Galaxy Tab S7 را منتشر کرده است و او می گوید سامسونگ خط تبلت های اندرویدی خود را به شکلی بزرگ در حال تغییر دارد.

مهمترین آنها این است که گزارشی مبنی بر این که گلکسی تب اس ۷ استاندارد ۱۱ اینچی به جای پنل AMOLED از یک پنل LCD (البته نمونه ۱۲۰ هرتز) استفاده خواهد کرد، منتشر شده است. برای به دست آوردن کیفیت پنل AMOLED باید نسخه ۱۲.۷ اینچی این دستگاه یعنی گلکسی تب اس ۷ پلاس را بخرید.

همچنین گفته می شود که به جای حسگر اثرانگشت درون نمایش در تبلت بزرگتر، یک اسکنراثر انگشت روی لبه دستگاه نصب شده که سرعت را بالاتر ببرند و این ممکن است برای برخی کاربران از جمله مزایا باشد.

طبق گفته ها، هر دو مدل Tab S7 دارای تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، مدل های 5G اختیاری، حداقل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت یا بیشتر از حافظه قابل ارتقا هستند. همچنین می توانید از داشتن دوربین دوگانه اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی خوشحال باشید.

این تبلت های پرچمدار سامسونگ همراه با S-Pen دارای تاخیری بسیار کم مانند آنچه که در مورد گلکسی نوت ۲۰ اولترا شایعه شده است، ارایه خواهند شد.

سامسونگ همچنین ممکن است به تحقق رویاهای خود مبنی بر تبدیل Galaxy Tab به جایگزینی رایانه ای نزدیک باشد. هر دو تبلت ممکن است از ویژگی Dex بی سیم پشتیبانی کند که شما را از نیاز به وصل شدن با کابل برای استفاده ار حالت دسکتاپ نجات می دهد. همچنین شاید به لوازم جانبی خارجی احتیاج نداشته باشید، ظاهرا در این حالت صفحه کلید و کلیدهای اندازه کامل برخوردار است.

تصاویر این تبلت ها نشان می دهد که طراحی تغییر نخواهد کرد. هر دو صفحه دارای لبه های فلزی مسطح و صفحه هایی هستند که حاشیه های بسیار کم دستگاه را در برمی گیرند.

هنوز درباره قیمت تبلت های گلکسی تب اس ۷ اطلاعاتی در دسترس نیست. گلکسی تب اس ۶ با قیمت ۶۴۹ دلار شروع به کار کرد، اما همچنین با صفحه نمایش 10.5 اینچی AMOLED همراه بود. تغییر به پنل LCD می تواند بر قیمت گذاری تأثیر بگذارد اما هیچ چیز قطعی نیست.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی تب اس ۷ و گلکسی تب اس ۷ پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

نوبیا رد مجیک فایو جی اس داره میاد 🔥😈
مشخصاتش عین یه بمبه⚡

Milad7

دوران تبلت ها رو به افوله 😀

MohammadFarhaadi

اشاره ای به چیپست تبلت نکرده پس مطمئنا اگزینوسه که روش نشده بگه چیپستش چه مدلیه!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)