حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ گلکسی زد فلیپ، تب S7 و S7+ ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ

سامسونگ زمانی به پشتیبانی ضعیف نرم افزاری معروف بود. اما با معرفی رابط کاربری جدید این شرکت، یعنی OneUI، رویه مذکور تغییر کرد. سامسونگ در حال حاضر از نظر ارائه آپدیت پایدار اندروید ۱۲ از سایر سازندگان گوشی های هوشمند اندرویدی جلوتر است. پس از عرضه به‌روزرسانی پایدار One UI 4.0 برای مدل‌های واجد شرایط گلکسی اس و گلکسی نوت، این شرکت اکنون آپدیت OneUI 4.0 و اندروید ۱۲ را برای گلکسی زد فلیپ، گلکسی تب اس ۷ و تب اس ۷ پلاس منتشر کرده است.

سامسونگ در ارائه آپدیت اندروید ۱۲ از سایر رقبا جلوتر است

به‌روزرسانی پایدار One UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ اکنون برای Galaxy Tab S7، Galaxy Tab S7+ و Galaxy Z Flip در چندین منطقه، در دسترس کاربران قرار گرفته است. مطابق با برنامه ریزی صورت گرفته در گذشته، قرار بود به روزرسانی آخرین نسخه اندروید برای دستگاه های مورد بحث در ژانویه ۲۰۲۲ عرضه شود. ارائه این آپدیت در حال حاضر بدان معناست که سامسونگ زودتر از موعد مقرر به روزرسانی های خود را منتشر کرده است.

با این حال، اگر صاحب هر یک از تبلت‌های فوق‌ یا گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ هستید، به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار > دانلود و نصب بروید تا بررسی کنید که آیا دستگاه شما به‌روزرسانی اندروید ۱۲ را دریافت کرده است یا هنوز باید منتظر بمانید.

Samsung Galaxy ZFlip

همان‌طور که GizmoChina نیز تأکید می‌کند، اگر این به‌روزرسانی هنوز برای دستگاه شما در دسترس نیست، نگران نباشید. به این دلیل که به‌روزرسانی های OTA به صورت دسته‌ای منتشر می‌شوند، معمولا تمام دستگاه های واجد شرایط به طور همزمان به روزرسانی ها را دریافت نخواهند کرد. احتمالا با چند هفته صبوری، شما نیز می‌توانید به‌روزرسانی اندروید ۱۲ را از طریق آپدیتر دستگاه خود دریافت کنید‌.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ در سال ۲۰۲۰ و با اندروید ۱۰ عرضه شده بود. این گوشی هوشمند تاشو سپس موفق به دریافت اندروید ۱۱ و رابط کاربری OneUI 3.1 شد. هم اکنون نیز اندروید ۱۲ و نسخه چهارم رابط کاربری سامسونگ را دریافت کرده است. گلکسی تب اس ۷ و اس ۷ پلاس نیز مانند گلکسی زد فلیپ در سال ۲۰۲۰ معرفی و عرضه شدند. این دستگاه ها به طور پیش‌فرض به اندروید ۱۰ مجهز بودند و هم اکنون دومین به روزرسانی بزرگ خود را دریافت کرده اند.

آپدیت اندروید ١٢ سری گلکسی S10 سامسونگ و گلکسی S20 FE ارائه شد

آیا شما کاربر Galaxy Tab S7 و یا S7 Plus هستید؟ اگر این دستگاه ها را در اختیار دارید، آیا تا کنون به روزرسانی اندروید ۱۲ را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy note13 pro max

کسی میدونه برای رده بالاهای سریA اندروید ۱۲ کِی میاد؟

vahid

والا واسه z fold 3 رو که چند وقته منتشر کردن هنوز تو ایران نیومده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی