حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO عملکرد صوتی هواوی P40 Pro پایین تر از حد انتظار ظاهر شد

نوشته

3 سال قبل | 18 دیدگاه | تست، هواوی

با اینکه هواوی P40 پرو در DxO امتیاز بهترین دوربین اصلی و بهترین دوربین سلفی را دارد، اما امتیاز DxO عملکرد صوتی هواوی P40 Pro پایین تر از حد انتظار ظاهر شده است. این عجیب است چون هواوی Mate 20X رتبه دوم را دارد و یک موبایل میان رده است.

امتیاز DxO عملکرد صوتی هواوی P40 Pro

هواوی P40 Pro از زمان آزمایش، رتبه برتر دوربین DxOMark و Selfie را دارد. اما وقتی سرانجام برای صدا تست وارد شد، نتیجه چیزی غیر منتظره به دست آمد. این گوشی به سختی جایگاه ۲۰م را بدست آورد و آن را به یکی از دستگاه های دارای عملکرد متوسط ​​تبدیل کرد که با قیمتی بالا به فروش می رسید.

امتیاز DxO عملکرد صوتی هواوی P40 Pro

امتیاز DxO عملکرد صوتی هواوی P40 Pro

دقیقا مانند Honor V30 Pro گوشی هواوی P40 Pro در تست صوتی DxOMark امتیاز 59 را کسب می کند. همچنین، مشابه آن گوشی، در پخش صوتی (54 امتیاز) با قابلیت ضبط صدا بسیار بهتر (74 امتیاز) عملکرد ضعیفی داشته است.

در تست پخش، تیم صوتی DxOMark متوجه شد که بلندگو مونو P40 Pro نسبت به سایر دستگاه های رده بالا نیست. سیستم بلندگو استریو دوتایی نقش مهمی در عملکرد مکانی دارد. از آنجا که در جدیدترین پرچمدار هواوی وجود ندارد، تلفن در این بخش مشکل فراوانی می برد.

این تلفن همچنین به دلیل عدم وجود باس در بخش دینامیک امتیاز را خراب است. عملکرد صدا نیز با حجم بسیار کمتر در حداکثر و حداقل در مقایسه با سایر دستگاه ها خوب نیست. تنها چیز خوب در مورد اسپیکر P40 Pro عملکرد timbre و صداهای غیرمنتظره کنترل شده آن است.

در حالی که در ضبط صدا، در تمام موارد استفاده بسیار خوب عمل می کند. از عملکرد خوب timbre و همچنین دینامیک استثنایی برخوردار است، در حالت پخش متاسفانه ناکام می ماند. به هر حال، با رندر صدای پس زمینه و گسترده بودن در فیلم های سلفی، مشکلاتی دارد.

نظر شما چیست؟ عملکرد صوتی یک موبایل در پخش و ضبط چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alone wolf

گوشی خوبیه اخه چرا؟

Mahdi

نمیدونم باور میکنید یا نه ولی من صدا واسم مهمتر از دوربینه البته نه که دوربین رو استفاده نکنم اون در حد ۱۲۰ باشه واسه من کافیه

MohammadFarhaadi

چرا که نه؟اصلا الجی با سری وی دقیقا همین قشر رو هدف گرفته.امثال جنابعالی که صدا برات مهمه و مثلا موسیقیدانها و کسایی که سروکارشون با افکتهای صوتیه و انصافا عالی کار کرده در این زمینه.

m.b

چرا انقدر بد؟ از تولیدات گذشته خودشم پایینتر شد… حیفه دوربین به این خوبی باشه اما صدا حرفی برای گفتن نداشته باشه…

UnderTaker

اگه دوربین رو فاکتور نگیریم ( چون هواوی همیشه تو دوربین عالی بوده و هست ) ، بنظرم توی بقیه موارد که زیر نوشتم ، میشه گفت سری P امسال در برابر رقبا زیاد حرفی برای گفتن نداشتن.

نمایشگر
رم LPDDR4X
اسپیکر مونو
پردازنده
عدم وجود برنامه های گوگل

سپیده دم

یاد اسپیکر های می ده افتادم …
نمی دونم چرا هواوی به صوت و تصویر انقدر توجه کمی داره فقط روی دوربین تمرکز داره
ولی یک محصول با اسپیکر های می ده و صفحه وانپلاس عالی می شه

V800B

حتی از ایفون se2020 هم ضعیف تر
عجیب نمره گرفته همه چیو فدای دوربین کرده انگاری

bh974

خیلی ضعیفه

MSK

انتظار خیلی بیشتری ازش داشتم گوشی خیلی خوبیه من که میت 10 دارم یادم وقتی اومد بلندگوش نسبت به بقیه عالی بود انتظارم خیلی بیشتر بود از این سری تست مقاومتش دیدم عملکردش خوب بود به غیر تست حرارت که ضعیف تر از میت 30 پرو ظاهر شد برام خیلی عجیب بود انشالله تحریم ها‌ برداشته بشه

Milad7

خیلی ضعیف…. 😐

Milad7

هرچقدر دوربینش بی نقصه، اسپیکرش افتضاحه….

MohammadFarhaadi

اینقدر نمره ضعیفه که نمیشه فکر این رو کرد که بگیم خوب توانشون در همین حد بود.اینطور شبهه به وجود میاد که عمدی باشه توسط شرکت تا دلیلی برای فروش یقیه هم داشته باشه یا همچین چیزی!

MSK

یه چیز جالب تو این تصویر اینکه امتیاز دوربین جلو میت 30 پرو بالاتر از مدل 5g زده واصلا امتیاز 5g این نیست به نظرتون عجیب نیست

MSK

آقای عطایی ده تا امتیاز دوربین جلو میت30 5gرا کم زدین

MSK

ببخشید آره خودمم مشکوک شدم رفتم دیدم نمیدونم چرا این جوری زده مشکل از خوده dxo ولی خیلی عجیبه شما اطلاع ندارین چرا این جوری زده؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)