حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مرکز تحقیق و توسعه سامسونگ به دلیل کرونا تعطیل شد

نوشته

3 سال قبل | 27 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ به دلیل بیماری همه گیری COVID-19 طی چند ماه گذشته با تاخیرهای زیادی روبرو بوده است و سود آن کاهش یافته است. اکنون، مرکز تحقیقات آن در سوون، کره جنوبی پس از کشف یک مورد تایید شده COVID-19 به طور موقت بسته شد. این شرکت به همه ۱۲۰۰ کارمند خود که در آنجا کار می کنند اعلام کرده است تا از خانه کار کنند. به این ترتیب مرکز تحقیق و توسعه سامسونگ به دلیل کرونا تعطیل شد. این باعث می شود که یکی از حساس ترین بخش های شرکت کره ای با راندمان پایین تری کار کند.

تعطیلی مرکز تحقیق و توسعه سامسونگ

گزارش شده است که یک زن متولد دهه 50 که کارمند شرکت خدماتی است و وظیفه تمیز کردن کارخانه تولید را برعهده دارد، با ویروس کشنده آلوده شده است. هنگامی که در 9 ژوئن به وی اطلاع داده شد که پسرش به این ویروس آلوده شده است، این زن آن را به سامسونگ گزارش داد. در 10 ژوئن، وی همچنین به عفونت کرونا ویروس آلوده شد. بنگاه کره جنوبی بلافاصله ساختمان دو طبقه ای را که زن در آن کار می کرد، بست.

حدود 1200 نفر را در این مرکز کار می کند، از جمله 1000 محقق و حدود 200 بازدید کننده. طبقه اول و دوم ساختمان تا فردا بسته می شود. مقامات بهداشتی این شهر برای جستجوی تماسهای نزدیک وی و سپس انجام آزمایشات بر روی آن افراد، یک بررسی اپیدمیولوژیکی بر روی زن آلوده انجام می دهند.

در حال حاضر حدود 230 کارگر در این مرکز آزمایش شده اند و ۹ نفر که با زن آلوده کار می کنند از نظر ویروس آزمایش منفی شده اند. یک مقام سامسونگ الکترونیک گفت:

همه افراد موجود در این مرکز اقدامات احتیاط آمیز را حفظ کرده اند و با استفاده از ماسک و فاصله گرفتن در کافه تریا، خود را ایمن نگه داشته اند. کار خیلی زود می تواند در محل از سر گرفته شود.

نظر شما درباره این اقدامات سامسونگ برای سلامت کارکنانش چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
27 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

یکی به اون نخل ماداگاسكار بیچاره آب بده… سوخت… 😅(شیشه لنزتم تمیز نکردی انگار🤔)

pooria

اگه دقت کنی دوتا گلدونه اون برگا که خشکیدن مال یچی دیگس اون کلا سقط شده 😁

m.b

خاکش رو عوض کن خب… پیتماس بگیر براش با کود حیوانی قاطی کن یا کوکوپیت و کود حیوانی و توش بکار رشد میکنه…
(پیت ماس بهتره… گلفروشی ها دارن)

سلام وقت بخیر
به عنوان یه میان رده ی لوکس نیمه ی دوم ۲۰۱۹ پردازش تصویره قابل توجهی داره
عملکرد زوم ۵x هیبریدش بهتر از ۲x اپتیکاله که برام عجیبه ! احیاناً رو زوم ۲ برابر دستت نلرزیده یا اینکه مطمئنی دقیقاً رو ۲x اپتیکال بوده؟؟ از این بابت پرسیدم چون زوم ۲ برابر اپتیکالش نسبت به سنسور ۱۲mp انجام میشه و فوکوس تشخیص فاز دوال پیکسل داره و سایز پیکسلش هم بزرگتره ولی زوم 5x هیبریدش نسبت به سنسور ۸mp انجام میشه که فقط فوکوس تشخیص فاز داره اما دوال پیکسل نیست. البته این وسط یه زوم ۳.۷x اپتیکال هم باید داشته باشه که اونم نسبت به سنسور ۸mp صورت میگیره .

اره الان خودمم چک کردم بنظر زوم 5 برابریش بهتره.. دوباره هم امتحان کردم همین بود… بنظر میرسه که نورگیری سنسور 12 مگاپیکسلیش ی خورده ضعیفتره نسبت به بقیه سنسور ها..
حتی رو زوم 5 برابر هم نور گیریش از حالت 1 برابر بهتره! بعد وقتی عکسو میگیری و پردازشو انجام میده تازه بهترم میشه…دلیلشو نمیدونم چیه، سنسور رو هم تمیز کردم ولی قرق چندانی نکرد

خب حله متوجه شدم
سنسور ۱۲ مگاپیکسلش در واقع بیشتر برای ثبت تصاویر پرتره کاربرد داره تا زوم و به همین خاطر بر خلاف سنسور ۸ مگاپیکسلش لرزشگیر اپتیکال نداره که همین باعث میشه پردازش تصویر لحاظ شده رو وضوح و شارپنس خروجی نهایی به اندازه ی سنسور ۸mp نباشه .
به دلیل فاصله‌ی کانونی بیشتر چون با همین سنسوره ۸mp زوم 3.7 برابر اپتیکال و به اصطلاح ۴ برابر اپتیکال میگیره ، قاعدتاً تو زوم ۵برابرش هم ۸۰ درصد زوم اپتیکال تأثیر داره به همراه نقش OIS . برای همین در مجموع کیفیت و جزئیات زوم ۵ برابریش بهتر از ۲ برابریشه .
زوم ۵۰ برابر دیجیتال هم با همین سنسور ۸mp انجام میشه .

m.b

رو تمام عکس ها از 1x تا 5x و تا 50x پردازش انجام میشه تا رنگ ها مناسب باشند…
روی 1x و 2x تا حدوداً 3، چون دامنه سوژه گسترده‌تر و داینامیک رنج رنگ های سوژه بیشتره و همچنین سوژه دقیق مشخص نیست برای همین دوربین مجبوره تعادلی بین تاریک‌ترین و روشن‌ترین نقاط برقرار کنه که هر دو تا حدی قابل قبول باشند… اما روی 5x سوژه دیگه کاملاً مشخصه و داینامیک رنجش خیلی کوچکه پس در پردازش، دوربین به راحتی میتونه سوژه رو به بهترین وجه شکار کنه چون دقدقه‌ای بابت خراب شدن سایر نقاط تصویر نیست چون دامنه تصویر فقط روی همون سوژه هست و اطرافش موضوعات اتمسفر های مختلفی نیست…
همچنین پردازش یک عکس دوربین 8 مگاپیکسلی خیلی راحت‌تر و سریعتر از یک دوربین 108 مگاپیکسلیه!
به همین دلایل طبیعیه سوژه مد نظر روی آخرین درجه زوم اپتیکال خیلی بهتر شکار بشه…

Mohammadr

اهان، این صدایی هم که گاهی اوقات تکون میدی میاد مال چیه؟ لرزشگیره؟ 😐

m.b

آره ois

Mahdi

عالیه ، مشکلم این بود که مثلا پی۴۰پروپلاس زوم ۱۰ اپتیکال داره زوم های کمترش کیفیت از دست بدن که خوشبختانه زیاد اینجوری نيست

خب فرقی نمیکنه من میگم کاش این لنز زوم یا همون پریسکوپ خودش تنظیم میشد مثلا اگه ۱۰ برابر داره زوم های کمترش هم خودش تنظیم میکرد و همش اپتیکال بود نه اینکه واسه هر مقداری یه لنز بزاره و صرفا پی۴۰پروپلاس یه مثال هست و در کل گفتم و مطمئنا در آینده یه همچین کاری میکنن

Mahdi
به دلیل لنز های جامد و خشک و فضای کوچک داخل گوشی نه امکان تغییر قوس لنز هست و نه امکان تغییر فاصله از سنسور و اضافه کردن لنز جدید میان بقیه لنز ها… پس همچنین چیزی در عمل غیر ممکنه مگر یکی از دو مورد بالا رو حل کنن…

persepolis

پی چهل پرو پلاس
تا دو برابر زوم به کمک سنسور 52 انجام میشه و بعد سه برابر دیگه بخواهی با کمک سنسور هشت.
و از پنج تا ده به کمک سنسور هشت پریسکوپی

52 نه ۵۰
زیره ۳ با سنسور اصلی
۳ برابری اپتیکال با سنسور ۸mp تله فوتو
بالای ۳ تا زیره ۱۰ با سنسور اصلی
۱۰ اپتیکال/۲۰ هیبرید تا ۱۰۰ دیجیتال با پریسکوپ ۸mp

persepolis

پی چهل 50
پی چهل پرو 50
پی چهل پرو پلاس 52
این سنسور دقیق هر گوشی است…
یعنی از 3 تا 10 به کمک سنسور اصلی گوشی؟؟!.
پس پریسکوپ را برای چی زده؟
از 5 تا 10 به کمک سنسور پریسکوپ

خداوکیلی از کجا درآوردی سنسور اصلی پی ۴۰ پرو پلاس ۵۲ مگاپیکسله؟؟
✓http://uupload.ir/files/mrzd_screenshot_20200326_174919_com.huawei.browser.jpg
حل شد؟؟؟
راجع به زوم هم کامنت بالایی رو با دقت بخون کامل بهت توضیح دادم .

eftekharifar

جالبه این همه ادعای پیشرفت پزشکی و …..
اونوقت هنوز هیچ روش موثری برای کنترل کرونا کشف نشده

alone wolf

😂😂

Finch

امیدوارم دوباره با قدرت مثل ۲۰۱۸ ادامه بده …

Milad7

داخل ایران کلا همه بیخیال کرونا شدن انگار اصلا وجود نداره 😐

Milad7

کشورهای اطراف در حال قطع ارتباط کاملا با ایران هستن… دلیلش هم افزایش کرونا در ایرانه!!!!

Monarch

این جا هم به گفته عزیزان چون کرونا کامل داره مهار میشه همه جا رو باز کردن ملت هم به پشمشون نیست :))))))))))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)