حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو را در واقعیت ببینید

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

دو روز پیش بود که تاریخ معرفی اچ تی سی Desire 20 Pro رسما اعلام شد و ۲۷ خرداد برای آن تیک خورد. این میان رده جدید تایوانی ها شاید چیپست ضعیفی از سری ۶۰۰ اسنپدراگون کوالکام داشته باشد اما برای طرفداران این برند پرقدمت می تواند خوشحال کننده باشد. شما می توانید در ادامه اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو را در واقعیت ببینید. این تصویر طراحی و تصمیم HTC برای یکتا بودن طراحی آن را می بینیم.

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو

دیروز HTC تایید کرد که مراسم بعدی تلفن هوشمند آن برای ۲۷ خرداد ۹۹ برنامه ریزی شده است، اما انتظار هیجان زده شدن را نداشته باشید. هفته ها بود که تصور می شد این کمپانی با تلفن های هوشمند میان رده جدید خود یعنی Desire 20 Pro یک دستگاه مناسب و درخشان تولید کند.

اگر در مورد طراحی لو رفته HTC Desire 20 Pro که پیش از این دیدیم مطمئن نیستید، اکنون تصویر واقعی از این دستگاه داریم که نماهای جلو و عقب HTC Desire 20 Pro از منبع Evan Blass تقدیم می کند. هیچ چیز غیر عادی و هیجان انگیز در مورد گوشی هوشمند میان رده بعدی HTC در این هنگام وجود ندارد.

از آنچه تاکنون می دانیم این است که اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو به تراشه اسنپدراگون ۶۶۵ مجهز به رم ۶ گیگابایتی مجهز خواهد شد. همچنین می دانیم که این تلفن هوشمند از یک دوربین چهارگانه، یک سنسور اثر انگشت مجهز در قاب پشتی و یک صفحه نمایش بزرگ که از رزولوشن حداکثر 1080 در 2340 پیکسل پشتیبانی می کند، پشتیبانی می کند.

این تلفن هوشمند اندروید ۱۰ را به صورت پیش فرض ارایه می کند که با کمال تعجب، اولین موبایل با اندروید ۱۰ پیش فرض این شرکت تایوانی است!

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alone wolf

چه مزخرف

Mahdi

امتیاز صدای پی۴۰پرو منتشر شد ۵۹

زمانی که تازه Dxomark امتیاز ارزیابی صدا هم منتشر می‌کرد ، میت ۲۰ ایکس تا چند ماه اول بود بعدش دیگه هواوی گوشی با اسپیکر قوی ارائه نکرد . اما با توجه به ویدئوهایی که دیدم و یکیش هم دوبار فرستاده بودم تو ترنجی(مقایسه ی کیفیت و بلندی صدای آنر ۳۰ پرو پلاس و می ۱۰ پرو) ، شخصاً حس میکنم بازم هواوی تو تست صدا اینبار با آنر ۳۰ پرو پلاس برمیگرده به رتبه اول.

چطور؟ واقعیتو گفتم دیگه اگه خلاف اینه ثابت کن اما اگه به تعداد منفیا نگاه کردی که اینو گفتی، ۲ روز پیش تو یه پستی دربارش توضیح دادم که چی به چیه … مگر اینکه تفکرات واهی یه عده رو تو هم اثر گذاشته باشه که من براساس بازخوردهای دیگران اکانت عوض کردم . یجور میگی به اکانت عوض کردن علاقه دارم انگار تا الان ۱۰ بار اکانت عوض کردم . نه برادر تو اول ببین من برا چی این حرکتو زدم که چندبارم دلیلشو گفتم و اگه دقت میکردی نیومدی این حرفو بزنی وگرنه برام کاری نداره که با یه اشاره مجدد بیام رو همون اکانت قبلی.
ببین احوالات یه عده به کجا کشیده شده که واسه تیکه و متلک انداختن از هر بابی استفاده میکنن و عوض کردن اکانتم به مذاقشون خوش نیومده در حالیکه یه موضوع شخصیه و به هیچکس ربطی نداری که هر از گاهی میان رو این قضیه هایپ میشن و بولدش میکنن که البته از این بابت من خرسندم چرا که با این رفتارها ضعف خودشونو بیشتر از پیش نشون میدن و این بیانگره اینه که دارم راه درستی رو پیش میرم . دوتا اکانت داشتن که یکیش غیر فعاله ایرادش کجاست؟؟هزار برابر بهتر از چندتا اکانت فیک فعاله که تعدادشون از پارو بالا میره .

Milad7

هرچقدر دوربینش عالیه همونقدر اسپیکر تکی اش افتضاحه………

lovenokia

اچ تی سی به طراحی های فلزی و خوبش معروف بود .این طراحی هم کپی وارانه و تقلید کورکورانه
اچ تی سی خیلی وقته نابود شده

Finch

صفحه نمایش ال‌سی‌دی
اثرانگشت خازنی
واقعا با دیدن این گوشی مفهوم عمیقی از کلمه PRO گرفتم

V800B

رنگ رخستره نشان دخد درون را
چیزی ک میبینم امیدی بهش نیس

V800B

رخساره
دهد

Milad7

اصلا جالب نیست 😐

Monarch

تکراری و قدیمی
کاش بر میگشت به دوران اوج خودش با طراحی های واقعا زیبایی که داشت

baran

یه زمانی طراحی های HTC خاص و قشنگ بود…
الان کپی ۲۰۱۹ بقیه شرکت هاست!

eftekharifar

حالا رو همین داغون ورمیداره 400 دلار قیمت میذاره
انتظار فروش بالا هم داره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)