حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات بیشتری درباره اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

دیروز در ترنجی خواندیم که اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو (Desire 20 Pro) می تواند میان رده جدید تایوانی ها باشد. شایعات در این زمینه قوت گرفته و اطلاعات بیشتری درباره اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو منتشر شده است. این اطلاعات شامل یک رندر خیلی کم دقتِ دست ساز (!) و یک بنچمارک است.

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو

حدود هفت سال پیش HTC یکی از مهمترین سازندگان تلفن های هوشمند اندرویدی بود. آن ها اولین شرکتی بودند که در ساخت آلیاژ آلومینیوم و در مفهوم Ultra-Pixel را ارایه کرد. با این حال، تا حدودی نتوانست از رقابت در هنگام افزایش OEM های گوشی های هوشمند چینی سربلند خروج کند. اکنون HTC هنوز در تلاش است تا در بازار مورد توجه قرار گیرد. طبق گزارش ها، این شرکت در یک پروژه تلفن هوشمند جدید مشغول به کار است و به لطف InsanLlabTooFeR ما جزئیاتی در مورد این گوشی با نام HTC Desire 20 Pro داریم.

دیروز در ترنجی خواندی که طراحی به عنوان “نوعی مخلوط وان پلاس ۸ در جلو و شیائومی می ۱۰ در پشت” توصیف شده است و که به نظر نمی رسد که بد باشد.

وان پلاس ۸ در نمای جلو با یک سوراخ نمایشگر شناخته می شود. می ۱۰ شیائومی هم به تعدد دوربین روی قاب پشتی در ذهن‌ها باقی مانده است. به این ترتیب شاید بتوان گفت که باید انتظار داشته باشیم اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو یک میان‌رده با طراحی به روز باشد. آخر اینکه این تلفن هوشمند دارای جک 3.5 هدفون است.

بنچمارک اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو

بنچمارک اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو

علاوه بر این تلفن هوشمندی که ظاهرا Desire 20 Pro است نیز در بنچمارک GeekBench با مشخصات میان رده دیده می شد. ظاهرا ، نمرات تقریبا شبیه به چیزی است که از دستگاه میان رده انتظار داریم. در این لیست آمده است که این اسنپدراگون ۶۶۵ را شاهد خواهیم بود که برای تلفن 2020 کمی قدیمی است البته سونی هم هنوز با این چیپست موبایل معرفی می کند. این گوشی با رم ۶ گیگابایتی ارایه می شود و دارای اندروید ۱۰ در کنار هم است.

این در اصل یک تلفن میان رده ۲۰۲۰ است و ما معتقدیم که این یک حرکت هوشمندانه از HTC است. از این گذشته، به نظر نمی رسد معرفی پرچمدار در شرایط فعلی امری عملی باشد. نکته دیگری که باید به آن توجه کنیم این است که اگر Desire 20 Pro وجود داشته باشد ، ممکن است در آینده شاهد یک HTC Desire 20 جدید نیز باشیم.

نظر شما چیست؟ منتظر دیزایر ۲۰ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

اگه بخپاد فروش بهتری بکنه باید از چیپست قوی تر استفاده کنه اسنپ ۶۶۵ واقعا دیگه قدیمی شده

bh974

اینم احتمالا شرکتای هندی تولید میکنن تحت برند اچ تی سیی

Milad7

یادش بخیر سری وان اچ تی سی…. توی همین سایت هم برسی ون را داشتیم…. چه زود گذشت

Dr.Nazer

بازگشت اچ‌تی‌سی به دنیای موبایل خیلی خبر خوشحال‌کننده‌ای بود…:))

MohammadFarhaadi

گوشیای با این چیپست پارسال صدو پنجاه دلار قیمت داشتن الان این میخواد چقدر قیمت بزنه؟بعید میدونم با این چیزایی که میبینم موتورلا و الجی و اچ تی سی و سونی درست بشو باشن!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)