حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی Desire 20 Pro با اسنپدراگون ۶۶۵ یک دستگاه اقتصادی است

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

اولین مرتبه یک ماه پیش بود که اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو (Desire 20 Pro) می تواند میان رده جدید تایوانی ها باشد. یک روز پس از آن دیدیم که اطلاعات بیشتری درباره اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو منتشر شد. امروز با لو رفتن اطلاعات جدیدی می بینیم که اچ تی سی Desire 20 Pro با اسنپدراگون ۶۶۵ یک دستگاه اقتصادی است.

اچ تی سی Desire 20 Pro

اچ تی سی شاید دیگر نام پرفروشی در بازار تلفن های هوشمند نباشد اما همواره به عنوان یک اسطوره تایوانی در یاد کاربران باقی خواهد ماند. با این حال، طراحی میان رده جدید این شرکت یعنی Desire 20 Pro منتشر شد. در حال حاضر، مشخصات آن نیز از طریق کنسول Google Play نشت کرده است.

با توجه به طراحی، اچ تی سی Desire 20 Pro مطمئنا مانند هر تلفن هوشمند میان رده دیگری در سال ۲۰۲۰ به نظر می رسد با این حال مشخصات داخلی آن منسوخ شده است.

اچ تی سی Desire 20 Pro

اچ تی سی Desire 20 Pro

طبق لیست کنسول Google Play، کدنام گوشی و همچنین شماره مدل به ترتیب htc_bymdugl و HTC 2Q9J10000 است. اما اگر بخاطر بیاوریم، آقای ایوان بلاس ادعا کرد که نام رمزگذاری شده بایامو است.

علاوه بر این، این لیست نشان می دهد که تلفن از اسنپدراگون ۶۶۵ بهره برده و با رم 6 گیگابایتی ارایه می شود، زیرا این تراشه قدمتی بیش از یک سال دارد و بیشتر در تلفن های هوشمند اقتصادی یافت می شود.

این در حالی است که صفحه نمایش گوشی نسبتا مدرن بوده زیرا یک پنل FHD+ با سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت چپ است. سرانجام، مانند هر تلفن هوشمند جدید اندرویدی، اندروید ۱۰ را ارایه می کند.

متأسفانه این لیست فاقد مشخصات دوربین و رندرهای رسمی دستگاه است. همچنین مطمئن نیست که HTC چه زمانی این گوشی را معرفی خواهد کرد اما امیدوارم که این برند با قیمت گذاری تهاجمی به بازار ورود کند.

نظر شما چیست؟ منتظر اچ تی سی Desire 20 Pro هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

با قیمت 150 دلار بده و آپدیت درست حسابی و به موقع بده میتونه بالا بیاد

#Xiaomi#Redmi#POCO
تست مقاومت پوکو اف ۲ پرو توسط کانال یوتیوب JerryRigEverything …
✓https://youtu.be/PKZr3RQdci0
#GSMArena
امتیاز باتری پوکو اف ۲ پرو ؛
۳۶ ساعت و ۲۶ دقیقه زمان مکالمه تحت شبکه ی ۳G
۱۶ ساعت و ۴۵ دقیقه زمان وب گردی
۲۵ ساعت و ۱۶ دقیقه زمان پخش ویدئو
و در مجموع ۱۲۰ ساعت مدت زمان باتری لایف 👍.

V800B

دیگه اسنپ ۶۶۵ قدیمی شده کاش با حداقل ۷۲۰ میزد

bh974

با این پردازنده وضعش معلومه

afsoon

اینو میان رده های سال گذشته ۱۵۰ دلاری داشتن .فکر نکنم موفقیت خاصی داشته باشه .بهتر بود زیر ۲۰۰ دلار با اسنپ۷۲۰ جی بسازه

Milad7

چی به سر اچ تی سی اومد 🙁

Milad7

ی زمانی سری one غوغا کرده بودن ولی الان …. 🙁

MohammadFarhaadi

اقتصادی از نظر اچ تی سی یعنی این مشخصات با قیمت پونصد یورو!!!خداییش چه فکری کرده که همچین قطعاتی داره بکار میبره؟!حتی دیگه از نظر نرم افزار و دوربین هم دیگه تک نیست که بخواد روشون مانور بده.نهایت یه سری فن های دو آتیشه تهیه کنن این‌گوشی رو.

MohammadFarhaadi

اقتصادی از نظر اچ تی سی یعنی این مشخصات با قیمت پونصد یورو!!!خداییش چه فکری کرده که همچین قطعاتی داره بکار میبره؟!حتی دیگه از نظر نرم افزار و دوربین هم دیگه تک نیست که بخواد روشون مانور بده.نهایت یه سری فن های دو آتیشه تهیه کنن این‌گوشی رو.وقتی این همه زحمت میکشی گوشی طراحی کنی حداقل یه چیز خوب طراحی کن با مشخصات در حد اسمت یا اصلا نه از ترند و طراحی بازار پیروی کن و یه دستگاه مثل بقیه برندا بده بیرون که هزینه طراحی و تحقیق توسعه ندی بجاش بتونی رقابتی قیمت بزنی.قطعاخیلیا نگاه نمیکنن که شبیه بقیست براشون مهمه که اچ تی سیه با طراحیه یکسان با بقیه و انتخابش میکنن ولی با قیمت واقعا رقابتی نه مشخصات گوشیهای صدوپنجاه دلاری رو بزنی پونصد داار!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)