حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شماتیک اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

پنج روز پیش در ترنجی خواندیم که اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو (Desire 20 Pro) می تواند میان رده جدید تایوانی ها باشد. یک روز بعد اطلاعات بیشتری درباره اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو منتشر شد و حالا می توانیم اولین نگاه به آن چیزی که این دستگاه خواهد بود را داشته باشیم. شما می توانید امروز شماتیک اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو را ببینید.

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو

اچ تی سی شرکتی که روزگاری در رأس نوآوری اندرویدی قرار داشت و همچنین شرکتی که تلفن های اندرویدی را به طور کلی شروع به راه اندازی کرد (با راه اندازی اولین تلفن تجاری اندرویدی 12 سال پیش)، اکنون در حال فراموش شدن است. این شرکت اکثر اوقات از رقابت بازار تلفن های هوشمند خارج بوده است حتی ما از زمان HTC U12 + پرچمدار HTC را ندیده ایم و در حال حاضر، این کمپانی بر ارایه تلفن‌هایی گاه به گاه و میان رده تمرکز کرده است.

خانواده اچ تی سی Desire همیشه شامل نمونه های میانی رده و اقتصادی بوده است و این موضوع درباره اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو هیچ تفاوتی نخواهد داشت. البته این دستگاه برخی از ویژگی های طراحی جدید تلفن های هوشمند را داراست. این گوشی از یک نمایشگر دارای سوراخ برای دوربین سلفی استفاده می کند.

قاب پشتی همچنین دارای یک دوربین قرار گرفته در گوشه است که به نظر می رسد یک دوربین چهارگانه است. ما یک حسگر اثر انگشت مجهز هم اینجا داریم اما این اواخر به یک ویژگی مشخص کننده در دستگاه های رده پایین تبدیل شده است، اکثر آنهایی که از سطح بالایی برخوردار هستند اکنون با سنسورهای دارای صفحه نمایش هستند. ولی من شخصا همین حسگر اثرانگشت خازنی را ترجیح می دهم.

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو

ما هیچ سرنخی در مورد مشخصات دقیق این دستگاه نداریم اما از آنجایی که این گوشی هوشمند در خانواده Desire است و گوشی نسبتا متوسطی به نظر می رسد، ما واقعاً انتظار هیچ چیز شگفت انگیز را انتظار نداریم. بنچمارک GeekBench برای دستگاه وجود دارد و عملکردی نه چندان چشمگیر را نشان می دهد، اما نشان می دهد که این دستگاه بر روی پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون با کلاک 1.8 گیگاهرتز استوار است. ممکن است HTC ممکن است ما را غافلگیر کند، اما بسیار بعید است. ما همچنین نمی دانیم چه زمانی HTC قصد دارد این دستگاه را معرفی کند یا اصلا قصد آن را دارد یا نه.

نظر شما چیست؟ منتظر این موبایل ناشناخته اچ تی سی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

مسخره تر از کلیپ گلرخ ، کلمه پرو به کار رفته شده تو اسم این گوشیه…

lovenokia

HTC دقیقا از زمان HTC One به بعد نابود شد ……
آخرین و بهترین شاهکارش HTC One بود . بعدش واقعاً دیگه گند زد و نابود شد ……
.
.
اگر گوگل نوکیا و HTC رو میخرید . میتونست گوشی های با کیفیتی تولید کنه که دیگه نامی از آیفون باقی نمونه .
اما همه چی نابود شد ….

Finch

از نظر کیفیت الان نوت سام و میت هواوی هم‌پای آیفون هستن شاید هم بهتر
اما سلاح آیفون پردازشگر فوق العاده قدرتمندش هست از طرفی هیچ وقت اندروید به ای‌او‌اس نمیرسه
میتونم به جرعت بگم ios 8 ، باگ های کمتری نسبت به اندروید ۱۰ دارع

Mahdi

چی شد عزیز سام گند زد رفتی طرف آیفن

The Destroyer

اتفاقا برعکس… iOS خیلی بیشتر از اندروید باگ داره و برای همین هم شما میبینی دائم آپدیت میاد و الان هم فک میکنم چندین ورژن از iOS 13 منتشر شده که آخریش iOS 13.5 هست… و بعضاً باگ‌های رو مخی هم داره… مثلا یادمه یکی یه آیپد پرو داشت و بعد از یه آپدیتی میزان حافظه پر شده رو درست نشون نمیداد و تا مدتی علیرغم آپدیت‌های زیاد این مشکلو داشت… در باگ iOS یدی طولانی داره… اما چیزی که iOS رو از اندروید جدا میکنه راحت بودن کار باهاش و روونیش هست… و البته ظاهر فوق‌العاده زیبایی هم داره…

The Destroyer

و این رو هم بگم که دقیقا به واسطه همین iOS هیچ وقت نمیتونی کیفیت یه گوشی اندرویدی به خصوص از سامسونگ و هواوی رو که ۲ سال آپدیت بیشتر نمیگیرن با اپل مقایسه کنی… این که اپل به کیفیتش معروفه لزوما ربطی به قطعاتی که استفاده میکنه نداره… بلکه سیستم‌عاملش عامل این کیفیتش هست…

Finch

@مهدی
این حرفو یکی باید بزنه که می۱۰پرو داشته باشه
آخه تو با پوکفون پلاستیکی و صفحه ال‌سی‌دی و دوربین دوگانه و ناچ باند فرودگاهی واسه سام شاخ میشی

Milad7

طراحیش زشته و قدیمی

bh974

شبیه نوت هشته پشتش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)