حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی اچ تی سی Desire 20 Pro رسما اعلام شد: ۲۷ خرداد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

هفته دیگر در چنین روزی میان رده جدید HTC رسما معرفی خواهد شد. امروز تاریخ معرفی اچ تی سی Desire 20 Pro رسما اعلام شده که ۲۷ خرداد است. این در حالی است که دیروز برای شما نوشتیم اچ تی سی Desire 20 Pro یک قدم دیگر به معرفی نزدیک شد.

تاریخ معرفی اچ تی سی Desire 20 Pro

میان رده جدید HTC یعنی دیزایر ۲۰ پرو می تواند دستگاه قابل توجهی باشد و امیدواریم که از نظر قیمتی عملکرد بتواند قابل رقابت ظاهر شود.

گزارش های اخیر نشان می دهد که HTC قصد دارد گوشی هوشمند Desire 20 Pro را در تایوان عرضه کند. این تلفن هوشمند تاییدیه کمیسیون ارتباطات ملی (NCC) در تایوان را دریافت کرده بود. دیروز، مجوز توسط مقامات Bluetooth SIG و Wi-Fi Alliance تأیید شد.

مشخصات کلیدی این گوشی در Google Play Console و Geekbench ظاهر شده است. این شرکت تایوانی دعوت رسانه ها را برای یک رویداد معرفی به تاریخ ۲۷ خرداد ۹۹ در تایوان، ارسال کرده است. تلفن هوشمندی که در پوستر معرفی دیده شده شبیه به Desire 20 Pro آینده است. از این رو، به نظر می رسد که سری گوشی های میان رده Desire 20 در تاریخ ۲۷ خرداد رسمی می شود.

تاریخ معرفی اچ تی سی Desire 20 Pro

تاریخ معرفی اچ تی سی Desire 20 Pro

کلیت گوشی هوشمند نشان داده شده در پوستر معرفی نشان می دهد که با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی و یک ماژول دوربین کشیده خطی در پشت آن مجهز شده است. به نظر می رسد این طرح با رندهای Desire 20 Pro که در ماه آوریل منتشر شد، مطابقت دارد. اچ تی سی Desire 20 Pro اولین دستگاهی از این برند خواهد بود که دارای سوراخ نمایشگر است و همچنین اولین گوشی هوشمند آن هاست که با سیستم عامل Android 10 از پیش نصب شده وارد بازار می شود.

گزارش های اخیر ادعا کرده اند که HTC Desire 20 Pro به نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD مجهز است که رزولوشن Full HD+ را با ابعاد 1080 در 2340 پیکسل و نسبت تصویر 19.5:9 ارایه می کند. گفته می شود تراشه اسنپدراگون ۶۶۵ در قلب آن می تپد.

این تراشه احتمالا با ۶ گیگابایت رم جفت می شود. این دستگاه دارای یک اسکنراثر انگشت در قسمت عقب است و گفته می شود این دستگاه به جک صوتی 3.5 میلیمتری مجهز شده است. همچنین مشخص نیست که آیا این کمپانی تایوانی نسخه ساده Desire 20 را به همراه Desire 20 Pro رونمایی کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید اچ تی سی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadreza

امیدوارم بازم بتونه به رقابت برگرده

Milad7

اچ تی سی جان کجایی دقیقا کجایی 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)