حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رینگ چرخان گلکسی واچ به مدل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ برمی‌گردد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

سامسونگ با معرفی گلکسی واچ اس ۲ طراحی کاملا جدید خود را ارایه کرد که شامل تغییر فرم‌فکتور به یک ساعت دایره‌ای و ارایه یک حلقه چرخان برای تعامل راحت تر با دستگاه بود. این رینگ چرخان را من شخصا خیلی دوست داشتم و تجربه کاربری آن را حتی از دکمه چرخان اپل واچ بهینه تر و بهتر می دانم. متاسفانه بنا به‌هر دلیلی این ویژگی از ساعت‌های هوشمند اخیر سامسونگ حذف شده است. خبر خوب این است که رینگ چرخان گلکسی واچ به مدل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ برمی‌گردد. اینکه آیا این ویژگی در تمام گلکسی واچ‌های جدید سامسونگ حاضر باشد یا روی سری خاصی، هنوز مشخص نیست.

رینگ چرخان گلکسی واچ

ما برای کسانی که سؤال می کنند آیا بدنه چرخان فیزیکی هرگز به ساعت های هوشمند سامسونگ باز می گردد یا نه، خبرهای خوبی داریم. منابع تأیید کرده اند که ساعت هوشمند آینده سامسونگ دارای یک لبه فیزیکی خواهد بود. این تقریبا به این معنی است که ساعت مچی آینده به دنبال طراحی جذاب گلکسی واچ خواهد بود، بنابراین فعلا ما آن را Galaxy Watch 2 خواهیم نامید. بله، نام گذاری سامسونگ در بخش ساعت ها واقعا گیج کننده است و مسیر خیلی مشخصی ندارد.

سال گذشته سامسونگ در مدت زمان ۸ ماه دو ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو و حانیشینش یعنی گلکسی واچ اکتیو ۲ را منتشر کرد و هیچ یک از آنها حاشیه فیزیکی نداشتند. سامسونگ یک قاب لمسی مجازی را با Galaxy Watch Active 2 معرفی کرد که برای یک ویژگی نرم افزاری بسیار مناسب عمل می کند، اما هیچ چیز احساس و راحتی یک حلقه واقعی را ایجاد نمی کند و خوب است که بشنوید این ویژگی جذاب هنوز هم جزئی از ساعت هوشمند سامسونگ خواهد بود.

گواهینامه FCC برای ساعت های آینده فاش کرده بود که در اندازه ۴۵ میلی متر عرضه می شود، درست بین بزرگتر Galaxy Watch Active 2  نسخه (44mm) و مدل بزرگتر Galaxy Watch نسخه (46mm). مشخص نیست که نسخه دیگر چقدر بزرگ خواهد بود، اگرچه فرض می کنیم رینگ چرخان در هر دو نوع موجود خواهد بود. همانطور که در موارد منحصر به فرد دیگری گزارش داده بودیم، سامسونگ ساعت جدید خود را با جنس بدنه تیتانیوم منتشر می کند، نسخه‌ای که احتمالا به شکل قابل توجهی گران‌تر از مدل های آلومینیوم و فولاد ضدزنگ خواهد بود.

انتظار می رود ساعت هوشمند بعدی گلکسی، حدود مرداد ماه در کنار سری Galaxy Note 20 ، Galaxy Fold 2 و Galaxy Tab S7 و S7 + در یک رویداد کاملا آنلاین معرفی شود. با معرفی بسیاری از محصولات پر طرفدار در همان زمان، ساعت آتی در معرض کمتر دیده شدن قرار گرفته است، اما فکر می کنیم بازگشت بدنه چرخان فیزیکی – و عملکرد ECG که در واقع کار می کند – هنوز هم افراد زیادی را به هیجان می آورد.

نظر شما چیست؟ رینگ چرخان گلکسی واچ را می پسندیدید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خوبه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)