حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاخیر در عرضه نسخه بتا اندروید ۱۱ به دلیل اتفاقاتی که در امریکا افتاد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اندروید ۱۱

سه هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم اولین نسخه آزمایشی اندروید ۱۱ تاریخ ۱۴ خرداد ۹۹ ارایه می شود. احتمالا در اخبار شنیده اید که پیرامون اتفاقاتی که در امریکا افتاده اعتراضات فراوانی وجود دارد و گوگل بهتر دانسته که در ایرن شرایط به ادعای خود، جشن نگیرد. به همین دلیل تاخیر در عرضه نسخه بتا اندروید ۱۱ به دلیل اتفاقاتی که در امریکا افتاد، صورت گرفته است.

تاخیر در عرضه نسخه بتا اندروید ۱۱

تیم توسعه دهنده Google در توییتر در مورد لغو این رویداد توییتی منتشر کرده است. در این توییت آمده که رویداد مذکوز قرار بود در تاریخ ۱۴ خرداد برگزار شد، لغو شده است. این بدان معناست که اولین بتا اندروید ۱۱ دیرتر به دست کاربران می رسد.

گوگل تاریخ مشخصی از رویداد برنامه ریزی شده را مشخص نکرده است، اما پیش بینی می شود این رویداد را حدودا در تابستان برگزار کند. با این حال، هنوز رسما مشخص نیست که چرا Google مجبور شد این رویداد را لغو کند. گزارش ها می گویند که این ممکن است به دلیل اعتراضات گسترده در آمریکا به دلیل کشته شدن جورج فلوید در این هفته باشد.

اعتراضات گسترده در سراسر کشور به دلیل کشته شدن آمریکایی های آفریقایی تبار به شکلی سوال برانگیز است، زیرا او توسط پلیس در مینیاپولیس دستگیر شد. در حالی که Google واقعا دلیل تصمیم خود را در توییت ذکر نکرده است، قابل درک است که Google این زمان را بهترین لحظه نمی داند.

پیش از این گوگل مجبور بود Google I/O خود را که قرار بود ماه گذشته به دلیل شیوع ویروس اتفاق بیفتد، لغو کند. پیش از این، گزارش های مختلف ادعا می کردند که عرضه گوشی هوشمند جدید گوگل یعنی پیکسل 4a نیز برای ماه ژوئیه به تعویق افتاده است. آخرین تحولات مربوط به این محصول نشان می دهد که می تواند بدون ویژگی تشخیص Edge انجام شود. همچنین انتظار می رود ارزان تر از آیفون SE جدید باشد.

شما منتظر نسخه جدید اندروید هستید؟ کاربر اندروید هستید یا iOS؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقتم گگل

Milad7

اعتراضات گسترده در سراسر کشور به دلیل کشته شدن آمریکایی های آفریقایی تبار به شکلی سوال برانگیز است،

الان عروسی آمنه سادات ذبیح پوره خوراکش جور شد

persepolis

به اخرین اندروید سلام کنید

Dr.Nazer

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

persepolis

هم اکنون مشاهده شد یکی از عوامل غرب در ایران.☝

AAAA_.reza._AAAA

زر نزن لطفا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)