حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین نسخه آزمایشی اندروید ۱۱ تاریخ ۱۴ خرداد ۹۹ ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 17 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱

با وجود اینکه به صورت محدود و برای توسعه دهنده‌ها تا کنون ۳ بیلد آزمایشی اندروید ۱۱ ارایه شده است اما امروز گوگل رسما اعلام کرد که اولین نسخه آزمایشی اندروید ۱۱ تاریخ ۱۴ خرداد ۹۹ ارایه می شود. احتمالا این فاز گسترده‌ترین از در دسترس بودن Android 11 باشد، سیستم عاملی که پس از اندروید ۱۰ دومین نسخه اندروید بدون نام دسری‌طور است!

اولین نسخه آزمایشی اندروید ۱۱

گوگل به تازگی یک تیزر منتشر کرده است که همه را دعوت می کند تا نسخه آنلاین بازی اندروید ۱۱ بتا را تماشا کنند. نسخه بتا سیستم های جدید اندرویدی معمولا در کنفرانس Google I/O منتشر می شود. با این حال، امسال به دلیل همه گیر شدن کرونا شرایط کمی متفاوت است. Google I/O 2020 لغو شده است، بنابراین تنها گزینه برای نسخه بتا اندروید ۱ یک کنفرانس آنلاین است. این کنفرانس در تاریخ ۱۴ خرداد برگزار می شود.

گوگل به همه توصیه کرده است که این کنفرانس را از خانه تماشا کنند. این رویداد شامل اخبار و به روزرسانی های مختلف رویدادهای رسمی است. این شرکت همچنین برنامه عرضه نسخه Android 11 را به روز کرده است. برنامه جدید نشان می دهد که اندروید ۱۱ از ۳ نسخه بتا عبور خواهد کرد. در ژوئن، ژوئیه و آگوست یک نسخه بتا وجود خواهد داشت. نسخه پایدار رسمی در نهایت در چارک سوم سال ۲۰۲۰ یعنی پاییز ۹۹ وارد بازار خواهد شد. البته بعید نیست برخی پرچمدارهای نیمه دوم سال ۲۰۲۰ این نسخه اندروید را داشته باشند.

اولین نسخه آزمایشی اندروید ۱۱

اولین نسخه آزمایشی اندروید ۱۱

گوگل همچنین پیش نمایش ۴ برنامه نویسان اندروید ۱۱ را منتشر کرده است. این نسخه پیش نمایش شامل هیچ ویژگی جدیدی نیست، فقط برای بهبود پایداری و عملکرد است. این بروزرسانی فقط یک ویژگی اصلی را اضافه می کند که در نسخه های قبلی موجود نبود. در زیر می توانید تغییرات عمده ناشی از این نسخه را بررسی کنید.

اشکال زدایی بی‌سیم

ویژگی جدید اشکال زدایی بی سیم روند معمول ADB را در Android 11 سهولت می بخشد. این ویژگی در دومین نسخه پیش نمایش اندروید ۱۱ معرفی شده است اما این بار عملکرد شایسته خود را تجربه می کند. کاربران می توانند با استفاده از روش جدید کد جفت گیری، تلفن هوشمند را به رایانه شخصی جفت کنند. طبق گفته غول جستجو، آنها یک راه جدید اسکن کد QR را در Android Studio اجرا می کنند تا به توسعه دهندگان اجازه دهد سریع تلفن های هوشمند خود را جفت کنند.

ADB Incremental

این ویژگی خاص امکان نصب سریعتر APK های بزرگ را فراهم می آورد. با این کار، توسعه دهندگان می توانند یک APK بزرگ تا حجم ۲ گیگابایت را از رایانه به تلفن تا ۱۰ برابر سریعتر از قبل نصب کنند. توسعه دهندگان در حال اجرا سومین نسخه توسعه‌دهندگان اندروید ۱۱ می توانند از دستور “نصب – افزایشی ADB” در ADB استفاده کنند. طبق گفته گوگل، تمام دستگاه های ارایه شده با اندرویدی ۱۱ از سیستم فایل‌های افزایشی ADB پشتیبانی می کنند. ما درباره دستگاههایی که با Android 10 وارد بازار شده اند و آپدیت اندروید ۱۱ را می گیرند مطمئن نیستیم.

نظر شما چیست؟ شما وارد برنامه های آزمایشی تست نرم افزار یا سیستم عامل های جدید می شوید؟ من؟ بله!

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

http://uupload.ir/files/gpol_img_20200507_210636.jpg
مصطفی اینو همین چند لحظه پیش گرفتم (بدون ادیت / بدون جیکم / نداشتن حالت ماه)

Mahdi

زوم دیجیتالت تا چند میره؟

Amir galaxy

۱۰

Mahdi

پس عالیه عکسی که گرفتی

Amir galaxy

🍒😉

Amin

سیبیل گلکسی😂 عه ببخشید amir galaxy داری پیشرفت میکنی تو عکاسی این خیلی خوبه 🙂

Amir galaxy

سبیل گلکسی😂👌
ممنون

m.b

اینیکی عالیه…🤔👌

Amir galaxy

🙂🍒

m.b

http://uupload.ir/files/t259_img_20200508_004816.jpg

ولی هنوز خیلی راه داره به ما برسی… 🙆‍♂️

m.b

معرفی کنم:
زحل

حاصله از:
Mi 8 + جنسای ناظر

Amir galaxy

😂😂

calantar

الان اندروید ۱۱داره میاذ من هنوز اندروید ۱۰نگرفتم

Mahdi

فرقی با ۹ نداره

Amir galaxy

بعد از آپدیت اندروید ۱۰ بلانسبت ریده شو تو باتریم…(از میانگین ۱۰:۳۰ ساعت اسکرین شد ۶:۳۰)
امیدوارم miui 12 مشکل جدیدی درست نکنه😂

Milad7

خیلی هم خوب منتظریم 🙂

Milad7

دوستان گوشی های سامسونگ از سری 10 به بعد 3 تا نسخه اندروید میگیرن؟! یه همچین شایعه ای خوندم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)