حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعطیل شدن خط تولید نوکیا در هند به دلیل کرونا

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | نوکیا

کرونا همچنان قربانی‌های خود را می گیرد و این بار به کارخانه هند نوکیا زده و باعث تعطیلی آن شده است. تعطیل شدن خط تولید نوکیا در هند به دلیل کرونا می تواند خبر بدی برای HMD Global باشد.

تعطیل شدن خط تولید نوکیا در هند

اوایل ماه جاری نوکیا کارخانه تولید خود را در تامیل نادو هند تعطیل کرد. این شرکت پس از آزمایش مثبت برای کارکنان در مورد بیماری ویروس کرونا یا کووید-۱۹، این اقدام را انجام داد. در حالی که آمار رسمی اعلام نشده بود، یک منبع نزدیک به این وضعیت ادعا کرد که تعداد کارکنان آلوده به ۴۲ نفر رسیده است.

هنگامی که در ابتدا موارد COVID-19 در هند شروع به کار کرد، دولت به یک قرنطینه گسترده در کشور برقرار کردند. این امر باعث شد تولیدکننده‌های بزرگ بسیاری از كارخانه های تولیدی خود را که در منطقه مستقر كرده اند، را به حالت تعلیق درآورند. کمی پس از آن این قرنطینه کمتر جدی گرفته شد و بسیاری از این نگرانی داشتند که این حذف این قرنطینه منجر به افزایش مجدد موارد بیماری شود. بنابراین اخبار مربوط به تعطیل کارخانه نوکیا بلافاصله پس از سبک‌تر شدن قرنطینه، ممکن است به دلیل این باشد که شرکت آمار رسمی را اعلام نکرده است.

تعطیل شدن خط تولید نوکیا در هند

تعطیل شدن خط تولید نوکیا در هند

به گفته سخنگوی نوکیا ، “ما امیدواریم كه به زودی عملیات خود را در سطح محدود و با قدرت از سر بگیریم.” به عبارت دیگر، مقیاس عملیات با کاهش چشمگیر روبرو خواهد شد. قابل توجه است که سازنده تلفن های هوشمند چینی مانند Oppo اخیرا و پس از آزمایش ۹ نفر از کارمندان خود برای Coronavirus، کارخانه خود را در هند افتتاح کرد. بنابراین، در حالی که دولت در حال تلاش برای شروع مجدد اقتصاد است، پیش بینی می شود طی ماه آینده تعداد مبتلایان به بیماری کرونا افزایش پیدا کند.

نظر شما چیست؟ تولیدکننده‌ها مجازند که به دلیل سود خود، دوباره خطوط تولید را بازگشایی کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AMER 1

اوپو به دلیل مبتلا شدن 9نفر به ویروس کرونا کارخانه اش در هند تعطیل کرد
جنابعالی نوشتین افتتاح کرد!

bh974

😁😁😁

AMER 1

اها فهمیدم تعطیل نکرد افتتاح کرد درسته!حالا هر چی

Finch

نه :((

Milad7

هندی ها زیاد ب بهداشت علاقه ای ندارن 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)