حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون هوشمند ردمی با قیمت ۳۲۲ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 18 دیدگاه | تلویزیون، ردمی

امروز بعد از ظهر، در کنفرانس جدید سری Redmi 10X این شرکت از چند محصول دیگر نیز پرده برداشت. با این حال باید بگوییم، اگرچه همه محصولات شگفت انگیز هستند ، اما ما قبلاً چیزهای زیادی در مورد آنها می دانستیم. بنابراین آنها ما را غافلگیر نکردند. به هر حال، به دنبال این برنامه، برند مستقل شیائومی از سری Redmi Smart TV X پرده برداشت. تلویزیون هوشمند ردمی با قیمت ۳۲۲ دلار رسما معرفی شده که دو اندازه بزرگتر هم دارم.

تلویزیون هوشمند ردمی

این محصولات جدید جوانان را هدف قرار می دهد بنابراین، آنها با تعدادی از ویژگی های شگفت انگیز همراه هستند اما در مقایسه با بسیاری از تلویزیون های موجود در بازار، هزینه ها هنوز هم بسیار پایین است. تلویزیون‌های جدید حاشیه های باریک تری دارد، نسبت صفحه نمایش آن تا 97 درصد و قیمت نسخه 55 اینچی 2299 یوان (322 دلار) است. در عین حال نسخه بزرگتر با نمایشگر 65 اینچی 3299 یوان (462 دلار) هزینه دارد.

از نظر مشخصات Redmi Smart TV X از ترکیب ذخیره سازی 2 گیگابایتی + 32 گیگابایتی استفاده و از صدای Dolby پشتیبانی می کند. کل این سیستم مجهز به فناوری جبران حرکت MEMC + 60 جبران جبران الگوریتم هوشمند است. جدای از این، شخصیت اصلی ما یک سیستم صوتی ساب ووفر 8 واحدی را تصویب می کند. این دستگاه از کنترل صدای دور در 10 متر پشتیبانی می کند.

MEMC در واقع به معنی تخمین حرکت، جبران حرکت است. این فناوری در واقع بسیار جدید است. برای تلویزیون های معمولی این امر بسیار مهم است که به دلیل کم بودن فریم های ویدیویی، اشیاء پر سرعت را با جزئیات زیاد ضبط می کنند. با این حال ، MEMC امکان ایجاد فریم های اضافی برای فیلم ها و فیلم ها را فراهم می کند. این بدان معنی است که فیلمی که با سرعت 30 فریم در ثانیه می آید را می توان در 60 یا حتی 120fps مشاهده کرد. با این کار ، تجربه تماشای یکپارچه، روانتر و جذاب است.

تلویزیون هوشمند ردمی

تلویزیون هوشمند ردمی

جالبتر از همه، مانند هر تلویزیون هوشمندی که اخیرا توسط هواوی یا آنر به تازگی راه اندازی شده است، تلویزیون Redmi قرار است به مرکز کنترل خانه های هوشمند تبدیل شود. این دستگاه از ارتباط بش از ۲ هزار دستگاه پشتیبانی می کند و از طریق دستیار صوتی داخلی شیائوئی می توانید سیستم خانه هوشمند خود را کنترل کنید.

از نظر قیمت گذاری، تولید کننده نه تنها آن را بسیار رقابتی کرده بلکه برای اولین دوره فروش آنرا تخفیف داده است. در این کنفرانس مطبوعاتی سخنگوی گفت: قیمت نسخه 55 اینچی Redmi Smart TV X برابر 322 دلار است. قیمت نسخه 65 اینچی 462.63 دلار است که برای اولین بار تخفیف 42.07 دلار تخفیف دارد. پیش فروش امروز افتتاح می شود و از تاریخ 10 ژوئن به طور رسمی آغاز می شود.

نظر شما چیست؟ تلویزیون هوشمند ردمی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

#Google
مثل اینکه گوگل تصمیم داره برای پیکسل ۵ از چیپست اسنپدراگون ۷۶۸G استفاده کنه …
#Huawei#Honor
آنر x10 در ۸ دقیقه تعداد ۱۰۰ هزار دستگاه فروش رفته …
✓http://uupload.ir/files/6f63_20200526_165352.jpg
#Dxomark#Huawei#Vivo
احتمال اینکه رقابت بر سر تصاحب عنوان تاج و تخت Dxomark بین پی ۴۰ پرو پلاس و ایکس ۵۰ پرو یا ایکس ۵۰ پرو پلاس باشه زیاده …
#Samsung
تبلت ۱۲.۴ اینچی گلکسی تب اس ۷ ظرفیت باتری ۱۰۰۹۰ میلی آمپر ساعتی داره …
✓http://uupload.ir/files/61a6_20200526_165527.jpg
#Huawei
تبلت هواوی میت پد پرو ۵جی ۲۷ ام May در چین معرفی میشه …
✓http://uupload.ir/files/rf58_20200526_165434.jpg
#Samsung
سهم تولیدکننده های فلش مموری(Storage & Rom) در چارک اول ۲۰۲۰ …
Global NAND flash memory share in the first quarter of 2020.
Samsung Electronics (33.3%)
Armor (19%)
Western Digital (15.3%)
Micron (11.2%)
SK Hynix (10.7%)
Intel (9.9%)
✓http://uupload.ir/files/4pg_20200526_165416.jpg
#Vivo#X50
جدیدترین تیزر ویوو سری ایکس ۵۰ به همراه رنگ بندی …
✓https://imgurl.ir/uploads/q155746_.mp4
✓http://uupload.ir/files/irnm_20200526_165620.jpg
Vivo X50 Pro will available in four color variat.

– Light Blue
– a new colours
– Deep Blue
– Black
@@@@@@@@

«احتمال اینکه یه گوشی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ، چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ ، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی GN1 سامسونگ به همراه ۱۰۰ مگاپیکسلی سونی در کار باشه هست ! نزدیک ترین گزینه ها ؛ ویوو ایکس ۵۰ پرو پلاس و میکس ۴ …»

بله مثل اینکه در دست توسعه هستش و به زودی به همراه یه فلگشیپ فون معرفی میشه وگرنه بعد از Isocell Bright HMX و HM1 ، ارائه ی سومین سنسوره ۱۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ زیاد با عقل جور درنمیاد مگر اینکه کلاً برداشت اشتباهی در کار باشه و منظور از اون ۱۰۰ مگاپیکسلی ، در واقع توانایی سنسور GN1 سامی در ساپورت تصاویر ۱۰۰mp به صورت نرم افزاری باشه .
اما فعلاً به صورت رسمی و قطعی خبرهایی در جهت تأیید و یا تکذیب این شایعات منتشر نشده و طی روزهای آتی خبرهای بیشتری پیرامون این مسئله افشا میشه.

“GN1 سامی در ساپورت تصاویر ۱۰۰mp به صورت نرم افزاری باشه .”
اشتباه نکن به هیچ وجه نرم‌افزاری نیست…
تحقیق کنی متوجه میشی…

حالا حالا ها جای کار داری …
دنبال کردن انواع و اقسام خبرهای حوزه ی تکنولوژی اونم از روی علاقه برای من حکم سرگرمی رو داره کمااینکه الحمدالله با رشته ی تحصیلی دومم سازگاره و در یه راستا قرار داره …
اینو گفتم که یه عده بفهمن حرفایی که میزنم از سره ناآگاهی نیست …
با اینکه قبلنم گفتم کوپنِ توجه کردن بهت خیلی وقته تموم شده اما ایراد نداره استثنائاً این دفعه رو صلواتی حساب میکنم ‌…
“Samsung also provides a software algorithm that takes light information from each photodiode to produce image resolutions comparable to 100Mp.”
منبع؟؟؟ وبسایت خوده سامسونگ
✓https://news.samsung.com/global/samsung-introduces-1-2%CE%BCm-50mp-isocell-gn1-with-faster-auto-focusing-and-brighter-images#wrapper
حالا متوجه شدی کی سخت در اشتباهه؟؟ متوجه شدی کی نیاز به تحقیق داره که مجبور نشه از روی تعصباته کورکورانه اش بارها دیگرانو گمراه کنه و اطلاعات غلط به خوردشون بده بعد با کمال بی شرمی و با اعتماد به نفس کاذب، ادعای دانایی و منطقش گوشِ عالمو آدمو کر ‌کنه .
فقط خواستم یه بار دیگه ثابت کنم حرفای حق به جانبت سر به فلک کشیده و برای من یکی از درجه‌ی اعتبار ساقطه .

و به عنوان مخلص کلام و سخن پایانی که آب سردی باشه بر پیکرت که دیگه دیگرانو ساده لوح فرض نکنی …
“به هیچ وجه نرم‌افزاری نیست”
به هیچ وجه یعنی ۱ درصدم نرم افزاری نیست و ۱۰۰ درصد اون ۱۰۰ مگاپیکسل سخت افزاریه!!!که باشه منم باور میکنم تو راست میگی و سامسونگ دروغ میگه چون تو خدای منطقی و سامسونگ تروله😂. وقتی خوده سامسونگ صراحتاً داره میگه برای دستیابی به این منظور یه الگوریتم نرم افزاری توسعه داده اما یه آدم متعصبِ تازه به دوران رسیده میگه که نه نه به هیچ وجه نرم افزاری نیست … پس از جایی که این حرفو درآوردی لطف کن بَرِش گردون همونجا، جاش همونجاست .
#کمپین حامیان m.b(مصطفی واقعی) با شرکتِ خودجوشِ شهداد ، ناظی ، آنتی آنتی ترول و عوامل پشت صحنه !
#ز گهواره تا گور دانش بجوی!!
#حزب توده‌ای
#جناح متحد

جرات نداشتی متن بالای اون متنی که فرستادی رو ببینی؟

Samsung’s Dual Pixel technology places two photodiodes side-by-side within a single pixel that can receive light from different angles for phase detection. With all of the sensor’s active pixels working as auto-focusing agents, the GN1 can detect and focus onto a desired still or moving object from every corner in an instant, even in low-light conditions. When capturing images, a single pixel output is created by merging the outputs from the two photodiodes within the pixel.

ترجمه کنم یا انگلیسیت خوبه؟!
در واقع هر پیکسل از این سنسور از دو تا فوتودیود نوری مجزا بجای یک فتو دیود تشکیل شده…
و ترجمه بخش آخرش: موقع گرفتن عکس ها، تک پیکسل خروجی، از ادغام دو فوتودیود نوری در داخل یک پیکسل تشکیل میشود…
در واقع همونطور که گفتم چون هر پیکسل از دو فوتودیود مجزا ولی به هم چسبیده متشکل شده، این سنسور در حالت پرمگاپیکسل بدون هیچ دستکاری نرم‌افزاری از همه 100 میلیون فوتودیودی که داره استفاده میکنه و بلکه روی 50 مگاپیکسلی هست که این دو فوتودیود های مجاور هم رو ادغام میکنه و عکس 50 مگاپیکسلی با پیکسل های بزرگتر میگیره و از ادغام چهار نوع از این پیکسل های دوگانه هم عکسای 12.5 مگاپیکسلی میگیره… پس اون 100 مگاپیکسلیش هست که هیچگونه ادغام و یا شکاف و یا ترفند نرم‌افزاری طبق گفته همون سایت خود سامسونگی که گفتی نداره! بلکه صراحتاً گفته فقط از تمام 100 میلیون فوتودیود نوری که در سنسور بکار رفته بهره میبره و برای عکسبرداری 100 مگاپیکسلی استفاده میکنه و اتفاقاً ادغام روی حالت 50 مگاپیکسلی(بین دو پیکسل مجاور) و همچنین روی حالت 12.5 مگاپیکسلی صورت میگیره…
و چون حالت پنجاه مگاپیکسلی متوازن ترین حالت هست و هنوز این تکنولوژی پیکسل های دوتایی راه برای کار داره، فعلاً حالت اصلی رو با 50 مگاپیکسلی بکار بردن اما خود سنسور 100 میلیون فوتودیود داره که بدون هیچ دستکاری‌ای از این فوتودیود ها برای عکسبرداری 100 مگاپیکسلی استفاده میشه…

“Samsung also provides a software algorithm that takes light information from each photodiode to produce image resolutions comparable to 100Mp”
این بخش هم داره میگه با 100 مگاپیکسلی ها قابل مقایسه هست که منظور 100 مگاپیکسلی های قبلی خودشه نه اینکه این سنسور با قابلیت نرم‌افزاری شده باشه 100 مگاپیکسل چون عین نوشتشو فرستادم که میگه 100 میلیون فوتودیود که دو تا دوتا بهم چسبیدن… اصلاً کاملاً از واژه comparable مشخصه… گفته قابل مقایسه… قابل مقایسه با چی؟! همونطور که گفته، قابل مقایسه با 100 مگاپیکسلی های قبلیش…

من واژه های قطعی رو بیخود بکار نمیبرم مثل شما که گفتی “اصلی ترین برتری و دلیل تمایز پردازنده های نیمه ی دوم ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ کایرین👌” که تو پست هوشمندترین بودنِ کایرین 990 بود اما وقتی دهم شد دهنتو تا الان گل گرفتی با اینکه چند بار بهت گفتم و کاربرا هم گفتن! اما گفتم که برای تو حتی ترک اکانت خوشایندتر از عذرخواهی از کاربرا بوده عملاً…در حالی که من بیش از 10 بار تا حالا حتی بابت اشتباهات تو هم قبل تو! از کاربرا عذر خواستم… اما دارم میگم هیچ اشتباهی نیست… سنسور جدید سامسونگ به لطف دو برابر شدن دیود های نورگیرش نسبت به 50 مگاپیکسلی سونی، میتونه از تمام این 100 میلیون فوتودیود که مثل سونی همه‌شون برای فوکوس هم بکار میرند، استفاده کنه که واضحا حتی در نوشته درشت اول مطلب هم هست…

100-million phase-detecting photodiodes for snappy auto-focusing and light information
ترجمه کنم:
100 میلیون فوتودیود مجهز به تشخیص فاز برای فوکوس خودکار و نورگیری

#کمپین حامیان m.b(مصطفی واقعی) با شرکتِ خودجوشِ شهداد ، ناظی ، آنتی آنتی ترول و عوامل پشت صحنه !
#ز گهواره تا گور دانش بجوی!!
#حزب توده‌ای
#جناح متحد

این بچه بازی ها هم فقط حرص و حسادتت رو بیشتر نشون میده…
علمی حرفی نبوده که حرص و حسادت از پشت پرده بیرون زده…
که اگر علمی حرفی بود روز اولی که شنیدی در واقعیت کایرین 990 رتبه دهم هوشمند‌ترین چیپست هاست دهن وا میکردی و توضیح میدادی که وقتی یکسال بهت گفتیم به یک سایت غیر معتبر نباید استناد کرد، باز چون نتیجه‌ش صرفاً براتون خوشایند بود بدون هیچ دلیلی برای معتبر بودن اون سایت بهش استناد میکردید!! و الان که گندش در اومد و کایرین در حقیقت دهم شده! تا الان با اینکه 7 بار گفتیم و گفتن از خجالت سکوت کردید این 7 بار! (تازه با انواع و اقسام دلایلی که خودتم در برابرشون سکوت کردی چون واقعاً دلایل محکم و غیر قابل انکاری برای معتبر نبودن این سایت هست از جمله لیست کردن بنچمارک گوشی هایی که دست مردم نیست! اونم از شرکتی که سابقه تقلب در بنچمارک داره! ثابت کردیم که ورای جهتگیری نتایج، این منبع معتبر و قابل استناد نیست چون حتی قانون های اول بنچمارک گیری رو هم زیر پا گذاشته!)

“منظور از اون ۱۰۰ مگاپیکسلی ، در واقع توانایی سنسور GN1 سامی در ساپورت تصاویر ۱۰۰mp به صورت نرم افزاری باشه”

اونی که باید عذر خواهی کنه اونیه که به 100 میلیون فوتودیود نوری دوگانه که بجای 50 میلیون یگانه(مثل سونی) تو اون سنسور بکار رفته میگه نرم‌افزاری!!!!!
یعنی نصف فوتودیود های سخت‌افزار اون سنسور با این نظر متعالیتون اصلاً وجود خارجی ندارن!!!
البته که مشکل از شما نیست قربان!
مشکل از منه که دارم با کسی که بدون منبع معتبر میگه کایرین 990 هوشمند ترین پردازنده پرچمدار هست! و حتی وقتی دهم میشه قایم میشه جای عذرخواهی از کاربرا !، دارم بحث علمی و معتبر میکنم!!!
مشکل از منه قربان!

بخاطر این اشتباهات هم من دوباره بجای شما از کاربرا عذر میخوام…چون طبق معمول کل سایت هم به شما بگن اشتباه میکنی شما برات راحت تره اکانتتو عوض کنی تا اینکه عذرخواهی کنی! مگر چی بشه دیگه مشکلات کامنتت از سر و کول سایت بالا بره و اگر قبول نکنی بهت بگن ترول! که دیگه مجبور باشی عذر بخوای! وگرنه عوض کردن اکانت بهتره مگه نه هموطن! 😉🌷💐

online_wireless

65 اینج 462 واقعا عالیه این قیمت. سامسونگ و الجی و بقیه برندهای معروف یکم یاد بگیرنن

ممد بمولا


ردمی دیگه میترکونه!

#Huawei#Honor#HMS#AppGallery
بیش از ۱.۵ میلیون توسعه دهنده و برنامه نویس برای سرویس های هواوی وجود داره …
✓https://www.notebookcheck.net/Over-1-5-million-developers-have-already-flocked-to-the-Huawei-AppGallery-Huawei-s-alternative-to-the-Google-Play-Store.466605.0.html

Milad7

به به قیمتش خیلی مناسبه

Finch

ایول عالیه ، خوبه که اون می تی‌وی ۵پرو رو نگرفتیم
این بیاد حتما اوکیش میکنم

HasanHoseinPoor

بر اساس اندرویده؟

Dr.Nazer

چالتون بازنشسته شد یه دوستِ دیگه سریعاً جاش رو گرفت…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)