حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری وان پلاس بادز عمر باتری ۳۰ ساعته را ارایه می کند

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | وان‌پلاس

اگر از من بپرسید چرا هندزفری بی-سیم-ت کمتر از هندزفری سیمی-ت همراهت هست باید بگویم چون من از خالی شدن باتری هندزفری بی سیم متنفرم و این موجود همیشه و هر وقت که من می خواهم باید در دسترسم باشد نه اینکه باتری-ش خالی شود! امروز گفته می شود که هندزفری وان پلاس بادز عمر باتری ۳۰ ساعته را ارایه می کند. این می تواند قابل توجه باشد.

هندزفری وان پلاس بادز

تا کنون بهترین نمونه در این زمینه گلکسی بادز پلاس سامسونگ بوده است که با هر بار شارژ ادعای ۱۱ ساعت پخش موسیقی را دارد و بسیار از رقبا جلوتر است. کیس این هندزفری هم یک بار آن را شارژ می کند و در مجموع عمر باتری ۲۲ ساعته را ارایه می کند. البته بگویم که شخصا برای من عمر باتری ممتد یک هندزفری بی سیم خیلی اهمیت بیشتری دارد اما رقبای این دستگاه می توانند ۲ یا ۳ بار هندزفری را که عموما عمر باتری ۳ تا ۴ ساعته دارند شارژ کنند.

حالا ادعای وان پلاس مدت زمان ۳۰ ساعت است. مشخصا این مدت زمان به صورت ممتد نیست. البته که کیس آن هم به نظر نمی رسد که بتواند بیشتر از ۳ بار هندزفری ها را شارژ کند. با این تخمین شاید باید گفت که مدت زمان پخش ممتد ۸ ساعت (توجه کنید که خود هندزفری ها هم یک بار شارژ دارند + ۳ بار شارژ با کیس / البته این ها فرضیات است.) را ارایه کند.

اگر این حدسیات صحیح باشد مشخصا وان پلاس خواهد توانست از نظر عمر باتری دیگر رقبا را تحت فشار قرار دهد. همچنین OnePlus می بالد که حتی با وجود عمر باتری چشمگیر، هدفون در وزن “4.6 گرم” بسیار سبک بوده و وزن کیس آن ۳۶ گرم است.

همچنین رنگ آبی برای وان پلاس بادز به نحوی در این ویدیو تایید می شود. این با رنگ های وان پلاس نورد هم سازگار است و اصلا دور از ذهن نبود.

نظر شما چیست؟ هندزفری کاملا بی سیم وان پلاس بادز می تواند برای شما جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Real.Hamid

شیائومی هایلو t15 باکسش باتری با حجم 2200 میلی امپر داره که باکسش هم یه پاور بانکه و اینکه قابلیت 60 ساعت پخش موسیقی داره

Milad7

قیمتش چقدره؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)