حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دورکاری کارمندان توییتر تا هرزمان که مایل باشند، ممکن است

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

دو روز پیش در ترنجی خواندیم که دورکاری کارمندان گوگل تا پایان سال ۲۰۲۰ ادامه دارد. به نظر می رسد که جک دروسی حتی منعطف‌تر عمل کرده و می گوید دورکاری کارمندان توییتر تا هرزمان که مایل باشند، ممکن است.

دورکاری کارمندان توییتر

براساس تازه‌ترین گزارشی که در گاردین آمده است، جک دورسی، موسس و مدیرعامل شبکه اجتماعی توییتر با انتشار ایمیلی برای کارکنان این شرکت اعلام کرده است که تمامی پرسنل فعال در توییتر قادر خواهند بود به دورکاری خود تا هر زمان که بخواهند ادامه دهند.
سخنگوی توییتر نیز با تایید این خبر به گزارشگر روزنامه گاردین گفت :

توییتر یکی از نخستین شرکت‌های جهان بود که از تمامی کارکنان خود درخواست کرد به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار ویروس خطرناک و مرگبار کرونا به محل کار خود نروند و کار و فعالیت های شغلی خود را در خانه انجام دهند. حالا با وجود برداشته شدن برخی از محدودیت‌های تردد و قرنطینه، ما نمی‌خواهیم یکی از نخستین شرکتهایی باشیم که از کارکنان خود می‌خواهد به محل کار خود باز گردند و سلامت و بهداشت خود و جامعه را به خطر بیندازند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: همزمان با شروع گسترده و ویروس کرونا و اعلام قرنطینه در بسیاری از شهرها و کشورهای جهان، و دورکاری خیل عظیمی از کارکنان شرکت های مختلف از جمله توییتر معلوم و مشخص شد که تمامی کارهای لازم از طریق خانه و اینترنت نیز قابل انجام است و نیازی به حضور فیزیکی آنها در محل کار نیست.

حذف دکمه لایک توییتر

توییتر از تاریخ دوم مارس سال جاری میلادی تمامی کارکنان خود را موظف به دورکاری کرد و حالا نیز طبق بیانیه های منتشر شده از سوی این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار به نظر می رسد که هیچ عجله ای در بازگشایی دفاتر و مراکز خود در مناطق مختلف جهان ندارد و می خواهد این کار به تدریج و با توجه به شرایط مختلف مناطق مختلف صورت بگیرد.

توییتر همچنین تمامی جلسات و رویدادهای حضوری خود را تا سال ۲۰۲۱ لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده است. نظر شما درباره عملکرد توییتر در شرایط بحرانی کرونا چیست؟ شرایط کاری شما در این شرایط چطور بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

داخل ایران که عملا دارن مدارس و دانشگاه ها را باز میکنن 😐

Milad7

امروز هم نزدیک 2000 نفر ابتلای جدید داشتیم اوضاع خیلی خطرناک هست!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)