حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو ۱۷ با اسنپدراگون ۸۶۵ و قیمت ۵۲۳ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 36 دیدگاه | میزو

امروز در یک مراسم معرفی محصول جدید میزو، گوشی هوشمند Meizu 17 به طور رسمی معرفی شد. این اولین پرچمدار میزو با پشتیبانی از شبکه 5G است. میزو ۱۷ با اسنپدراگون ۸۶۵، نسل سوم صفحه نمایش بسیار کم حاشیه با سوراخ برای نمایشگر و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز، دوربین چهارم 64 مگاپیکسلی و موارد دیگر مجهز شده است.

میزو ۱۷

از نظر ظاهری، طراحی ارثی برند میزو را ارایه می کند. طراحی Meizu 17 با سایر تولید کنندگان تفاوت بسیار دارد. ارزش آن بسیار زیاد است. طراحی تمام صفحه لبه قطبی نسل سوم، فناوری پیشرفته تولید COF و حاشیه پایین تنها ۳.۳ میلی متر بوده و نسبت صفحه نمایش به اندازه 92.2٪ است.

قطر سوراخ دوربین سلفی Meizu 17 تنها ۲.۹۹ میلی متر است که با بهترین در دنیا فاصله ۰.۰۱ میلی متر فاصله دارد. همچنین، در سمت راست صفحه نمایش چیده شده است تا زیاد جلب توجه کند.

میزو ۱۷

میزو ۱۷

جالب اینجاست که Meizu 17 دارای عملکردهای جالب برای سوراخ جلویی است. این سوراخ همچنین می تواند باتری تلفن را به صورت حلقه نمایش دهد.

در مورد صفحه نمایش، سری Meizu 17 از صفحه نمایش سفارشی Samsung AMOLED سامسونگ استفاده خواهد کرد. این بخش دارای تعدادی پارامتر شگفت انگیز است، یک ماده لومینسانس E3، رزولوشن 1080 در 2340 ، تراکم پیکسل 390ppi ، پشتیبانی از gamut رنگی DCI-P3 100٪ ، حداکثر روشنایی دستی ۷۰۰ نیت، حداکثر روشنایی خودکار ۱۱۰۰ نیت و پشتیبانی از صدور گواهینامه HDR را داراست.

علاوه بر این، Meizu 17 همچنین از رفرش ریت ۹۰ هرتز و همچنین نسل جدید کم نور فلش DC پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین با فیلتر نور آبی همراه است. بنابراین، میزان نور مضر آبی 5/37 درصد کاهش می یابد. از نظر تشخیص اثر انگشت ، صفحه Meizu 17 همچنین تشخیص اثر انگشت Super mTouch را در زیر صفحه نمایش ادغام می کند. سرعت باز کردن قفل فقط 0.15 ثانیه است.

از نظر سخت افزاری Meizu 17 از یک چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ ، حافظه ۸ گیگابایتی و حافظه فلش 128 گیگابایتی / 256 گیگابایتی UFS 3.1 بهره می برد.

میزو ۱۷ از فناوری mSmart 5G توسعه یافته توسط خود Meizu پشتیبانی می کند. این شرکت مجموعه ای کامل از پلتفرم‌های آنتن را مجددا طراحی کرده است و تجربه ای 5G سریع، اقتصادی و با ثبات را به همراه دارد. بنابراین بسیاری از نقاط درد فعلی شبکه های 5G را حل می کند.

میزو ۱۷

میزو ۱۷

میزو ۱۷ از یک دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می کند، همچنین از فناوری فلش صفحه نمایش نیز پشتیبانی می کند. همچنین، حالت های مختلف بازی مانند حالت پرتره، زیبایی، HDR نور پس زمینه، حالت نور پس زمینه و عکس سلفی صحنه فوق العاده را در اختیار شما قرار می دهد.

دوربین پشتی دارای سیستم تصویربرداری تمام صحنه ۶۴ مگاپیکسلی است که توسط Meizu ساخته شده است. آرایش پنج حلقه افقی و طراحی فلاش حلقه ای بی نظیر است. دوربین اصلی از سنسور سونی IMX686 استفاده می کند. همانطور که گفته شد دارای رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی، زاویه دید ۲۶ میلی متر و دیافراگم f/1.8 است.

همچنین یک لنز با عمق میدان ۱۲ مگاپیکسلی ، یک لنز ماکرو حرفه ای ۵ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی ۱۱۸ درجه با زاویه دید فوق عریض با فاصله کانونی معادل ۱۶ میلی متر وجود دارد. به هر حال، این یکی از عالی ترین لنزهای با زاویه دید فوق العاده در صنعت است.

از لحاظ استقامت Meizu 17 از باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است و از فناوری شارژ فوق العاده سریع ۳۰ وات Super mCharge پشتیبانی می کند. این تقریبا می تواند در نیم ساعت 56 درصد شارژ کند. عمر معمولی باتری 8 ساعته است اما این دستگاه در زیر شبکه موبایل 11.77 ساعت است که از سایر تلفن های هوشمند 5G به میزان قابل توجهی جلوتر است.

میزو ۱۷ با رابط کاربری Flyme 8.1 ارتقا خواهد یافت. این رابط کاربری بیش از 300 پیشرفت و بهینه سازی دارد و ویژگی های جدیدی مانند حالت پنجره کوچک 2.1 و OneMind 4.0 را به ارمغان می آورد. و همچنین باعث بهبود بیشتر حالت تاریک و دستیار صوتی هوشمند Aicy می شود.

علاوه بر این Meizu 17 از کارت شناسایی الکترونیکی eID پشتیبانی می کند، که نه تنها می تواند افراد را بصورت آنلاین شناسایی کند بلکه می تواند برای تأیید هویت در هتلهای چک ، چک فرودگاهی و غیره نیز مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت میزو ۱۷ نسخه 8GB + 128GB هزینه 3699 یوان (523 دلار) و نسخه 8GB + 256GB 3999 یوان (565 دلار) هزینه دارد. سری Meizu 17 از 11 ماه مه از طریق کلیه کانال ها در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره میزو ۱۷ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
36 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
arsalan2_3

به خداقسم اگه می میکس 4ضدآب باشه میخرمش😍😍اگه ضدآب نباشه احتمالا گلکسی نوت 20 میخرم.این وان پلاس 7پروام بین بچه های خود سایت قرعه کشی میکنم به هرکی افتاد مفتی میدم بهش🤣🤣🤣

smartiz

من اگه گوشی با چیپست پرچمدار سری 8 SD داشتم عوض نمیکردم، انشالله که بخری🌷

arsalan2_3

اسمارتیزجان ،والا ازرابط کاربری اکسیژن اواس خوشم نیومد براهمین میخوام یه گوشی دیگه بخرم

arsalan2_3

از رابط کاربری سامسونگ وشیائومی خوشم میاد😍

hamid reza

یعنی اونقدر پول داری که گوشیتو با قرعه کشی میدی به یکی دیگه میدونم شوخی میکنی ولی شوخی جالبی نبود خود من کلی پول جمع کردم و می9 اس ای خریدم بعد صفحش با یه ضربه سطحی شکست و خرجشو نداشتم و فروختمش و الان حدود 8 ماهه گوشی ندارم درکل حرفتون جالب نبود انشاالله قسمت ما هم بشه از بی گوشی دربیاییم واقعا دلم گوشی میخواد!

hamid reza

البته اگه کار میکرد نگهش میداشتم ولی با یه ضربه سطحی صفحه خاموش شدو دیگه روشن نشد تجربه تلخی بود بعد 6 ماه استفاده گوشیمو از دست دادم

arsalan2_3

الهی بمیرم برات😅

hamid reza

جون داداش جون

bh974

خیلی عالیه فقط از طراحی پشتش زیاد خوشم نیومد

V800B

طراحی پشتش خیلی جالبه
((ایشالا ک تو پست های مربوط
مطلبی بزاریم
تا ب شعور و فهم ما شک نکنن و مضحکه عام خاص نشیم))
#اصالت

arsalan2_3

الان تو منظورت بامن بود؟؟؟

Dr.Nazer

شما خیلی شبیه اون دوست عزیزمون کریم هستین؟!

arsalan2_3

ناظر،من مثل کریم هستم؟؟؟

Dr.Nazer

میگم V800B منظورش کریم بود نه تو
کریم هم که میدونی کیه دیگه انشاءالله، همون که اسمش طولانیه!

arsalan2_3

V800B.اولاکه گردنش کلفته میتونه پست نامربوط بزاره دوما گوه خوریش به تو نیومده

arsalan2_3

تواصن نمیخواد سس شعر تفت بدی خودت مضحکه ی دنیایی بدبخت

Dr.Nazer

#مضحکه‌ی_عام_و_خاص

Mahdi

قیمتش خوبه ، کمبود هایی که داره از نظر من عدم پشتیبانی از کارت حافظه و نبود لرزشگیر اپتیکال در لنز تله فوتو هست

arsalan2_3

مهدی،عاشق میزو نشدی؟؟🤣🤣

Mahdi

چرا عاشق مزو هم شدم🙂

arsalan2_3

فکرکردم نوشتی عاشق موز شدن🤣

arsalan2_3

ناظر اون که اسمش طولانیه مگه کارن نبود اسمش؟؟؟

Dr.Nazer

حالا کارن و کریم که فرقی نداره
کارن هم نیست اسمش نیمائه
لازمه بیشتر توضیح بدم؟!
بای

arsalan2_3

کارن وکریم فرقی نداره ؟؟؟حالت خوبه ؟؟ نه عزیزم برو به کارت برس (به تریاک کشیدنت برس)🤣🤣🤣

Dr.Nazer

فلان میرم
خدانگهدارتان

arsalan2_3

ناظرخدا به همراهت😘

afsoon

گوشی خوبی هست و قیمتش عالی .

V800B

میگن ی حرف بنداز صاحبش بر میداره اونم با مخلفاتش
بی راه نگفتن🙃

hamid reza

بخاطر نداشتن نمایندگی و گارانتی هزینه ریجستری این گوشی ها خیلی زیاد درمیاد تا جایی که فکر کنم قیمت کلش با شیائومی سری می10 یکی در میاد که خریدن شیائومی صلاح تره ولی همچی اوکی بود میشد به عنوان مدعی برای خرید در نظرش گرفت

persepolis

میگم این بهتره یا
iaoo neo 3 5g
با قیمت 381 دلار و اسنپ 865
کدام؟

Mahdi

این دوربینش بهتره ولی در کل واسه ما ایرانیا همش هم قیمت در میان

persepolis

راست میگی
همش قیمت…
ببینید چه بر سر ایران اوردن..

hamid reza

بله متاسفانه هزینه گمرک و ریجستر این گوشی ها که نمایندگی ندارن واقعا بالا هستن در حال حاضر هواوی سامسونگ شیائومی و اپل بغیر از اینا خریدن صلاح نیست

Amir galaxy

جالبه 👌

Milad7

برای بازار ایران که وارد نمیشه…

Meizu – Today Meizu launch too many products.

Product and price.

#Meizu17
8GB/128GB – ¥3699
8GB/256GB – ¥3999

#Meizu17Pro
8GB/128GB – ¥4299
12GB/256GB – ¥4699

#MeizuWirelessheadphone – ¥1099

#Meizulifemebag – ¥ 129

#MeizuGaN charger – ¥199
#Meizupowerbank – ¥169
#MeizuPandear [17] – ¥ 269
#Meizuwireless fast charging – ¥129
#MeizuJelly bag – ¥99 yuan
#Meizu17series protective case – ¥49
Meizu 17 series silicone protective case – ¥89 yuan

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)