حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ نوکیا ١ پلاس در مناطق مختلف جهان از جمله ایران ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، اندروید ۱۱، نوکیا

آپدیت‌های اساسی اندروید، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای کاربران در هنگام خرید گوشی‌های هوشمند اندرویدی است. بنابراین، کمپانی‌هایی که بتوانند پشتیبانی بهتری را از دستگاه‌های خود داشته باشند، یک برتری مهم را به دست آورده‌اند. نوکیا، از این قافله جا نمانده است و هم اکنون، زمان انتشار آپدیت اندروید ١١ نوکیا ١ پلاس در مناطق مختلف جهان، از جمله ایران رسیده است.

جزئیات انتشار آپدیت اندروید ١١ نوکیا ١ پلاس

نوکیا ١ پلاس، یک گوشی پایین رده اقتصادی بود. این گوشی، بیش از ٢ سال پیش توسط نوکیا رونمایی شده بود. از مشخصات بارز این پایین اقتصادی، می‌توان به نمایشگری با نسبت تصویر ١٨:٩ و برچسب قیمتی ٩٩ دلار آمریکا اشاره کرد.

 

نوکیا ۱ پلاس با اندروید ۹ گو و قیمت ۹۹ دلار رسما معرفی شد

 

به هر حال، این گوشی در ابتدا با سیستم عامل اندروید ٩ نسخه Go ارائه شده بود. اما به گزارش YTECHB، اکنون زمان انتشار دومین آپدیت اساسی گوشی اقتصادی نوکیا فرا رسیده است. نسخه Go در سیستم عامل اندروید، حجم کم‌تری نسبت به نسخه اصلی دارد و برای اجرا در دستگاه‌های پایین رده، بهینه شده است. گفتنی است که موج اول عرضه آپدیت اندروید ١١ نوکیا ١ پلاس در جهان، از تاریخ ١٣ خرداد آغاز شده است. این انتشار به روزرسانی اندروید ١١، پیش‌تر توسط HMD Global اطلاع رسانی شده بود.

 

نقشه راه آپدیت اندروید ۱۱ نوکیا به روز شد: مشکل HMD در ارایه آپدیت

 

خوشبختانه، گوشی‌های موجود در بازار ایران نیز هدف موج اول این آپدیت قرار گرفته‌اند. حدود ۴٠ کشور دنیا، عضو موج اول دریافت این به روزرسانی هستند. طبق این گزارش، گفته می‌شود که حدود ٣٠ درصد از کاربران نوکیا، در همان روزهای اول این به روزرسانی را دریافت کرده‌اند. اما در تاریخ ١۵ خرداد، تمامی کاربران Nokia 1 Plus در مناطق ذکر شده، آپدیت اندروید ١١ را دریافت کردند.

متأسفانه هیچ جزئیاتی از نسخه فریمور، حجم بارگیری به روزرسانی و نسخه وصله امنیتی، به اشتراک گذاشته نشده است. با این وجود، احتمال می‌رود که نسخه وصله امنیتی، مربوط به ماه جاری یا ماه گذشته میلادی باشد. به نظر نمی‌رسد که نوکیا ١ پلاس دریافت کننده سیستم عامل اندروید ١٢ باشد.

آپدیت اندروید ١١ نوکیا ١ پلاس

آیا شما این به روزرسانی را دریافت کرده‌اید؟ نظر شما در مورد نقشه راه آپدیت اندروید ١١ چطور است؟ آیا نوکیا توانسته است پشتیبانی نرم افزاری خوبی را از دستگاه‌های خود داشته با‌شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️