حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این گلکسی نوت ۲۰ بدون ناچ است؟

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ معمولا فناوری‌های یا تغییرات ریسکی را معمولا در خانواده نوت ارایه می کند و سپس در خانواده گلکسی S بعدی آن ها را ارایه می کند. مثلا نمایشگر لبه خمیده، اسکنر عنبیه چشم، سوراخ نمایشگر در وسط و دیگر موارد. به نظر می رسد که شاید سامسونگ بخواهید گلکسی نوت ۲۰ را بدون ناچ عرضه کند. امروز در یک کلیپ تبلیغاتی برای کولرگازی سامسونگ می بینیم که یک موبایل ناشناس بدون ناچ اما در قاب طراحی خانواده گلکسی نوت دیده می شود. آیا این گلکسی نوت ۲۰ بدون ناچ است؟

گلکسی نوت ۲۰

 

این ویدیو تبلیغاتی کولرگازی سامسونگ است که یک لحظه از آن می توانید تصویر زیر را شکار کنید. بله، این همان تصویری است که سوال برای ما ایجاد می کند که آیا این گلکسی نوت ۲۰ بدون ناچ است؟

گلکسی نوت ۲۰ بدون ناچ

گلکسی نوت ۲۰ بدون ناچ

طراحی کلی و گوشه های تیز آن مشخصا در کمتر موبایل سامسونگ دیده شده است. این طراحی مختص خانواده گلکسی نوت سامسونگ است. از طرفی اما دکمه های لبه پایین به ما نشان می دهد که دستگاه رابط کاربری فعلی سامسونگ را استفاده می کند.

البته در نظر داشته باشید که ممکن است اصلا این دستگاه که در تصویر می بینید یک دستگاه واقعی نباشد و صرفا تصویر سازی (رندر) باشد.

به هر صورت هیجان دیده چنین دستگاهی در یک ویدیو تبلیغاتی برای ما بالا بود و به اشتراک گذاشتن آن با شما را بد ندانستیم. اگر گلکسی نوت ۲۰ با دوربین سلفی زیر نمایشگر ارایه شود می تواند فروش خوبی را تجربه کند، البته اگر عملکرد آن هم خوب باشد.

گلگسی نوت ۲۰ با اگزینوس ۹۹۲ ارایه خواهد شد؟

ما درباره گلکسی نوت ۲۰ در ترنجی خواندیم که شاید با اگزینوس ۹۹۲ ارایه شود. طبق گزارش جدید ZDNet کره، سامسونگ می تواند از تراشه Exynos 992 حدود اواخر سال جاری رونمایی کند و از آن در Galaxy Note 20 استفاده کند. به نظر می رسد که با این تغییر، سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ را برای بازار کره نیز با چیپست اگزینوس ۹۹۲ ارایه کند. گفته می شود سامسونگ عملکرد پردازنده Exynos 990 را بهبود بخشیده است.

گزارش شده است که این شرکت کره جنوبی طی چند ماه گذشته روی چیپست اگزینوس ۹۹۲ کار می کرده است. ظاهراً SoC (سیستم موجود در تراشه) هنوز ناشناخته با استفاده از فرآیند ۶ نانومتری سامسونگ ساخته شده است. گزارش های اولیه پیرامون چیپست حاکی از آن است که در مقایسه با اگزینوس 990 با یک طراحی با کارآمدتر و عملکرد پردازشی کمی بهبود یافته (1-3٪ بالاتر از اسنپدراگون 865) همراه خواهد بود.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ احتمالا بدون دوربین ToF ارایه شود

همچنین خواندیم که شاید دوربین ToF در گلکسی نوت ۲۰ حاضر نباشد. گزارشی در یک رسانه کره جنوبی حاکی از آن است که سامسونگ از سنسور ۳ بعدی زمان-پرواز یا ToF امتناع می کند. نه تنها برای گلگسی نوت آتی بلکه توجه داشته باشید شاید برای تلفن های آینده نیز این احتمال وجود دارد.

این غول کره ای تخمین زده است که این سنسور که لازم است گوشی هوشمند به صورت صحیح جهان را به صورت سه بعدی مشاهده کند، کاملاً مورد استفاده قرار نمی گیرد و جلوه های پرتره یا بوکه بدون آن امکان پذیر است. با این حال، این تغییر در حالی صورت می گیرد که اپل چنین بخشی از سنسور را در آیفون بعدی به عنوان بخشی از سرمایه گذاری خود در فناوری واقعیت افزوده نصب خواهد کرد.

علاوه بر این، ممکن است انتخاب متفاوتی از مدل های Galaxy Note 20 داشته باشیم. با وجود علاقه اپراتورها و تولیدکنندگان به 5G ، برخی از کشورها فقط می توانند انواع فقط-4G را در اواخر سال دریافت کنند. این تصمیم می تواند مبتنی بر استقرار آهسته و ناامیدکننده از شبکه های 5G در چندین کشور باشد.

این ممکن است اخبار ناامید کننده ای را برای کسانی که انتظار دارند نوت ۲۰  همه آنچه که گلکسی S20 را ارایه می دهد، را عرضه کند. اما این تغییرات مزایایی نیز دارد، حداقل در تئوری یک نوت 20 فقط-4G با یک سنسور تصویر کمتر می تواند هزینه کمتری نسبت به گلکسی S20 داشته باشد. با توجه به قیمت نسبتا جنجالی گلکسی S20 Ultra ، این خبر همچنین می تواند خوب باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی نوت ۲۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

خیر این یه میانرده جدید از سامسونگ هست که ناچ نداره… مثل A80…
تو نوت ۲۰ یا گلکسی فولد ۲ خبری از دوربین زیر نمایشگر نخواهد بود و همون حفره رو استفاده میکنه (احتمالاً و طبق شایعات)

arsalan2_3

به احتمال زیاد میگم زیرنمایشگره ولی کیفیت عکساش از s20کمترخواهدبود

Mahdi

خیر این نوت ۲۰ نیست
😌😌😌چقدر سخت بود این سوال

lovenokia

یعنی میشه بدون ناج ارائه بشه ؟ خدا این روز رو زودتر برسونه .

صفحه نمایش خمیده بدون ناج عالی میشه عالی .

Milad7

بعید میدونم سلفی زیر نمایشگر به نوت 20 برسه…

احتمالاً تصویر ادیت شده ی نوت ۱۰ یا نوت ۱۰ پلاسه چون دکمه های فیزیکی سمت چپ قرار داره و گفته شده دکمه های فیزیکی سری نوت ۲۰ همانند سری اس ۲۰ در سمت راست قرار میگیره.

چیزی است که باید بدانید…
شرکتی مثله سامسونگ که در گذشته چی هاش خوب بود…
و شرکت بنجل ایفون.
این شرکت ها باید زور بالای سرشان باشد یا مجبور باشند فناوری یا فناوری هایی که دارند را رو کنند
این واقعیت را بپذیرید عزیزان…
اگه هواوی و دیگر شرکت های خوب چینی نبود،هیچ وقت در زمینه دوربین و دیگر چیزها ارتقا نمیدیدیم…
مثلا سامی…در زمینه دوربین چند سال سنسور 12 میگذاشت بدون تغیبر.و بطور عجیب در دگزو هم هرسال امتیاز بالاتری نسبت به گوشی قبل میگرفت…
ایا isp پردازنده ارتقا می افتاد!؟.
باورش سخته…
اپل که اصلا زورش میاد فناوری بزاره…
خب سامی چند راه داره
توجه کنید کلی فناوری داره که تو انبارش خواببیده یا باید اون ها را بیاره بیرون یا یه چیزی بزنه که کسی نداشته باشه که هر دوش را داره فقط باید دلش بیاد و بیرون بیاورد .
مگر نه شکست سنگینی برای همیشه و تاریخی خواهد خورد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)