حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی 5G هایسنس F50 با چیپست Unisoc T7510 به قیمت ۳۱۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | شبکه 5G

برند هایسنس موبایل های مختلفی تولید می کند اما از این جهت که در بازار ما حاضر نمی شوند عموما توجه زیادی به آن ها نمی کنیم. برخی از این دستگاه ها اما مشخصات جذاب دارند که جالب توجه می شوند. مثلا امروز گوشی 5G هایسنس F50 با چیپست Unisoc T7510 به قیمت ۳۱۰ دلار رسما معرفی شده است که مشخصا متوجه نکته خاص آن شده اید، بله؛ چیپست 5G از شرکت Unisoc که نام جدید برند Spreadtrum است.

گوشی 5G هایسنس F50 با چیپست Unisoc T7510

هایسنس F50

هایسنس F50

در ماه فوریه، سازنده تلفن های هوشمند چینی HiSense گوشی هوشمند HiSense F50 5G را معرفی کرده بود. ورود تلفن به دلایلی که بیشتر برای این شرکت شناخته شده بود به تأخیر افتاد. جانشین تلفن Hisense F40 از سال گذشته اولین گوشی است که از تراشه جدید UNISOC T7510 5G استفاده می کند. هفته گذشته، HiSense تأیید کرده بود که HiSense F50 5G در تاریخ 20 آوریل وارد بازارهای چین خواهد شد. با این حال هنوز تاریخ فروش این گوشی مشخص نشده است.

گوشی HiSense F50 به صفحه نمایش 6.52 اینچی با ناچ قطره‌ای مجهز است. قسمت پشتی این گوشی از یک بافت هولوگرافی در مقیاس نانو برخوردار است. این دستگاه دارای یک  اسکنراثر انگشت در قسمت عقب است.

دوربین چهارگانه که در قسمت پشتی HiSense F50 5G قرار گرفته است شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی، یک لنز 120 درجه 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک ماکرو 2 مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۳ سانتی متری. همراه با الگوریتم هوش مصنوعی ، دوربین های چهارگانه HiSense F50 از عکاسی در حالت شب ، HDR ، زیبایی AI و موارد دیگر پشتیبانی می کنند.

گوشی 5G ارزان HiSense F50 از یک باتری عظیم 5010mAh پشتیبانی می کند که از شارژ سریع 18W دارد. تراشه Unisoc T7510 از اتصال 5G SA / NSA با حالت دوگانه پشتیبانی می کند. این چیپست از باندهای اصلی فرکانس 5G N41 ، N78 و N79 پشتیبانی می کند. T7510 یک چیپست هشت هسته ای با چهار هسته 2.0Ghz Cortex-A75 و چهار هسته Cortex-A55 1.8 گیگاهرتز است. SoC از کدک های 30fps 4K و Wi-Fi 802.11ac و Bluetooth 5.0 پشتیبانی می کند.

هایسنس تأیید کرده است که نسخه 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه HiSense F50 5G با قیمت 2.199 یوان (310 دلار) است. هیچ صحبتی در مورد فروش این شرکت در سایر حافظه های رم و ذخیره سازی وجود ندارد. همچنین ، همانطور که در بالا ذکر شد ، این شرکت هنوز در تاریخ فروش خود تأیید نکرده است.

نظر شما درباره گوشی 5G هایسنس با چیپست Unisoc چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yusef

طراحیش شاهین۲ هست که یه دوربین اضافه شده و جای فلش عوض شده

bh974

ضعیف!!!!

The Destroyer

چینی‌های عزیز شما فوق‌العاده‌اید…😍😍😍😍😍😍
این مشخصات با این قیمت در کهکشان پیدا نمیشه… بعد پلاستیک سامسونگ ۴۰۰ دلار قیمت داره…😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣😂😂😂😂

#عاشقم_رن_ژنگفی

Mahdi

سامسونگ از این استفاده کنه بهتره تا اگزینوس

ali karimi

واقعا درسته

Milad7

اینکه یخچال میزد 😐

ali karimi

بله یخچال، تلوزیون، لباس شویی خیلی چیزهای دیگه مثل سامسونگ دیگه داداش فرقی نمیکنه فقط تو قدمتش فرق میکنه سامسونگ قدیمی‌تر ولی این جدیدتر، تازه هایسنس در اصل یک برند آمریکایی هستش ولی خب بعدها نمیدونم چیشد که فکرکنم سهامشو چینی ها خریدن فکر کنم اینطوری بود

MohammadFarhaadi

پردازنده جااب نیست.بعدا تو آپدیت و ارائه نرم افزار توسط توسعه دهنده ها مشکل ساز میشه.

ali karimi

سلام، گوشی خوبی هست، نمیشه گقت نه گوشی خیلی بدیه، ولی نمیدونم این شرکت چرا سرعت کلاکهاش کمه، مثلا نهایت سرعت هسته یزرگترش 2 هستش،ولی خب هرچی باشه فکر کنم از گوشیهای GLX بهتر باشه،جالب قیمتشه، که ردمی k40گیگمینگ زده 310 دلار اونوقت این گوشی هم 310 دلاره، تازه اون چیپست دایمن 1200،دوربین های بهتر، اینش چجوریه،

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)