حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A30s با رابط کاربری One UI 2.0 رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سامسونگ

حدودا هفت ماه پیش بود که گلکسی ای ۳۰ اس (Galaxy A30s) با دوربین سه گانه و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر رسما معرفی شد. این دستگاه با اندروید ۹ ارایه شده که کاملا قابل انتظار بود. امروز اما آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A30s با رابط کاربری One UI 2.0 رسما ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A30s

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A30s

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A30s

چند ماه پیش در مورد همه موبایل های سامسونگ که به اندروید 10 آپدیت می شوند برای شما نوشتیم و کم کم آن لیست برآورده می شود. شاید مقداری دیرتر از انتظار ارایه شده باشند اما نه خیلی. حالا اگر Galaxy A30s دارید، روز خوش شانسی شماست چرا که گلکسی ای ۳۰ اس حالا به اندروید ۱۰ آپدیت شده است و رابط کاربری One UI 2.0 دارد.

در حال حاضر این دستگاه در نسخه ابتدایی خود قرار دارد یعنی اندروید ۹ با نسخه One UI اولیه. این مدل در اصل باید یک ماه پیش به روز می شد اما سامسونگ حالا در نهایت آپدیت اندروید ۱۰ رابط کاربری One UI 2.0 را برای آن عرضه کرده است.

کد به روزرسانی A307GDXU4BTD1 است و از آخرین نسخه امنیتی اندروید موجود نیز برخوردار است. آنچه بیش از همه متوجه خواهید شد همه مربوط تغییرات مربوط به One UI 2.0 است. حالت تاریک، باتری و عملکرد بهتر، انیمیشن های جدید، اندروید Auti به صورت استاندارد و … تعداد زیادی پیشرفت دیگر.

برای دریافت این آپدیت لازم نیست کارهای عجیب و غریب انجام دهید، فقط به تنظیمات بروید و به روزرسانی ها را بررسی کنید چرا که شاید یک به روزرسانی جدید OTA در دسترس باشد. در حال حاضر در کشورهایی مانند برزیل یا مالزی ارایه شده است، بنابراین اگر چیزی وجود نداشت نگران نباشید، ممکن است چند روز یا هفته طول بکشد (بسته به کشوری که در آن هستید).

شما گلکسی A30s دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

به نسبت قیمتش دستگاه بدی نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)