حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ گلکسی A10s در ایران رسما ارایه شد

گلکسی A10s زمانی معرفی شد که یک پیشرفت خوب نسبت به گلکسی A10 به شمار می رفت. اضافه شدن حسگراثرانگشت و دوربین دوم خیلی دوست داشتنی بود. البته که حجم باتری هم مقداری افزایش داشت اما مسلما بازگشت اثرانگشت به این دستگاه خیلی مناسب و لازم بود. پس از آن که سه روز پیش در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A10s رسما ارایه شد، حالا کاربران ترنجی خوش خبری می دهند که آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ گلکسی A10s در ایران رسما ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ گلکسی A10s در ایران

آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ گلکسی A10s در ایران

آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ گلکسی A10s در ایران

همانطور که در اسکرین شات ارسالی یکی از کاربران ترنجی به نام آقای پیام می بینید، آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ گلکسی A10s در ایران رسما ارایه شده است. این به روزرسانی حدودا ۱.۱ گیگابایت حجم دارد و به صورت OTA ارایه شده است.

به جز اندروید ۱۰ که جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل به شمار می رود، رابط کاربری One UI 2.0 هم به این دستگاه اقتصادی سامسونگ می آید.

قابلیت های جدید رابط کاربری One UI 2.0 را ببینید

یكی از اهداف اصلی رابط کاربری One UI 2.0 سبک سازی محیط کاربری با کاهش اعلان‌های ورودی و عناصری مانند نشانگر میزان صدا در رابط کاربری است. علاوه بر این، سامسونگ برای افزایش کارایی قابلیت استفاده از گوشی با یک دست، مناطق تعاملی و کاربرید برنامه‌های اصلی خود را در این حالت به نیمه پایینی صفحه نمایش منتقل کرده است. این موضوع شامل منو نمایش برنامه‌ها نیز می‌شود و در حالت کنترل با یک دست، برنامه‌ها در این منو به نیمه پایینی صفحه نمایش منتقل می‌شوند.

شما گلکسی A10s دارید؟ آپدیت اندورید ۱۰ آن را دریافت کردید؟ اگر هنوز دریافت نکرده اید جای نگرانی نیست و شاید چند روزی با تاخیر برای شما عرضه شود.

شما هم می توانید از ارایه آپدیت برای دستگاه های خود ما را در ترنجی مطلع کنید تا دیگر کاربران را از آن مطلع کنیم. برای این کار می توانید به @toranjiadmin پیام بدهید و برای دریافت جدید اخبار درباره آپدیت های مختلف در کانال تلگرام Toranji عضو شوید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عمر باتری وانپلاس ۸ مشخص شد ۱۰۸ در حالت ۹۰ هرتزی

m.b

خیلی خوبه… 👌💐

Mahdi

آره خیلی

m.b

ناظی این لینک فیلمت انگار نفرین شدست… 😂
تا میام بذارم یکی یه بحثی راه میندازه…
تا چند دقیقه دیگه برات آماده‌ش میکنم…

Milad7

گوشی فوق اقتصادی هستش که به لطف آقایان قیمت ی پرچمدار چند سال پیش را داره…. مبارک دارندگانش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)