حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۲ با ناچ کوچکتر ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، رندر، شایعات

آیفون X اگر دو جنبه انتقادی بزرگ داشته باشد اول قیمتش بود و سپس ناچ آن بیشترین اعتراض را داشت. به نظر می رسد که سه نسل بعدتر اپل تصمیم گرفته آن را کوچکتر کند. طبق رندرهای لو رفته می توان گفت که آیفون ۱۲ با ناچ کوچکتر ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آیفون ۱۲ با ناچ کوچکتر

آیفون ۱۲ با ناچ کوچکتر

آیفون ۱۲ با ناچ کوچکتر

به نظر می رسد که آیفون ۱۲ به ناچ یا بریدگی کوچکتری مجهز شده که عرض کمتری نسبت به گوشی‌های خانواده آیفون ۱۱ دارد. این خبر به تنهایی برای علاقه‌مندان به آیفون خوشحال کننده است زیرا دیگر دوران ناچ بزرگ به سر رسیده و یک گام دیگر به حذف کلی آن نزدیک‌تر شده‌ایم. جدا از این موضوع، در این عکس می‌توانیم چینش صفحه خانه در iOS 14 را هم ببینیم که به نظر در درون این صفحه حالا ویجت‌ها هم قرار خواهند گرفت.

این تصویر به گونه‌ای است که گویا برای استفاده در راهنمای استفاده از محصول ساخته شده و از همین رو جزئیات بیشتری به ما نشان نمی‌دهد. همچنین باید بگوییم که هنوز درستی و صحت این عکس را نمی‌توان صد درصد تایید کرد و ممکن است آیفون ۱۲ پرو متفاوت از تصویری باشد که می‌بینیم. البته به نظر می رسد این منبع خبر که رندر را تهیه کرده تمام شایعات اخیر را با هم ادغام نموده است.

آیفون ۱۲ پرو با اسکنر LiDAR شاید این طراحی را ارایه کند

اندازه ناچ یا بریدگی نمایشگر، تقریبا یک سوم کوچک‌تر از ناچ کنونی آیفون ۱۱ است. محفظه خروجی بلندگو هم به نظر تغییری در اندازه نسبت به آیفون ۱۱ ندارد اما با این وجود، اندازه کلی ناچ کوچک‌تر شده است. پیش‌تر هم در خبرها و شایعات داشتیم که امسال بالاخره شاهد تغییراتی در ناچ آیفون ۱۲ خواهیم بود اما قرار نیست امسال شاهد حذف کلی آن باشیم.

جدا از این تغییراتی که در این عکس ساده می‌بینیم، طراحی آیفون ۱۲ هم قرار است شامل تغییرات بزرگی شود. برای مثال انتظار داریم بدنه این گوشی‌ها جعبه‌ای تر باشد و بیشتر شبیه به آیفون ۵ و یا آیپد پروهای جدید باشد.

تنظیمات تصویر زمینه در iOS 14 تغییرات خوبی می کند

با توجه به کدهای iOS 14 که وب‌سایت ۹To5Mac به آن‌ها دسترسی داشت، تایید شده بود که اپل می‌خواهد ویجت‌ها را همه صفحه‌های iOS بیاورد. تا به امروز ویجت‌ها تنها در یک صفحه در سمت چپ Homecreen قرار می‌گرفتند اما حالا قرار است آن‌ها به باقی صفحات هم بیایند و حتی قابلیت آپدیت شدن برای آن‌ها هم در نظر گرفته شده است. تصویر بالا اگر واقعا درست باشد، اولین نگاه ما به قرار گیری ویجت‌ها در صفحه اصلی iOS است که ظاهر قابل توجهی دارد.

ویجت ویژگی است که از نسل های ابتدایی اندروید ارایه می شد اما به دلیل کم اهمیت دیده شدن آن توسط اپل، تقریبا تولیدکننده‌های اندرویدی هم به آن توجهی نکردند و حالا به نظر می رسد که اپل می خواهد از این خلا استفاده کند.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون ۱۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

انقد سرعت پوشش اخبار بالاست که خود کمپانیا هم از ترنجی جا موندن

Amin

تقصیر خودته دیگه همه رو انداختی تو خط ترنجی بیچاره هم از این قائده مستثنی نیست از کسایی که پای پیک نیکن نباید انتظار داشته باشی بروز باشن 😂

Farcry

احتمالا طبق شایعات از ۴ مدل ۳ تاش این شکلی باشن و یه مدل هم بدون ناچ عرضه بشه.اگر واقعا هر 4 مدل ناچ داشته باشن یه عقبگرد برای طراحی آیفون هاست.درسته که فریم گوشی تغییر میکنه و اون همه سنسور فیس آیدی هم توی ناچ کوچیک تر جا میگیره ولی بعد ۳ سال این طراحی قابل هضم نیست.آیفون x سال 2017 یکی از پیشرو ترین گوشی ها برای حذف حاشیه ها بود (بعد از می میکس شیائومی بیش ترین تاثیر رو در کاهش حاشیه ها داشت) و اون مدل طراحی جلو جه خوب چه بد ترند شد و به خاطر همین هم تا الان هم آمار بعضی کشور ها رو میبینی همچنان جزو گوشی های پرفروش هست و بازار دست دوم خیلی خوبی هم داره.

Amin

آیفون بدون ناچ خیلی دوست داشتنی تر میشه 😍🙂

Mahdi

اگه قرار باشه با برداشتن ناچ فیس آیدی برداشته بشه اصلا بدرد نمیخوره

ahmad

کاش عمق ناچ رو کمتر کنه

lovenokia

من موندم بالاخره کی این ناچ مسخره گوشی ها برداشته میشه ؟ تا کی باید صبر کرد .
شرکت ها هم فقط بلدند لنز دوربین اضافه کنند .

Milad7

ایشالا توی آیفون 13 حذف میشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)