حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل مپ آمار کاهش ترددها به دلیل کرونا را منتشر کرد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | گوگل

اگر داده های کلان در شرایط بحرانی به داد جامعه نرسد، پس چه زمان مفید خواهد بود؟! گوگل مپ نفوذ خوبی در بین کاربران دارد و داده های آن اطلاعات جالبی به ما می دهد. گوگل مپ آمار کاهش ترددها به دلیل کرونا را منتشر کرده که در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

داده های گوگل مپ

گوگل با ارزیابی اطلاعات تردد کاربران خود که حجم بالایی را در جهان شامل می‌شود از کاهش قابل توجه میزان رفت و آمدها خبر می‌دهد.

این شرکت داده‌های ۱۳۱ کشور را به‌صورت مستقیم از کاربران دریافت کرده‌ است تا واکنش آنها را به ویروس کرونا مورد بررسی قرار دهد؛ این داده‌ها با دقت بالایی تردد کاربران به تمام اماکن عمومی مانند مغازه‌ها، پارک‌ها، محل کار، ایستگاه‌های حمل ونقل، داروخانه و دفاتر اداری را نشان می‌دهد.

طبق این بررسی‌ها در مناطق درگیر با ویروس کرونا مانند ایتالیا،  اسپانیا، امریکا و انگلیس، کاهش تردد شدید مردم وجود داشته است؛ به گونه‌ای که در منطقه لمباردی ایتالیا تا 95 درصد کاهش تردد در خرده فروشی‌ها، در مادرید اسپانیا تا 92 درصد کاهش تردد در پارکها، در لندن انگلستان تا 80 درصد کاهش تردد و در نیویورک امریکا تا 32 درصد کا هش تردد در سوپرمارکتها گزارش شده است.

نظر شما درباره رفتار مردمان مختلف کشور ها در مقابله با کرونا و عمل به قرنطینه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

#OnePlus
تصویر واقعی وان پلاس ۸ و ۸ پرو
طراحی و موقعیت دکمه ها کاملاً به سبک سری فایند ایکس ۲
✓http://uupload.ir/files/jp7e_oneplus-8-and-8-pro-real-photo-97.jpg

Milad7

خیلی هم خوب 🥰

Amir galaxy

والا تو شهر ما که خبری از کاهش نیست مثل قبله😬

yasin.kh

👌🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)