حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محاسبه هزینه سفر با گوگل مپ

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

شاید سفر با خودروی شخصی در ایران آنقدرها گران نباشد اما به هر حال اگر سوار ماشین می‌شوید، باید هزینه بنزین را حساب کنید. با این حال اگر مسیر را صحیح انتخاب کنید و از بزرگراه‌ها بروید شاید هزنیه شما کمتر شود. یادتان نرود که هزینه عوارض را هم حساب کنید. به نظر می رسد که گوگل می خواهد اینجا را با محاسبه هزینه سفر با گوگل مپ سروسامان دهد. گفته می شود که Google Maps به زودی به شما اطلاع می دهد که هزینه یک سفر جاده ای برای شما چقدر خواهد بود.

هزینه سفر با گوگل مپ

گوگل به‌روزرسانی جدیدی را برای نرم افزار نقشه خود در اکوسیستم اندروید و iOS منتشر خواهد کرد. با برنامه ریزی سفر می توانید ببینید اگر از عوارضی‌ها عبور کنید چقدر باید هزینه بپردازید. همه چیز در آنِ‌واحد و با بررسی اطلاعات ارایه شده توسط مقامات محلی، مشخص خواهد شد. در کشورهای اروپایی شما برای سفر در وسط روز به اندازه سفر در نصف شب هزیه‌های متفاوتی پرداخت می کنید.

بنابراین با هر برنامه ریزی، می توانید ایده دقیقی از میزان هزینه ای که باید در نظر داشته باشید را خواهید دید. البته که این قابلیت تخمینی است. مهم‌تر این که شما همچنین باید توجه داشته باشید که هزینه کل سفر فقط هزینه پرداختی عوارضی ها نیست.

هزینه سفر با گوگل مپ

هزینه سفر با گوگل مپ

اگر نمی‌خواهید از بزرگراه استفاده کنید، همیشه می‌توانید از گوگل بخواهید از مسیرهای جایگزین استفاده کند. سفر مطمئنا طولانی تر، اما ارزان تر خواهد بود. گزینه های دیگر، مانند سریع ترین یا بهترین مسیر برای محیط زیست هم وجود دارد.

به یاد داشته باشید که این ویژگی جدید بوده و هنوز از همه کاربران در دسترس نیست. در واقع، در حال حاضر تنها به ایالات متحده، ژاپن، هند و اندونزی محدود می شود. گوگل به ما قول می دهد که سایر کشورها به زودی این ویژگی را دریافت خواهند کرد.

نظر شما درباره این قابلیت نقشه گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)