حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بندی جدید گوگل مپ برای تجربه بصری بهتر ارائه شد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

شاید موضوع کوچکی به نظر برسد که کمتر به آن فکر کنیم اما رنگ‌بندی در نقشه می‌تواند بسیار مهم باشد. گوگل روی این موضوع تمرکز کرده و به تازگی رنگ بندی جدید گوگل مپ برای تجربه بصری بهتر ارائه شده است.

رنگ بندی جدید گوگل مپ

پس از ارائه ویژگی‌های جدید، از جمله نمای همه‌جانبه برای برخی مسیرها، مسیریابی دقیق‌تر و فیلترهای حمل‌ونقل همگانی، گوگل نقشه خود را با رنگ‌های جدیدی برای رابط کاربری به روز کرده است. این رنگ‌ها ظاهری تازه به محبوب‌ترین نقشه آنلاین دنیا می‌دهند. به عنوان مثال، از سایه روشن‌تر سبز برای پارک‌ها و طبیعت استفاده می شود یا رنگ آبی کمی متفاوت است.

به لطف پالت رنگی جدید، عناصر درون نقشه گوگل راحت‌تر قابل تشخیص هستند. جاده‌ها حالا از رنگ سفید به رنگی مایل به خاکستری تغییر کرده‌اند. این به Google Maps این امکان را می‌دهد که رنگ سفید را برای خیابان اعمال کند، که اکنون در سطوح کوچک‌تر قابل مشاهده است. رنگ خاکستری باعث می‌شود که مسیرهای دنباله دار بر روی نقشه برجسته شوند. ساختمان ها و سازه ها هنوز خاکستری یا زرد روشن هستند.

در تصاویر زیر می‌توانید پالت رنگی جدید را در سمت راست و قدیمی را در سمت چپ ببینید:

با به‌روزرسانی رنگی جدید گوگل مپ، اکنون بزرگراه‌ها بسیار تیره‌تر شده و رنگ آبی تیره دارند. این یک نمای ساده از تمام بزرگراه‌ها می‌دهد.

این رنگ‌های جدید با آپدیتی که ۲ روز پیش (۲۶ آبان ۱۴۰۲) منتشر شد، به طیف وسیعی از کاربران اندروید و iOS ارائه شده است. نظر شما درباره رنگ‌بندی جدید گوگل مپ چیست؟ چیزی حس کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)