حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Exynos 850 روی گلکسی A21s استفاده خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | پردازشگرها، سامسونگ

دیروز در ترنجی برای چیپست ناشناخته اگزینوس ۸۵۰ سامسونگ شایعه ای خواندیم. در حقیقت در ترنجی خواندیم که Exynos 850 روی گلکسی A21 در بنچمارک GeekBench دیده شد. البته باید تصحیح کنم که سامسونگ Exynos 850 روی گلکسی A21s استفاده خواهد شد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره Galaxy A21s صحبت کنیم.

سامسونگ Exynos 850

اگزینوس ۹۸۲۵

اگزینوس

بله، هنوز گلکسی A21 معرفی نشده ما شاهد لو رفتن اطلاعات مدل بعدی آن یعنی گلکسی A21s هستیم. در حقیقت مدل عددی گلکسی A21 پیش از این لو رفته بود و SM-A215 است. با این حساب دستگاهی که دیشب بنچمارکش با اگزینوس ۸۵۰ لو رفته بود و مدل SM-A217 بود را باید گلکسی A21s بدانیم!

عجیب نیست؟! دستگاهی که هنوز معرفی نشده، شایعه ای درباره جانشینش منتشر می شود! این فقط در صورتی معنی دارد که مثلا شاید و احتمالا (مشخص است که داریم گمانه زنی می کنیم) اگزینوس ۸۵۰ یک چپیست اقتصادی 5G باشد و سامسونگ بخواهد مثلا این دستگاه را گلکسی A21s 5G بداند!

خب البته احتمال این هم کم است چون در بازاری که معمولا Galaxy A21s آن را هدف میگیرد، یعنی بازارهای در حال توسعه و کاربرانی که کمتر روی موبایل هزینه می کنند؛ فعلا شبکه 5G نداریم!

به هر صورت، درباره گلکسی A21s گفته می شود که احتمالا این دستگاه در چهار رنگ آبی، قرمز، سفید و مشکی ارایه شود. همچنین برای حافظه داخلی حداقل ۳۲ گیگابایت و حداکثر ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته خواهد شد.

اگزینوس ۸۵۰

اگزینوس ۸۵۰

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره اگزینوس ۸۵۰ نداریم مگر اینکه فرکانس ۲ گیگاهرتز و هشت هسته پردازشی مرکزی برای آن در نظر گرفته شده است. اخیرا هواوی چیپست کایرین ۸۲۰ را معرفی کرده که البته قاعدتا این اگزینوس ۸۵۰ اصلا در دسته بندی آن قرار نمی گیرد.

اما اگزینوس ۸۵۰ تقریبا برابر چه چیپستی خواهد بود؟ سوال خوبی است، کمی تحقیق می خواهد. بر اساس بنچمارک GeekBench 5 می توانم بگویم که چیزی حدود کوالکام اسنپدراگون ۴۳۹ یا مدیاتک هلیو پی ۳۵.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A21s با چیپست جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

کلا اگزینوس خوره ی باتری هست ، ثبات عملکرد هم نداره 😐

pooria

بخاری ببخشید soc!!!!! نه اون ساک نه منظورم sistem on chipset هست ( الکی )

Amir galaxy

گزینوس ندوس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)