حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر 8A Prime با مدیاتک هلیو P35 به قیمت ۱۲۵ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | آنر

این یک معرفی بی سروصدا بود چون برای یک بازار محلی انجام شد. آنر در بازار روسیه سهم خوبی دارد و امروز یک موبایل برای آن معرفی کرده است. آنر 8A Prime با مدیاتک هلیو P35 به قیمت ۱۲۵ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آنر 8A Prime

آنر 8A Prime

آنر 8A Prime

آنر 8A پرایم یک گوشی پایین رده اقتصادی محسوب می‌شود، از این رو نباید توقع مشخصات سخت‌افزاری منحصر به فردی از آن داشته باشیم. بر این اساس گوشی جدید آنر با ابعاد بدنه 156.28 در 73.5 در 8.22 میلیمتری و وزن 150 گرمی از نمایشگری 6.1 اینچی دارای بریدگی نمایشگر قطره‌ای با وضوح تصویر اچ‌دی پلاس بهره می‌برد.

در قلب آنر 8A پرایم از پردازنده 2.3 گیگاهرتزی Helio P35 مدیاتک استفاده شده که توسط 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراهی می‌شود. امروز آنر 9A با مدیاتک هلیو پی ۳۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به قیمت ۱۲۷ دلار نیز معرفی شد اما دوربین سه گانه دارد که خیلی بهتر از دوربین تکی این دستگاه خواهد بود.

گوشی Honor 8A Prime همچنین در قاب پشتی میزبان دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی است و دوربین سلفی نیز به سنسور 8 مگاپیکسلی تجهیز شده است.

آنر 8A پرایم

آنر 8A پرایم

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، باتری 3,020 میلی آمپر ساعتی، Bluetooth 4.2، جک 3.5 میلی‌متری صدا، NFC و قدرت گرفتن از اندروید ۹ با رابط کاربری EMUI 9.0 اشاره کرد.

نظر شما درباره آنر 8A پرایم چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
j30

دمش گرم مث دوسال قبل روزی یکی معرفی میکنه

Amir galaxy

خوشمان نیامد

Finch

ام۱۱ از این بهتره

Milad7

قیمتش خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)