حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو A35 با مدیاتک Helio P35 و دوربین سه گانه رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو

اوپو پس از معرفی سری Find 5 و سری Find X3، اکنون روی تلفن های هوشمند میان رده و پایین رده تمرکز کرده است در حالی که خبرهایی نیز از معرفی قریب الوقوع عرضه سری Oppo Reno 6 نیز به گوش می رسد. چند روز پیش، اوپو چند گوشی هوشمند جدید از سری اقتصادی A را معرفی کرد. این شرکت امروز عضوی جدید به خانواده این سری اضافه کرده است. اوپو A35 یک دستگاه اقتصادی دیگر در دریایی از موبایل های اقتصادی به شمار می رود.

گوشی اوپو A35

گوشی Oppo A35 جدید برای کسانی که از گوشی های پرچمدار یا حتی تلفن های هوشمند میان رده استفاده می کنند، آن چنان جذاب نیست. گوشی اوپو A35 مجهز به نمایشگری با پنل LCD در اندازه 6.52 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل است. صفحه نمایش از رفرش ریت استاندارد 60 هرتز و نسبت ابعاد 20:9 بهره می برد.

ابعاد این گوشی 164 * 75.4 * 7.9 میلی متر است و وزن آن 177 گرم است. در قلب این دستگاه چیپست مدیاتک Helio P35 می تپد و برای تامین انرژی آن باتری 4230 میلی آمپر ساعتی در دسترس است و از شارژر 10 واتی استفاده می کند.

به نقل از gsmarena، در بخش دوربین اصلی شاهد یک دوربین سه گانه هستیم. در این مجموعه یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 در کنار ماژول های ماکرو 2MP با دیافراگم f / 2.4 و عمق سنج 2MP با لنز f / 2.4 وجود دارد. چهارمین برش مربوط به فلاش LED است. دوربین سلفی با رزولوشن 8 مگاپیکسل وارد بازار می شود و در یک بریدگی قطره طور قرار دارد.

حافظه رم با 4 گیگابایت و حافظه داخلی با 128 گیگابایتی ارائه می شود اگرچه این تلفن از قابلیت microSD پشتیبانی می کند. به صورت کلی می توان گفت که در بخش سخت افزار یک دستگاه ابتدایی اندروید را شاهد هستیم.

اما بزرگ ترین نقطع ضعف گوشی را در نرم افزار گوشی می توان دید. بخش نرم افزار توسط رابط کاربری ColorOS 7.2 مبتنی بر اندروید ۱۰ تحت پوشش قرار گرفته است. ما مطمئن نیستیم که این گوشی به دلیل ماهیت پایین و چیپست قدیمی Helio P35، به سیستم عامل Android 11 به روزرسانی می شود یا خیر. با این حال، هر اتفاقی در آینده می تواند رخ دهد. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به جک هدفون و اسکنر اثر انگشت نصب شده روی قاب پشتی اشاره کرد.

قیمت این گوشی هوشمند ارزان قیمت هنوز مشخص نشده است اما احتمالا اوپو آن را با قیمت زیر 120 دلار عرضه می کند و به طور انحصاری در چین فروخته می شود.

نظر شما درباره گوشی اقتصادی اوپو A35 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

جالب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی