حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Oppo A15 با مدیاتک Helio P35 به قیمت ۱۵۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اوپو

جدیدترین گوشی سطح اقتصادی سری Oppo A در هند رسمی شده است. از اوپو A15 استقبال کنید! گوشی Oppo A15 با مدیاتک Helio P35 به قیمت ۱۵۰ دلار رسما معرفی شده است که یک دستگاه اقتصادی دیگر در دریایی از موبایل های اقتصادی به شمار می رود.

گوشی Oppo A15

گوشی اوپو A15 مجهز به نمایشگری با پنل LCD در اندازه 6.52 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل. در قلب این دستگاه چیپست مدیاتک Helio P35 می تپد و برای تامین انرژی آن باتری 4230 میلی آمپر ساعتی در دسترس است.

گوشی Oppo A15

گوشی Oppo A15

در بخش دوربین اصلی شاهد یک دوربین سه گانه هستیم. در این مجموعه یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار ماژول های ماکرو 2MP و عمق سنج 2MP وجود دارد. چهارمین برش مربوط به فلاش LED است. دوربین سلفی با رزلوشن 5 مگاپیکسل وارد بازار می شود و در یک بریدگی قطره طور قرار دارد.

حافظه رم با 3 گیگابایت و حافظه داخلی با 32 گیگابایتی ارائه می شود اگرچه این تلفن از قابلیت microSD پشتیبانی می کند. به صورت کلی می توان گفت که در بخش سخت افزار یک دستگاه ابتدایی اندروید را شاهد هستیم.

بخش نرم افزار توسط رابط کاربری ColorOS 7.2 مبتنی بر اندروید ۱۰ تحت پوشش قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به جک هدفون و اسکنر اثر انگشت نصب شده روی قاب پشتی اشاره کرد.

گوشی Oppo A15 در حال حاضر در آمازون هند با رنگ های سیاه پویا و آبی مرموز وجود دارد. خرده فروشی 10،990 INR برابر (150 دلار) تعیین شده و فروش آن قرار است در روزهای آینده آغاز شود. نظر شما چیست؟ این گوشی اقتصادی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ارزش خرید نداره

Milad7

یعنی پنلش tft هست؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)